XXL Nutrition

Illuminati

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is inderdaad de basis van alle geloven.

Vertel mij dan waarom er geen god kan bestaan?
Wrm heel de universum uit het niets kan ontstaan (met een knalletje)?
Voor het knal was alles wit geen tijd geen ene bullshit en uit het niets is er een knal ontstaan en drna alle planeten en ander bullshit vertel het aan mij dan hoe dat kan gebeuren uit het NIETS?

Voor het knal was alles wit geen tijd geen ene bullshit en uit het niets is er een knal ontstaan en drna alle planeten en ander bullshit vertel het aan mij dan hoe dat kan gebeuren uit het NIETS?

adam en eva waren blank, hoe kwamen er dan n*gers?, en waarom was het niet een grote partij incest?

Waarom antwoord je niet op mijn vraag en verander je het onderwerp?
Wat heeft adam en eva met het oerknal te maken?

dat is volgens "god" toch het ontstaan van de mens, ook al is god niks meer dan een bedacht figuur in een boek dat slechts als propaganda voor de domme dient, en ik kan moeilijk antwoorden op je eerdere vraag, waarom zou ik moeten uitleggen dat iets niet bestaat als er geen bewijs van wel is.

ik heb een 5koppig paars monster van 30 bij 30 in mijn tuin, maar hij is onzichtbaar, overtuig jij mij nou maar eens dat hij niet bestaat

Is het zo moeilijk om gewoon te accepteren dat er vragen zijn waar NIEMAND een antwoord op heeft.

Jullie discussie is zinloos , beide zijn overtuigd van hun eigen mening en toch proberen jullie je eigen mening 'op te leggen'. Just agree to disagree.

er kan er 1 bestaan, gewoon niet degene die beschreven staat in de bijbel.

echter is de vraag van als er 1 bestaat best zinloos. als je 1maal een god definieert moet je elk van zijn eigenschappen kunnen beargumenteren, en dat is een hopeloze zaak:)

als god het kan, waarom het universum niet?

tijd is een dimensie, gecreert door de bigbang. je kan niet spreken van 'tijd voor de bigbang', dat is namelijk een absurditeit zoals een rond vierkant;)

happy to help, niet-doorgetrapt stuk poep out!

Een eindeloze discussie waarin niemand ooit zal winnen. Of toch?

dat is volgens "god" toch het ontstaan van de mens, ook al is god niks meer dan een bedacht figuur in een boek dat slechts als propaganda voor de domme dient, en ik kan moeilijk antwoorden op je eerdere vraag, waarom zou ik moeten uitleggen dat iets niet bestaat als er geen bewijs van wel is.

ik heb een 5koppig paars monster van 30 bij 30 in mijn tuin, maar hij is onzichtbaar, overtuig jij mij nou maar eens dat hij niet bestaat

Ik geloof er in dat een god bestaat.
Thats it. Niets kan uit het NIETS bestaan.
De auto waar jij in rijd of mee rijd is toch ook niet zomaar ontstaan met een knal of uit het niets wat wit was? De pc de beeld waar jij nu naar kijkt is toch ook niet uit het niets ontstaan het is toch bedacht en gemaakt door de mensen?
Denk een beetje logisch na man ik ga geen moeite meer in jullie steken doe maar wat je wilt leef als een dier je leven.
Geen doel geen leven.

Ik geloof dat er in dat een god bestaat.
Thats it. Niets kan uit het NIETS bestaan.
ok, ik respecteer dit. Echter waar komt god dan vandaan?
De auto waar jij in rijd of mee rijd is toch ook niet zomaar ontstaan met een knal of uit het niets wat wit was? De pc de beeld waar jij nu naar kijkt is toch ook niet uit het niets ontstaan het is toch bedacht en gemaakt door de mensen?
Denk een beetje logisch na man ik ga geen moeite meer in jullie steken doe maar wat je wilt leef als een dier je leven.
Geen doel geen leven.

ik heb veel doelen hoor:) en hoewel ik de laatste tijd weer veel voor de computer hang vind ik mn leven toch best leuk:kiss:

en niet zo'n dikke nek hebben, je bent ook een dier;)

ok, ik respecteer dit. Echter waar komt god dan vandaan?

ik heb veel doelen hoor:) en hoewel ik de laatste tijd weer veel voor de computer hang vind ik mn leven toch best leuk:kiss:

en niet zo'n dikke nek hebben, je bent ook een dier;)

Als ik jou reacties zie ben je geen MENS maar een DIER ja.

Als ik jou reacties zie ben je geen MENS maar een DIER ja.
je bent trouwens hier op vergeten te reageren:o

zal wel per ongeluk zijn geweest zeker?:)

en je hebt ook niet geantwoord waar god dan vandaan komt als niets uit het niets kan ontstaan...
er kan er 1 bestaan, gewoon niet degene die beschreven staat in de bijbel.

echter is de vraag van als er 1 bestaat best zinloos. als je 1maal een god definieert moet je elk van zijn eigenschappen kunnen beargumenteren, en dat is een hopeloze zaak:)

als god het kan, waarom het universum niet?

tijd is een dimensie, gecreert door de bigbang. je kan niet spreken van 'tijd voor de bigbang', dat is namelijk een absurditeit zoals een rond vierkant;)

happy to help, niet-doorgetrapt stuk poep out!

pioneer hoe oud ben je eigenlijk?

Volgende stage in een zinloze discussie , name calling.

The Higgs boson particle. Could it be the god particle?

pioneer hoe oud ben je eigenlijk?

oowh gaan we nu weer een andere manouvre zetten naar een andere rijstrook?
Met jou hersens die alleen maar denkt aan ikke ikke zijn we nog miljoenen kilometers bezig om bij het eindweg te komen.
Neem jou eigen rijstrook en ik de mijne val me niet lastig en pleur op.

oowh gaan we nu weer een andere manouvre zetten naar een andere rijstrook?
Met jou hersens die alleen maar denkt aan ikke ikke zijn we nog miljoenen kilometers bezig om bij het eindweg te komen.
Neem jou eigen rijstrook en ik de mijne val me niet lastig en pleur op.

dat bedoel ik niet, als je 50+ was kon ik namelijk nog begrijpen dat je zo onwetend reageert, omdat je niet beter is aangeleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven