- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wetenschap? Blijf jij nog maar in je droomwereldje dude.
Ga maar effe gewichte hijsen daar werkt je hersens alleen voor denk ik.
---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 23:02 ----------
Kan er een slotje op eric? Tis weer een nietus wellus topic geworden waar iedereen elkaar basht om religie.
geef mij een reden waarom ik in god zou moeten geloven die wetenschappelijk te verklaren is en ik ben om
wisten jullie dat als je wetenschap door elkaar gooit, je schetenwap krijgt?
Wetenschap? Blijf jij nog maar in je droomwereldje dude.
Ga maar effe gewichte hijsen daar werkt je hersens alleen voor denk ik.
---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 23:02 ----------
Kan er een slotje op eric? Tis weer een nietus wellus topic geworden waar iedereen elkaar basht om religie.
Je hebt de hersens ervoor je kan zelf je keuzes maken dat is ook de reden dat god ons zo heeft geschapen zelf kunnen kiezen en zien.
Neem een paar voorbeelden van het wereld van je eigen lichaam zelfs hoe alles zo probleemloos werkt hoe jij kunt zien.
Hoe je kunt lopen hoe je kunt reageren hoe je kunt horen.
Denk even na Probeer nou is een haartje van je na te maken?
Alles is zo perfect en foutloos.
Er moet wel een maker zijn van al dit soort moois om je heen.
Pioneer zou een meester-troll zijn als 'ie niet serieus blijkt![]()

Het bestaan van een god en wetenschap spreken elkaar trouwens niet tegen.
Religies als christendom/islam en wetenschap daarentegen wel.

Het menselijk oog is zo ontzettend complex, en zo perfect dat er wel een idee erachter gezeten moet hebben, een maker, ontwerper.
Als ik om me heen kijk, zie ik onzettend ingewikkelde systemen die perfect in balans zijn, van ecosystemen, kringlopen, sterrenstelsels.
Voor mij is dat genoeg bewijs dat er een God bestaat, het sterkste argument vind ik nog wel dat er niet zomaar iets uit het niets kan ontstaan.
Jonge, lees opnieuw wat ik heb geschreven en je volledige argument van een maker is ontkracht. Tenzij jij miljoenen jaren van evolutie van ééncellige organismen tot de huidige complexe organismen met miljoenen cellen te 'eenvoudig' vindt dan ... ja ... dan blijf jij maar bij jou maker die zei: "Pif poef paf en hier is de wereldbol *tadaaaaaaa*."
En dat er momenteel op maar één planeet leven te vinden is en op alle andere miljarden planeten niet, geeft inderdaad wel weer dat er een erg intelligente 'maker' aan het werk is geweest; lijkt mij eerder een mentaal-gehandicapte met een IQ van een kurkentrekker.
Eenvoudig? Ik geef toch juist aan dat het supercomplex is. Het menselijk oog is een product van miljoenen jaren ontwikkeling, evolutie. Het kan alleen geen toeval zijn.
En dat we niks gevonden hebben betekent niet dat er geen leven is op een van de vele miljarden planeten. We zijn leven aan het zoeken op Mars, dat kost veel geld en tijd, denk je nou echt dat we het ook voor de vele miljarden planeten hebben gedaan buiten ons sterrenstelsel, daar is het meer door telescoop kijken en zien of er leven is, logisch dat je dan niks vindt.
En je doet alsof je Gods wegen kunt begrijpen, tis net als een mier die probeert te begrijpen hoe wiskunde in elkaar zit.