Fitness Seller

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
pfff rijd even naar Duitsland ...

Miss perm. ban voor ansrich ?? :roflol:

Ik rij al enkelen jaren met wat kameraden naar Alpeco in Belgie voor professioneel vuurwerk. Wel een geldig handelsregister (KVK) meenemen én een brandblusser, anders heeft het ritje weinig zin. :D

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal kan iemand mij helpen aan wat adressen van vuurwerk handelaars. liefst inn de buur van zeeland andwerpen mag ook.
alvast bedankt.

blablabla@zeelandnet.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
hahahaa de gruwelijke meta tags van DBB zorgen voor een toestroom van mong*len die naar illegaal vuurwerk zoeken.

pfff nog nooit van google gehoord...ojah tuurlijk wel zo komen ze ook hier hahahaha

Franken nv

wapenhandel en vuurwerk

Je vult papiertje in met je gegevens dat je van ned bent en je krijgt het zonder vergunning mee.
Prijs valt er goed mee en aanbod is damn ruim lmao
Als je het daar niet vindt weet ik het ook niet meer... ;)

site:

[Link niet meer beschikbaar]

hahaha al die noobie's met hun lawinepijl :D

338, 417 en skb1001 is veel leuker. Maar dat zegt de meeste niks :D

Franken nv

wapenhandel en vuurwerk

Je vult papiertje in met je gegevens dat je van ned bent en je krijgt het zonder vergunning mee.
Prijs valt er goed mee en aanbod is damn ruim lmao
Als je het daar niet vindt weet ik het ook niet meer... ;)

site:

[Link niet meer beschikbaar]

is niet Franken maar gewoon Frank ....ruim aanbod valt eigenlijk wel mee echt groot spul hewben ze niet en idd gewoon een papiertje invullen met een naam en klaar is kees (dan heet ik kees dus).Maar hier ga ik ook altijd mijn spullen halen;dus wel een goed adresje

Vind het toch best ruim iig,,, ging er 3 jaar geleden naartoe als 13 jarige knul lol xD En daar wachten tot er een nederlander meekwam en papiertje invulde... as easy as that :P

hahaha waarom doe je dat ...je kunt zelf gewoon dat briefje invullen doe ik ook altijd als ik dat moet ....gewoon een nederlandse naam en die heten allemaal Pieters van achteren en dan even een adresje opschrijven en klaar

Kan iemand een prijslijst sturen van grote potten siervuurwerk? (Batterijen) PM me of mail me!! Thankss!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven