AndroidHealthClinic

Illuminati

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij gelooft dat het toeval is, ik niet.

Dat heet tunnelvisie, wat jij zegt over de zoektocht naar ander leven.

Hey maat, ik begin hier serieus de vliegende schijterij van u te krijgen, ik zeg net dat het geen toeval is omdat het miljoenen jaren heeft geduurd om het oog zo te krijgen en dan zeg jij dat ik geloof dat het toeval is :headbang:

Weet echt niet meer wat ik met jou aan moet, huilen omdat je me zo goed getrolled hebt of huilen omdat je serieus bent... :(

Hey maat, ik begin hier serieus de vliegende schijterij van u te krijgen, ik zeg net dat het geen toeval is omdat het miljoenen jaren heeft geduurd om het oog zo te krijgen en dan zeg jij dat ik geloof dat het toeval is :headbang:

Weet echt niet meer wat ik met jou aan moet, huilen omdat je me zo goed getrolled hebt of huilen omdat je serieus bent... :(

Kijk naar de topics die hij heeft gestart. Dan weet je genoeg.

Mijn excuses, dacht dat je bedoelde dat het toeval was.

Voor mij is het genoeg reden dat er een ontwerper is, omdat dit allemaal geen toeval is. En ik vind het triest dat in elke discussie een gelovige bij voorbaat een r*tard/troll is die het "licht" nog moet zien.

Er zijn gewoon 2 kanten, elke kant gelooft in een ander verhaal, dat iemand anders denkt wil niet zeggen dat degene een idioot is. Ik vind het apart dat elke ongelovige altijd zo onbeleefd moet zijn, moet je nagaan als er geen geloof zou zijn, dan zouden velen ontsporen en inconsequent gedrag vertonen omdat ze niet in een God geloven die ze zullen straffen voor slecht gedrag.

Jij gelooft in een verhaal en wij weten hoe het zit,
Daarom heet jou gedeelte geloof en ons wetenschap.
Maar voor jou is het al te laat denk ik sjonny je bent gewoon een schaap en volgt je herder, Veel plezier nog met je leven.

Jij gelooft in een verhaal en wij weten hoe het zit,
Daarom heet jou gedeelte geloof en ons wetenschap.
Maar voor jou is het al te laat denk ik sjonny je bent gewoon een schaap en volgt je herder, Veel plezier nog met je leven.

Je doet alsof geloven in een God en een wetenschapper zijn niet met elkaar kunnen mengen, ik ken genoeg wetenschappers die in een God geloven. Heb ik ergens gezegd dat ik niet in natuurkunde geloof.

Kijk naar de topics die hij heeft gestart. Dan weet je genoeg.
ziet er eigenlijk nog best normaal uit:scratch:
zal dan maar ff aannemen dat hij niet aan het trollen is...
Je doet alsof geloven in een God en een wetenschapper zijn niet met elkaar kunnen mengen, ik ken genoeg wetenschappers die in een God geloven. Heb ik ergens gezegd dat ik niet in natuurkunde geloof.
maw je beweert een wetenschapper te zijn? Maw je zou je visie bijstellen als je het bewijs onder ogen krijgt?

Eenvoudig? Ik geef toch juist aan dat het supercomplex is. Het menselijk oog is een product van miljoenen jaren ontwikkeling, evolutie. Het kan alleen geen toeval zijn.

En dat we niks gevonden hebben betekent niet dat er geen leven is op een van de vele miljarden planeten. We zijn leven aan het zoeken op Mars, dat kost veel geld en tijd, denk je nou echt dat we het ook voor de vele miljarden planeten hebben gedaan buiten ons sterrenstelsel, daar is het meer door telescoop kijken en zien of er leven is, logisch dat je dan niks vindt.

En je doet alsof je Gods wegen kunt begrijpen, tis net als een mier die probeert te begrijpen hoe wiskunde in elkaar zit.

hier is je bewijs hoe complexe systemen zich ontwikkelen zonder toeval (het is wel een hele brok => meer dan 2uur:)):

http://www.youtube.com/watch?v=_njf8jwEGRo

http://www.youtube.com/watch?v=o_ZuWbX-CyE

dan zouden velen ontsporen en inconsequent gedrag vertonen omdat ze niet in een God geloven die ze zullen straffen voor slecht gedrag.

En dat is dus exact de reden dat het geloof is bedacht! Door heersers die het gepeupel bang wilde maken en op deze wijze macht heeft afgedwongen.

@ Angelus

Tuurlijk stel ik mijn visie bij als ik bewijs krijg dat God niet bestaat. Dat is logisch.
Samenvatting? Je verwacht toch niet dat ik aan ruim 3 uur aan beeldmateriaal ga doorspitten.

En dat is dus exact de reden dat het geloof is bedacht! Door heersers die het gepeupel bang wilde maken en op deze wijze macht heeft afgedwongen.

Jezus werd juist afgemaakt door een heerser.

@ Angelus

Tuurlijk stel ik mijn visie bij als ik bewijs krijg dat God niet bestaat. Dat is logisch.
Samenvatting? Je verwacht toch niet dat ik aan ruim 3 uur aan beeldmateriaal ga doorspitten.

dat is het m net, alle wetenschap die jullie bullshit argumenten onderuit haalt kan je niet zomaar ff opsommen op 2 seconden;)
Het is immers een beetje ingewikkelder dan 'god schiep de aarde, god schiep het woud, god schiep je moeder, en zij is ****ing oud'.
Maar blijf jij gerust bij je sprookjesverhaal terwijl de rest van ons zich zwaar gefrustreerd voelt over het feit dat r**ards zoals jij een evenwaardige stem in deze maatschappij hebben:)

Iemand een r*tard noemen is een teken van zwakheid, op die manier voer je geen discussie.

Iemand een r*tard noemen is een teken van zwakheid, op die manier voer je geen discussie.

als ze het bord onderschijten en vervolgens victorie gaan kraaien heb je weinig keuze:(

maar je hebt ergens wel gelijk, mijn excuses teamsjonnie. Je bent geen r*tard, maar gewoon een slecht geinformeerde, onwetende, gehersenspoelde jongen:)

als je in deze tijd nog in god geloofd heb je gewoon een bord van voor je kop.

(teamsjonnie trollt btw)

dat is het m net, alle wetenschap die jullie bullshit argumenten onderuit haalt kan je niet zomaar ff opsommen op 2 seconden;)
Het is immers een beetje ingewikkelder dan 'god schiep de aarde, god schiep het woud, god schiep je moeder, en zij is ****ing oud'.
Maar blijf jij gerust bij je sprookjesverhaal terwijl de rest van ons zich zwaar gefrustreerd voelt over het feit dat r**ards zoals jij een evenwaardige stem in deze maatschappij hebben:)

Dat slaat echt nergens op.

Ik ga de wetenschap ook niet bagatelliseren door te zeggen dat ze claimen dat chimpansees op een dag mensen baren. Er zijn vele boeken geschreven over het geloof, ik ga ook niet zeggen dat je een dik boek van 1000 pagina's moet lezen.

Dit is een discussie, als je niet met bondige argumenten kunt komen dan moet je ook niet in een mengen.

De illuminatie is verzonnen om de bevolking tegen elkaar op te zetten

En gezien dit topic, lukt dat aardig :)

@ Angelus

Jezus werd juist afgemaakt door een heerser.

Kun jij mij even bewijs leveren dat er in de schoenendoos op mijn bureau geen onzichtbare ontastbare onmeetbare draak zit?
Dit vraag je ons hier namelijk te doen, Ik kan jou geloof wat ik zelf niet geloof toch niet gaan bewijzen? Zo werkt het niet, Lever jij maar eens bewijs dat god bestaat, Je hebt het over de ingewikkeldheid van het oog, dit verwerpt Angelus met een paar uur videomateriaal en dat is dan te veel werk?
Ik heb de bijbel ook gelezen dat koste me ook meer als 10 minuten.
Als je met die instelling leeft kom je niet heel ver in de wereld,
Wij leveren tot nu toe dus bewijs dat onze theorie ondersteund en onderbouwd,
Jij levert enkel vage termen en zinnetjes dat we om ons heen moeten kijken, het komt blijkbaar niet in je op dat als wij om ons heen kijken we evolutie zien,
Bewijs jij nou je eigen god maar, want alles waar wij in geloven valt te onderbouwen met bronnen feiten en onderzoeken, en waar jij in gelooft heeft geen voet om op te staan behalve de bijbel die al tig keer is herschreven, opnieuw geïnterpreteerd en enkel middeleeuwse politieke propaganda voorstelt voor mij.

Dat slaat echt nergens op.

Ik ga de wetenschap ook niet bagatelliseren door te zeggen dat ze claimen dat chimpansees op een dag mensen baren. Er zijn vele boeken geschreven over het geloof, ik ga ook niet zeggen dat je een dik boek van 1000 pagina's moet lezen.

Dit is een discussie, als je niet met bondige argumenten kunt komen dan moet je ook niet in een mengen.

het probleem is dat ik helemaal niets bagatelliseerde:roflol: het staat bijna letterlijk zo in de bijbel

stukje uit het boek van genesis
The First Book of Moses, Called

Genesis

1

The Creation

1

In the beginning God created the heaven and the earth.

2

And the earth was without form, and void; and darkness was upon the face of the deep. And the Spirit of God moved upon the face of the waters.

3

¶ And God said, Let there be light: 2 Cor. 4.6 and there was light.

4

And God saw the light, that it was good: and God divided the light from the darkness.

5

And God called the light Day, and the darkness he called Night. And the evening and the morning were the first day.

6

¶ And God said, Let there be a firmament in the midst of the waters, and let it divide the waters from the waters.

7

And God made the firmament, and divided the waters which were under the firmament from the waters which were above the firmament: and it was so.

8

And God called the firmament Heaven. 2 Pet. 3.5 And the evening and the morning were the second day.

9

¶ And God said, Let the waters under the heaven be gathered together unto one place, and let the dry land appear: and it was so.

10

And God called the dry land Earth; and the gathering together of the waters called he Seas: and God saw that it was good.

11

And God said, Let the earth bring forth grass, the herb yielding seed, and the fruit tree yielding fruit after his kind, whose seed is in itself, upon the earth: and it was so.

12

And the earth brought forth grass, and herb yielding seed after his kind, and the tree yielding fruit, whose seed was in itself, after his kind: and God saw that it was good.

13

And the evening and the morning were the third day.

14

¶ And God said, Let there be lights in the firmament of the heaven to divide the day from the night; and let them be for signs, and for seasons, and for days, and years:

15

and let them be for lights in the firmament of the heaven to give light upon the earth: and it was so.

16

And God made two great lights; the greater light to rule the day, and the lesser light to rule the night: he made the stars also.

17

And God set them in the firmament of the heaven to give light upon the earth,

18

and to rule over the day and over the night, and to divide the light from the darkness: and God saw that it was good.

19

And the evening and the morning were the fourth day.

20

¶ And God said, Let the waters bring forth abundantly the moving creature that hath life, and fowl that may fly above the earth in the open firmament of heaven.

21

And God created great whales, and every living creature that moveth, which the waters brought forth abundantly, after their kind, and every winged fowl after his kind: and God saw that it was good.

22

And God blessed them, saying, Be fruitful, and multiply, and fill the waters in the seas, and let fowl multiply in the earth.

23

And the evening and the morning were the fifth day.

24

¶ And God said, Let the earth bring forth the living creature after his kind, cattle, and creeping thing, and beast of the earth after his kind: and it was so.

25

And God made the beast of the earth after his kind, and cattle after their kind, and every thing that creepeth upon the earth after his kind: and God saw that it was good.

26

¶ And God said, Let us make man in our image, 1 Cor. 11.7 after our likeness: and let them have dominion over the fish of the sea, and over the fowl of the air, and over the cattle, and over all the earth, and over every creeping thing that creepeth upon the earth.

27

So God created man in his own image, in the image of God created he him; male and female created he them. Mt. 19.4 · Mk. 10.6

28

And God blessed them, Gen. 5.1, 2 and God said unto them, Be fruitful, and multiply, and replenish the earth, and subdue it: and have dominion over the fish of the sea, and over the fowl of the air, and over every living thing that moveth upon the earth.

29

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

30

And to every beast of the earth, and to every fowl of the air, and to every thing that creepeth upon the earth, wherein there is life, I have given every green herb for meat: and it was so.

31

And God saw every thing that he had made, and, behold, it was very good. And the evening and the morning were the sixth day.

doe jezelf een plezier en trek die 3 uur uit voor je wereldbeeld een beetje correcter te maken en kijk de filmpjes die ik gepost heb;)

“En God zeide: Laat Ons mensen maken naar ons beeld, als onze gelijkenis, …”

Het woord Elohim is trouwens vertaald naar God, terwijl dit meervoud zou moeten zijn.
Dus het eigenlijk is het:

“En de Goden zeiden: Laat Ons mensen maken naar ons beeld, als onze gelijkenis, …”

De apen zijn de goden? :trollface:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven