Fitness Seller

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
100 euro voor 1 rotje Gumpy, kom vanavond maar langs.

bijna 2010

1 rotje????? wat moet ik me daar bij voorstellen dan

pas op dat alberto steegmans niet mee leest

hij had een leuke programma gister

alberto smalsmerto

die gast deed alsof hij de leider van een criminele organisatie die al het vuurwerk in nederland verhandelt had "exposed".

in werkelijkheid had ie een tussenhandelaar van een tussenhandelaar te pakken. epic :roflol:

no j/k

Laatst bewerkt:
precies die gast die hij te pakken had zegt zelf dat ie maar een kast vol had staan... wat is nou een kast vol vooral als je van die grote blokken heb hahaha. Ik denk zelf dat grote handelaren ook wel iets slimmer zijn...
Alleen het is al bijna 2010 en helaas heb ik geen KvK dus hoop ik dat er iemand nog iets over heeft om te verkopen. want hier in nl is alleen flut vuurwerk.

Ik vind die stegeman zo i zo een falpdrol en een ballen programma... man man.. wat onthul je nu eigenlijk? alleen dingen die iedereen al weet alleen mensen over de 70 schrikken er mss van die niet echt meer weten wat er allemaal leeft.

Ik loop nu pas 10minuten in de roze buurt van amsterdam en er is me al 4 keer drugs aangeboden.. :orly: man dat weet toch iedereen.

precies die gast die hij te pakken had zegt zelf dat ie maar een kast vol had staan... wat is nou een kast vol vooral als je van die grote blokken heb hahaha. Ik denk zelf dat grote handelaren ook wel iets slimmer zijn...
Alleen het is al bijna 2010 en helaas heb ik geen KvK dus hoop ik dat er iemand nog iets over heeft om te verkopen. want hier in nl is alleen flut vuurwerk.

Hij had het volgens mij niet in een kast staan maar in een plantenkas. Achteraf.
Een kleine voorraad had hij thuis.

Maar wel slecht van Alberto, 2 keer wilden hij confronteren en ze naaiden er allebei uit.

Sorry dat ik het zeg maar wat nitraten of vlinder die gaan net wat harder als een rotje.
cobra 6 of italiaanse bom dat is pas echt, en geen 100 000 klappers uit belgie die wegen maar 12 kg de echte goeie wegen 14/15 kg en komen uit duitsland of italie

Sorry dat ik het zeg maar wat nitraten of vlinder die gaan net wat harder als een rotje.
cobra 6 of italiaanse bom dat is pas echt, en geen 100 000 klappers uit belgie die wegen maar 12 kg de echte goeie wegen 14/15 kg en komen uit duitsland of italie

Als er 1kg flashpowder in een 100k zit, is 'ie zoals die moet zijn. Nuff said.

bijna 2010

je heb gelijk sorry, maar dat alberto met zijn camera team niet eens een kneusje op zijn fiets kon pakken is wel heel erg triest. die hele uitzending heeft veel geld gekost en wat heeft alberto nu alleen een tas met vuurwerk en een telefoon nummer waar hij die man op kan bellen. Alleen zal die ( Grote vuurwerkhandelaar ) zijn simkaartje weg gegooit hebben.
Maar heeft iemand die tas van alberto kunnen afpakken hahaha ik zoek namelijk nog wat leuk vuurwerk

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

wie kan zo een cobra of zo een italiaanse bom regelen dat wil ik weleens uitproberen

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------
wie kan zo een cobra of zo een italiaanse bom regelen dat wil ik weleens uitproberen

Zoeken jongen, tis godver 28 december, en jij komt er nu mee aanfluiten?

jah ik weet het, ik had gehoopt hier dat de jongens hier wel iets zouden hebben netzoals elk jaar maar helaas heb ik dikke vette pech dus ben ik met spoed opzoek ......
en dan betaal ik maar wat meer maar het is niet anders

ik heb nog wel een doosje nitraten over voor 30euro.

KVK heb je in België ook niets meer aan sinds 20 december een nieuwe wet....even een ritje naar Polen Frankrijk of Spanje doen...

heb nog wel een karton liggen, 1000 nitraten mag je

Morgenvroeg ff snel de grens over naar Duitsland om een paar dozen patronen en wat lawinepijlen te halen.

bij mij 7.50 per doosje
moet je er wel min 10 pkken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven