AndroidHealthClinic

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee. Er mag daar toch niks meer besproken worden wat op de zwarte markt te koop is? Oftewel: ik heb er niks te zoeken, hehe.

De gekleurde supervlinders (op de leggen / visco) vond ik wel aardig. Niet te ver weg gaan staan, dan kun je ook nog mooi van de drukgolf genieten:D. tegenwoordig elk jaar carbid schieten, das ook mooi werk:D

71209638.jpg - 177807

hehe :P jaja 2 x 12 inch shell :D

2 jaar terug of zo of vorig jaar werd ik opgeligd, had van een jongen vlinders gekocht voor 15 euro per stuk volgens mij weet neit rpecies misschien was het 5 euro, maar die hadden we bij zon parkeerautomaat vastgebind en twee gingen maar af en de rest niet, oplichter die was jongen, iedereen zei tegen me waarom koop je dan ook bij een marokkaan

2 jaar terug of zo of vorig jaar werd ik opgeligd, had van een jongen vlinders gekocht voor 15 euro per stuk volgens mij weet neit rpecies misschien was het 5 euro, maar die hadden we bij zon parkeerautomaat vastgebind en twee gingen maar af en de rest niet, oplichter die was jongen, iedereen zei tegen me waarom koop je dan ook bij een marokkaan
LOL at spelling :D

Zjooo en hoe steek je dat af , ja met een vuurtje maar de launch etc....

aan je spelling te zien zou ik zowat zeggen dat je zelf een marokkaan bent.

srry voor het zomaar er om vragen enz. maar ik ben op zoek naar wat leuk vuurwerk.
nitraten en vlinders en leuke potten.

en er werd gezegd dat er in amersfoort veel te vinden is, maar dat lukt mij toch niet zo goed hoor.

pm me als je daar anders over denkt en je me de weg kan wijzen.....:D

mooie eerste post .....

mooi spulleke die shells smikkers

mooie eerste post .....

mooi spulleke die shells smikkers

ja, srry ik heb weinig met bodybuilding enz. ik geef toe met een doel hier een post te hebben gedaan.
maar ik ben ergens naar op zoek, en dacht dat ik hier wel even een vraag kon stellen.

ik ga graag op mijn doelen af.
als dat verkeerd valt, dan srry.

ltr

vuurwerk bestellen

wie heeft er vuurwerk zoals lawinepijlen vlinders of rollenvoor me in de buurt van zoetermeer den haag delft pijnakker mail me even de prijslijst heb veel intresse mailen op richardzoetermeer@live.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven