Fitness Seller

Ik zoek een vet spel voor op de Playstation 2.

D.

Huge Freak
Waardering
2
Een hééééle tijd geleden heb ik een ps2 gekocht. Uit verveling of wat dan ook. Met een of ander racespel.

Maar liever ga ik schieten, een beetje als soldaat door een virtuele omgeving lopen en liefst moslims afknallen. Wie weet een vet spel?

Ik heb mn ps2 laatst eens uit de mottenballen gehaald, waarschijnlijk ook uit verveling.

Ojah als je zo'n spel met zn tweeën kunt doen is het natuurlijk helemaal geweldig.

• Topic Starter Topic Starter
Hé gamers!

Heb warriors tijdje geleden gekocht, aardige game. Doel van het spel is lopen, slaan, schoppen met alles wat je tegenkomt. De 2 player optie is erg goed. Helaas heb je het nog wel een keertje uitgespeeld, maar de unlockable 2 player games zijn top. Veel lol gehad iig.
http://www.gamespot.com/ps2/action/warriors/

Dan kan je met GTA San Andreas niet fout gaan. Ik heb net Killzone uitgespeeld, ook wel geinig. Hier zit ook een multiplayer optie op alleen die is wat onduidelijk omdat je beeld dan wordt gesplitst. Verder schijnt Black ook een goed schiet spel te zijn.
Als je van sportspellen houdt dan is Pro Evolution Soccer 4 tegenelkaar ook geweldig.

Laatst bewerkt:
GTA: San Andreas is verplicht. Eigenlijk zouden ze de ps2 niet zonder gta s.a. mogen verkopen.

Je moet ons wat meer aanknopingspunten geven D., of ben je echt alleen maar geïnterreseerd in het afknallen van Moslims?

Timesplitters 2 en 3 vond ik erg vet, dan moet je zelf maar even de moslims erbij fantaseren :rolleyes:
Hitman 2 is ook vet, geen echte shooter maar meer een stealth game, je kan wel lekker andere virtuele mensen van dichtbij door hun kop knallen.
Manhunt lijkt me ook echt een spel voor jou :D

De leukste multiplayer vond ik in de tony hawk games, lekker skaten in een halfpipe.

Hier een goede review site:
http://ps2.ign.com/

Black is wel vet spel idd. Wel snel uitgespeeld.

Socom, Socom 2. Bijde top games ENNNNN moslims afknallen.

YEAH.
Socom it will be.

Dat is dus een principekwestie hè mannen, dat snappen jullie wel.

Hoe werkt dat?

D. zei:
Dat is dus een principekwestie hè mannen, dat snappen jullie wel.
doe nou gewoon hitman of manhunt, die spellen passen veel beter bij jouw psychopatische behoeftes.

manhunt:
manhunt11.jpg

hitman 3:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SOULECALIBRE 3 die is vetttttttt.

* Elite Sniper
* Battlefield 2

Terug
Naar boven