XXL Nutrition

Ik wil respect als de mensen me zien!

respect krijgen door breed te zijn? Wat een klote motivatie. Respect moet je verdienen door te zijn, niet hoe je eruit ziet.
Trainen doe je voor jezelf bro, niet voor het zicht van iemand anders

• Topic Starter Topic Starter
kkkk

Laatst bewerkt:
Wat een debiele reactie man, als je zo graag respect wilt moet je anderen ook kunnen respecteren en daar loopt het al spaak.:rolleyes:

Wat maakt het jullie uit waarom of voor wie ik train? Het gaat hier om opbouwende kritiek geven naar voeding, training en rust toe.
50% van de mensen die gepost hebben in mijn log zijn trollen van 170cm groot en 55kg zwaar en de rest hebben een spuit moeten zetten in hun kont om te zijn waar ze nu staan.

Denk je dat niemand hier trained om er goed uit te zien voor de chickies? Wel guess again:D

Verdere commentaar graag op mijn trainingen houden ipv mijn motivatie. Want sinds wanneer is mijn motivatie een doorn in jullie ogen?

Ik ben 1m70 en 74 kg zwaar. Ik sta er eigenlijk best nog goed bij voor mijn situatie. En toen ik wel nog kon trainen was ik als naturel zeer goed bezig. Ik ging naar de gym zes dagen op zeven. :trollface:

Wat maakt het jullie uit waarom of voor wie ik train? Het gaat hier om opbouwende kritiek geven naar voeding, training en rust toe.
50% van de mensen die gepost hebben in mijn log zijn trollen van 170cm groot en 55kg zwaar en de rest hebben een spuit moeten zetten in hun kont om te zijn waar ze nu staan.

uhuh. Niet alleen is dit niet waar, maar nu beoordeel je weer op basis van spiermassa.

Denk je dat niemand hier trained om er goed uit te zien voor de chickies? Wel guess again:D

Er goed uit willen zien is nog wat anders dan geintimideerd worden door bredere mensen, een blijk van een zwak zelfvertrouwen. Meestal wordt dat gecompenseerd door een grote bek, wat nog wat verder het "domme agressieve macho met een klein pikkie"-beeld stimuleert.

Meestal eindigt dit als ze eens een pak rammel krijgen, en dan zie je ze niet meer.

Want sinds wanneer is mijn motivatie een doorn in jullie ogen?

Omdat je het stereotype bevestigt.

uhuh. Niet alleen is dit niet waar, maar nu beoordeel je weer op basis van spiermassa.

Er goed uit willen zien is nog wat anders dan geintimideerd worden door bredere mensen, een blijk van een zwak zelfvertrouwen. Meestal wordt dat gecompenseerd door een grote bek, wat nog wat verder het "domme agressieve macho met een klein pikkie"-beeld stimuleert.

Meestal eindigt dit als ze eens een pak rammel krijgen, en dan zie je ze niet meer.

Omdat je het stereotype bevestigt.

Ik denk dat hij je nu wel begrijpt, maar dit is toch lachen man :D ik volg deze man met plezier.. daarnaast ben ik benieuwd hoe hij het gaat doen, hoelang die het eventueel volhoudt en waar die over een paar maanden staat

kkkk

Laatst bewerkt:
Jup lekkere training bro!

Hoezo had je tijdgebrek dan ?
Succes met je legs morgen!

kkk

Laatst bewerkt:
Mijn trainingsschema is aangepast naar een ABC schema

50% in je log is 170 en 55kg?
mss dat daarvn een paar op dbb zitten....
succes met je trainingen iig!

Alweer 4 dagen geen activiteit hiero, gaat top he m0nster?:roflol:

• Like
Waarderingen: Stam

Verdere commentaar graag op mijn trainingen houden ipv mijn motivatie. Want sinds wanneer is mijn motivatie een doorn in jullie ogen?

Komt door je arrogante titel

Ik ben een M0nster in wording en heb er alles voor over om dat te worden.
Als ik naar een fuif ga wil ik de grootste mother****er zijn die er rondloopt...
Ik voel me slecht als ik mensen zie die breder zijn dan mezelf - MOnster

Ik raad je serieus aan om psychisch hulp te zoeken, want dit is duidelijk een psychische stoornis :)

Ik wens je veel suc6, maar met 1 training per week word je geen monster.;)

Terug
Naar boven