Fitness Seller

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat kost een lawinepijl eigenlijk de laatste tijd?

Ik weet nog dat ik daar vroeger 10e per pijl voor kwijt was, beetje teveel van het goede.

Tegenwoordig ook ook zo'n 10 euro voor 1 stuk.. koop je er 10 ofzo dan zou ik er zoiezo niet meer van 75 voor neerleggen.

Waar kan ik harder vuurwerk halen, België of Duitsland?

10 euro voor een knalletje.

I pass.

ik ga de rol der rollen kopen.
met een beste eindknal jonge!

Ik weet nog dat ik daar vroeger 10e per pijl voor kwijt was, beetje teveel van het goede.

vorig jaar was het volgensmij wel wat meer dan 10 euro per stuk, dacht iets van 15-20 p.stk?
ben zelf trouwens ook nog opzoek naar iets leuks, haarlem :P

Kun je beter shells nemen (salutes dacht ik). Lawinepijlen vallen echt tegen. Mja tegenwoordig is nog moeilijk aan zwaar knalvuurwerk te komen, en dan bedoel ik niet van die nitraatjes.

Ik krijg straks mijn bestellinkje.

6 cobra 6.
3 betonstrijkers.
1 3'' salute mortier, extraleuk af te steken als grondvuurwerk.
3 lawinepijlen.

Daar hou ik het bij met nieuwjaar, mischien bewaar ik eea voor een feestje in mei ofzo:D

Illegaal vuurwerk is illegaal.

vuurwerk

iemand nog vlinders lawinepijlen en rollen te koop in de omgeving den haag zoetermeer delft eo mail me maar met de prijzen richardzoetermeer@live.com

daar is ie weer...

vuurwerk

wat zijn de prijzen wat heb je hoe kom ik eraan?

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Ik heb je net een mail verstuurd, hoop dat je de prijzen niet duur vind.
geen mail gehad waar dan?

wat zijn de prijzen wat heb je hoe kom ik eraan?

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

geen mail gehad waar dan?
FF goed zoeken, en anders Jaccis pm-en voor het mailadres van Google's email repair service. :thumbup:

Ik leg voor Zink901/zink902 7 a 8 euro perstuk neer, maar dat verschil,verschilt bij iedere handelaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven