- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOL at spelling2 jaar terug of zo of vorig jaar werd ik opgeligd, had van een jongen vlinders gekocht voor 15 euro per stuk volgens mij weet neit rpecies misschien was het 5 euro, maar die hadden we bij zon parkeerautomaat vastgebind en twee gingen maar af en de rest niet, oplichter die was jongen, iedereen zei tegen me waarom koop je dan ook bij een marokkaan
Zjooo en hoe steek je dat af , ja met een vuurtje maar de launch etc....
LOL at spelling
Zjooo en hoe steek je dat af , ja met een vuurtje maar de launch etc....
2 jaar terug of zo of vorig jaar werd ik opgeligd, had van een jongen vlinders gekocht voor 15 euro per stuk volgens mij weet neit rpecies misschien was het 5 euro, maar die hadden we bij zon parkeerautomaat vastgebind en twee gingen maar af en de rest niet, oplichter die was jongen, iedereen zei tegen me waarom koop je dan ook bij een marokkaan
aan je spelling te zien zou ik zowat zeggen dat je zelf een marokkaan bent.
Nee. Er mag daar toch niks meer besproken worden wat op de zwarte markt te koop is? Oftewel: ik heb er niks te zoeken, hehe.
Zonde idd.Waar kijk je nu dan op? VWC ofzo, of niks meer?
mooie eerste post .....
mooi spulleke die shells smikkers
wie heeft er vuurwerk zoals lawinepijlen vlinders of rollenvoor me in de buurt van zoetermeer den haag delft pijnakker mail me even de prijslijst heb veel intresse mailen op richardzoetermeer@live.nl