Fitness Seller

Ikwilgrootworde: Liften, vreten, repeat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
je bent al n flink stuk gekomen! Vet% klopt idd echt niet man. Ik zit op 12% driepuntsmeting met tang, gemeten door iemand met verstand. En ben toch echt n stuk buffer. Ik schat je denk ik rond de 10-11

Nee joh, ben 11% geweest en ik merk dat ik een stuk vetter ben geworden.
Maar wacht, probeer je nu te zeggen dat jij buffer bent? Lijkt me niet als we hetzelfde wegen:p

Vetter zegt ie :roflol:

Oh dat bedoelt hij! Mja dan ben jij geen 12% ben ik bang, al is het moeilijk om te vergelijken met foto's...

Training 27-6-'12

Toch maar begonnen om weer 3x5 fullbody te trainen voor 3 dagen.
Beetje ingehouden op sommige oefeningen, zal een hele omschakeling zijn om alles 3 x per week te doen.
Ik heb de helft 5x5 gedaan, maar op de helft van de training overgestapt naar 3x5 omdat ik dat toch een lekkerder volume vind.

2 opwarmsets + 3 werksets

Sample van maximize intense achterovergeslagen! Merkte vooral dat ik lekker wakker was + gefocust op de training.

Squat 5x5

5x20
5x40
5x60 <--opwarmsets
5x75
4x5x80

Benchpress 3x5 (paused)

5x20
5x40
5x50 <--opwarmsets
3x5x60

Deadlift 3x5

5x20
5x50 <--opwarmsets
3x5x80

BOR 3x5

5x20
5x40 <--opwarmsets
3x5x50

MP 3x5

5x20
5x30 <--opwarmsets
3x5x40

Motto van vandaag was gewoon: Rustig beginnen!

Natuurlijk een hele omslag weer van split naar FB.

Goed bezig!!!

Dat groot worden duurt nog wel even ook aan je stats tezien je biceps zijn echt klein train je biceps harder man :roflol:

lekker gestart, maar niet meer minderen in setjes :p gewoon even doorbijten je went er snel genoeg aan reken maar op paar kilo deloaden tov je normale pr's

lekker gestart, maar niet meer minderen in setjes :p gewoon even doorbijten je went er snel genoeg aan reken maar op paar kilo deloaden tov je normale pr's

Toch denk ik dat ik eigenwijs 3x5 doe, kijk wel wat het me brengt joh!
Eerst eens kijken hoe dit volume mij bevalt, anders kan ik altijd nog overstappen naar 5x5.

imo moet je ook niet 5 setjes alles eruit halen, maar eerste setjes opbouwen en laatste setje dicht tegen je max/fail aanzitten maar niet failen. Druk je bijvoorbeeld net 68 kilo, doe dan 60/62/64/66/68

maargoed het is wel tyfuszwaar vooral deadlift sloopt je helemaal

imo moet je ook niet 5 setjes alles eruit halen, maar eerste setjes opbouwen en laatste setje dicht tegen je max/fail aanzitten maar niet failen. Druk je bijvoorbeeld net 68 kilo, doe dan 60/62/64/66/68

maargoed het is wel tyfuszwaar vooral deadlift sloopt je helemaal

Ik wil gewoon

2 opwarmsetjes + 3 setjes zelfde gewicht.

Laatst bewerkt:
Het is vooral lastig dat ik niet met kleinere stappen dan 5 kg kan verhogen.

Sq 3x5x80

Bp 3x5x60

Dl 3x5x85

Bor 3x5x55

Mp 2x5x40
1x6,5x40 (moest even proberen, laatste rep was met beetje legdrive.. vandaar 0,5

Was ongelooflijk heet in de gym, wel voldaan!

Ik heb even een leuk doel voor volgend jaar opgesteld, wat me vet lijkt om te halen.
Het gewicht dat ik nu ben @ 15 - 16 % BF, wil ik volgend jaar @ 10% BF zijn.
Wat moet er gebeuren?

-Nu -->73 kg @ 16% BF:

VVM: 61,32 kg
Vet: 11,68 kg

-Doel --> 73 kg @ 10% BF

VVM: 65,70 kg
Vet: 7,30 kg

Er moet dus 4,38 kg vvm bijkomen (minimaal), dit zal in de praktijk wel inhouden dat ik zal moeten bulken tot een kilootje of 80.

Als ik dit bereikt heb, ga ik beginnen met intermittend fasting.
------------------------------------------------------------------------
In ieder geval, dit is allemaal theoretisch.
Zou wel betekenen dat ik volgend jaar een leuke basis kan hebben om op voort te bouwen.

Ik heb even een leuk doel voor volgend jaar opgesteld, wat me vet lijkt om te halen.
Het gewicht dat ik nu ben @ 15 - 16 % BF, wil ik volgend jaar @ 10% BF zijn.
Wat moet er gebeuren?

-Nu -->73 kg @ 16% BF:

VVM: 61,32 kg
Vet: 11,68 kg

-Doel --> 73 kg @ 10% BF

VVM: 65,70 kg
Vet: 7,30 kg

Er moet dus 4,38 kg vvm bijkomen (minimaal), dit zal in de praktijk wel inhouden dat ik zal moeten bulken tot een kilootje of 80.

Als ik dit bereikt heb, ga ik beginnen met intermittend fasting.
------------------------------------------------------------------------
In ieder geval, dit is allemaal theoretisch.
Zou wel betekenen dat ik volgend jaar een leuke basis kan hebben om op voort te bouwen.

i see what you did there :trollface:

hoelang zou 4.5 kilo spier ongeveer duren, ruim halfjaar?

Rot nou eens op met die beachboy ideeën. Gewoon vreten en bulken. In die k*tgym van ons boeit het niet maar je moet eens weten hoe het voelt als je tussen echt grote gasten staat en je je een garnaal voelt. Not funny.
En over dat lineair verhogen.. Je moet dit schema op gevoel doen. Elke keer andere volgorde (max energie steeds op andere oefening, sq/dl hebben wel prio). Je leert erg op gevoel trainen wat fijn is en waar je zeker baat bij gaat hebben.

i see what you did there :trollface:

hoelang zou 4.5 kilo spier ongeveer duren, ruim halfjaar?

Mwa ik heb totaal 12 maanden om er te komen, zeg 3 maanden cutten..(moet van ongeveer 18 naar 10%).
9 Maanden om 4,5 kilo vvm aan te komen. Is wel mogelijk denk ik.

Rot nou eens op met die beachboy ideeën. Gewoon vreten en bulken. In die k*tgym van ons boeit het niet maar je moet eens weten hoe het voelt als je tussen echt grote gasten staat en je je een garnaal voelt. Not funny.
En over dat lineair verhogen.. Je moet dit schema op gevoel doen. Elke keer andere volgorde (max energie steeds op andere oefening, sq/dl hebben wel prio). Je leert erg op gevoel trainen wat fijn is en waar je zeker baat bij gaat hebben.

Geen beachboy ideeën, maar ik wil mijn vetpercentage wel een beetje laag hebben. Aan het einde van deze bulk, sta ik 18%. Een logische stap is dan cutten naar 10%, dan weer bulken.
Voorlopig is mijn doel toch 85 kg@ 10%

Als je dan een winterjas aanhebt zie je dan niks. Bovendien ga je vroeg of laat toch wel over op echte krachttraining. Hoe eerder je hard begint te vreten hoe beter.

Als je dan een winterjas aanhebt zie je dan niks. Bovendien ga je vroeg of laat toch wel over op echte krachttraining. Hoe eerder je hard begint te vreten hoe beter.

Dit forum heet nog steeds dutchbodybuilding en niet dutchbierbuik.
Wat heb je aan massa als het voor een groot deel vet is?

Tja, als je voor jezelf zeker weet dat je echt BB wil blijven trainen.. Maar ik zie jou op gegeven moment wel de switch maken richting PL kant. Als je goeie progressie blijft maken op je kracht zit er wel een wedstrijd in. Je bent een licht mannetje wat weer ten goede komt van je wilks. Het zou dan zonde zijn als je door te weinig eten krachtgains misloopt.
Je hoeft echt niet naar 20% maar bij 16% sta je er niet slecht bij hoor.

Tja, als je voor jezelf zeker weet dat je echt BB wil blijven trainen.. Maar ik zie jou op gegeven moment wel de switch maken richting PL kant. Als je goeie progressie blijft maken op je kracht zit er wel een wedstrijd in. Je bent een licht mannetje wat weer ten goede komt van je wilks. Het zou dan zonde zijn als je door te weinig eten krachtgains misloopt.
Je hoeft echt niet naar 20% maar bij 16% sta je er niet slecht bij hoor.

Ik snap je punt, vind het ook vet nice om op kracht te trainen. Het probleem is dat ik nu al op de 15/16 % zit, krijg een dikke kop enz. Wil gewoon ook een keer goed droog rondlopen, fijne definitie op legs, chest, back.
Ik kan altijd nog de stap naar PL maken. Ik ben tenslotte nog maar 18.
Voorlopig nog bijna een jaartje bulken!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven