Fitness Seller

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand een prijslijst sturen van grote potten siervuurwerk? (Batterijen) PM me of mail me!! Thankss!!

Kom je lekker op tijd mee, 't is al december, suc6 naar handelaren.

Ben benieuwd of die nog veel risico gaan lopen :D.

beter rij je met je kvk even richting belgie, in de hoop dat je niet gepakt word.

Succes!

He dit is mooi topic, ik ben ook al sinds een jaar of 7 vuurwerk fanaat. Heb al jaren bakken geld eraan uitgegeven. Dit jaar maar iets rustiger aan. Ik moet alleen stuk of 10 van die cobra's of explod's zien te regelen. Maar in Noord-Nederland is het amper te krijgen zover ik weet. Zelfs die BSC is niet meer aan te komen. Niet dat dat echt gek is, maar normaal word er wel eens een containertje geïmporteerd. Volgend jaar maar even naar Di blasio toe voor de explods :)

hopelijk kan ik dan ook een videotje maken zoals deze: http://www.youtube.com/watch?v=MBZ3jap69pw&feature=related

Laatst bewerkt:
Tis sowieso niet handig om zulke dingen op internet te zetten van je collectie ofzoiets. Heb genoeg verhalen gehoord over mensen die na het posten van zo'n filmpje politie aan de deur hadden gekregen. Maar als je dan meteen een nerd bent is ook wat overdreven. Er zijn veel ergere filmpjes. Zoals mensen die hun gloednieuwe laptop of spelletje krijgen. En dan gaan uitpakken en vertellen wat er dan wel niet allemaal in zit. Maar ik heb heel vaak wel leuke collectie vuurwerk en dan maak ik er graag een foto of video van. Gewoon om over een paar jaar weer terug te kijken. Dat vind ik wel grappig. Maar of ik het op internet zet is ten tweede. Sowieso niet als ik het nog in huis heb :)

aha, geloof je het zelf. Politie gaat echt niet kijken op youtube om je te kunnen opsporen daarvoor hebben ze wel wat beters te doen. Bovendien komen jouw adres gegevens daar toch niet in voor. Je had wel in Amerika een of andere drugsdealer ging die een filmpje maken voor de politie waarop hij liet zien hoe stoer die was terwijl die drugs verkocht etc.. Hij vertelde daar niet bang te zijn voor de politie etc... De politie wist om wie het ging en kon hem daarna oppakken en kreeg een lange gevangenisstraf tegemoet.

Laatst bewerkt door een moderator:
aha, geloof je het zelf. Politie gaat echt niet kijken op youtube om je te kunnen opsporen daarvoor hebben ze wel wat beters te doen. Bovendien komen jouw adres gegevens daar toch niet in voor. Je had wel in Amerika een of andere drugsdealer ging die een filmpje maken voor de politie waarop hij liet zien hoe stoer die was terwijl die drugs verkocht etc.. Hij vertelde daar niet bang te zijn voor de politie etc... De politie wist om wie het ging en kon hem daarna oppakken en kreeg een lange gevangenisstraf tegemoet.

Toch gebeurt dit zeker wel. Wanneer jij foto's van zwaar vuurwerk op een internet forum post, kan je er zeker op rekenen dat je een bezoekje thuis krijgt.

IP Adress checken ftw.

tja ik weet het wel zeker dat dat dus gebeurd....
en als ze je het ene jaar al hebben gepakt houden ze je in de gaten
en komen ze de jaren erna weer terug ...was wel met eigen gemaakt vuurwerk
en mortieren en dergelijke uit de oorlog...

inderdaad, zelfde geld met alarmpistolen. Heb ook wel eens gelezen dat jongens met hun alarmpistool op partyflock stonden te showen en binnen paar dagen politie op de stoep hadden.

Knallend het jaar uit.

Wie kan mij voorzien van wat leuke knallen aan het einde van het jaar.
bandjes, nitraten, pijlen.
In de buurt van Zoetermeer/Den Haag???

Mail me even een lijst en de prijzen.

edwin.steen@tele2.nl

Er zijn al tientallen mensen van vuurwerkfora gepakt, die hun collectie online hadden staan. Het gebeurt dus wel. Dit is ook de reden dat er geen één vuurwerkforum meer toestaat dat je het over ilegaal vuurwerk hebt, collecties post, of tripreports maakt.

Overigens is de kern van de illegale handel dit jaar misschien wel definitief opgepakt. Ik zie het somber in voor volgend jaar.

Laatst bewerkt:
Er zijn al tientallen mensen van vuurwerkfora gepakt, die hun collectie online hadden staan. Het gebeurt dus wel. Dit is ook de reden dat er geen één vuurwerkforum meer toestaat dat je het over ilegaal vuurwerk hebt, collecties post, of tripreports maakt.

Overigens is de kern van de illegale handel dit jaar misschien wel definitief opgepakt. Ik zie het somber in voor volgend jaar.

Inderdaad, er zijn er al genoeg gepakt.

sneu gedoe. Gelukkig hebben we nog Carbid. Siervuurwerk in NL is wel ok, maar veelste duur.

Tsjah als ik het al op internet zou zetten zorg ik er in ieder geval voor dat ik het op 31 december erop zet of na oud en nieuw, zodat als ze hier komen alles al in de lucht is :D. O shit misschien komen ze nu wel eerder langs om me te verassen :o :o :eek:

Ik heb toch geen vuurwerk jalalalalallaaa

Jawel hoor ik heb enorme bommen hier thuis liggen

:)

Dan koop ik wel handgranaten van de oosteuropese blokhoofden op dit forum.

bijna is het 2010

Mensen die nog super mooi vuurwerk over hebben.
Laat me de prijzen even weten.
Gr Gumpie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven