XXL Nutrition

Illuminati

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan het me goed voorstellen dat er een geheime wereldorde is die alles controleren, van het voeren van oorlogen tot het legaliseren van homohuwelijken en drugs. Mensen zijn nietmeer als poppetjes in het grotere poppenkastspel...en ik ben de The Puppet Master

Ja.. dacht dat je het wel leuk zou vinden :p

Nee maar even serieus moet je proberen

een grappenmaker die het domein gekocht heeft en automatisch laat doorlinken naar de nsa, big deal.
Er zijn mensen die hele nachten uittrekken om maisvelden plat te walsen voor cropcirkels, dit is niks:)

2pac en biggie leven nog.

Angelus is BigT's trollacount.

Iedereen kan een domein registeren en dan laten door linken. Zullen die complot idioten wel gedaan hebben.

Registrant:
John Fenley
1985N 360E
Provo, Utah 84604-1803
United States

Registered through: GoDaddy.com, Inc. (http://www.godaddy.com)
Domain Name: ITANIMULLI.COM
Created on: 20-Nov-02
Expires on: 20-Nov-12
Last Updated on: 22-Nov-10

Administrative Contact:
Fenley, John Pontifier@hotmail.com
1985N 360E
Provo, Utah 84604-1803
United States
8014273274

Technical Contact:
Fenley, John Pontifier@hotmail.com
1985N 360E
Provo, Utah 84604-1803
United States
8014273274

Domain servers in listed order:
NS45.DOMAINCONTROL.COM
NS46.DOMAINCONTROL.COM

Wie dan? Osama bin laden? Vrees al dat je bin laden gaat zeggen, wie is osama binladen?
En er is al zo vaak geconstateerd dat het gewoon een normale burger is die verschijnt op de filmpjes. Bin laden is een schuilnaam die door de VS/CIA wordt gebruikt.

Er zijn ook zoveel filmpjes waarvan je kunt zien dat het nep is dat een vliegtuig de WTC binnenvliegt. De vliegtuig ontploft voordat die het gebouw binnenvliegt. De bovenste gedeelte van de WTC is geraakt, maar de WTC zakt van de onderkant?

Geen idee wie de WTC-torens heeft neergehaald maat, maar je gaat me niet wijsmaken dat het Bush was of andere mensen uit de Amerikaanse overheid.

Vele van jou complottheoriën zijn bedacht door doemdenkers of radicalen, die overal een betekenis in gaan zien en vaak gewoon ook random shit verzinnen. Helft van de 9/11 voortekens zijn gewoon verzonnen en bij de minder kritische mensen onder ons worden deze dan ook zonder problemen aanvaard.

Ik heb ook al filmpjes gezien van mensen die gelijkenissen zochten tussen Obama en Bin laden en blijkbaar hebben beide personen exact dezelfde neus en dergelijke. Denk je dan niet dat - moest jou theorie waar zijn - ze op z'n minst een acteur hadden kunnen huren ipv hun eigen president, waardoor de kans op betrapping net iets kleiner zou zijn? En als ze dan toch al duizenden burgers zouden afmaken, dan is die ene acteur ook niet veel meer waard ...

Er zitten evenveel gaten in jou theorie, als in de 'algemene aanvaardde waarheid'. Dat er fouten zijn gemaakt bij de ontruiming van de gebouwen, de inschatting van de omvang en weet ik veel wat nog allemaal, is logisch. Het gebeurt nou eenmaal niet elke dag dat er vliegtuigen binnenvliegen in de grootste torens ter wereld, maar om hierachter complotten te gaan zoeken is een stap te ver.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 21:31 ----------

een grappenmaker die het domein gekocht heeft en automatisch laat doorlinken naar de nsa, big deal.
Er zijn mensen die hele nachten uittrekken om maisvelden plat te walsen voor cropcirkels, dit is niks:)

Jammer dat ik jou geen karma meer kan geven :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee wie de WTC-torens heeft neergehaald maat, maar je gaat me niet wijsmaken dat het Bush was of andere mensen uit de Amerikaanse overheid.

Vele van jou complottheoriën zijn bedacht door doemdenkers of radicalen, die overal een betekenis in gaan zien en vaak gewoon ook random shit verzinnen. Helft van de 9/11 voortekens zijn gewoon verzonnen en bij de minder kritische mensen onder ons worden deze dan ook zonder problemen aanvaard.

Ik heb ook al filmpjes gezien van mensen die gelijkenissen zochten tussen Obama en Bin laden en blijkbaar hebben beide personen exact dezelfde neus en dergelijke. Denk je dan niet dat - moest jou theorie waar zijn - ze op z'n minst een acteur hadden kunnen huren ipv hun eigen president, waardoor de kans op betrapping net iets kleiner zou zijn? En als ze dan toch al duizenden burgers zouden afmaken, dan is die ene acteur ook niet veel meer waard ...

Er zitten evenveel gaten in jou theorie, als in de 'algemene aanvaardde waarheid'. Dat er fouten zijn gemaakt bij de ontruiming van de gebouwen, de inschatting van de omvang en weet ik veel wat nog allemaal, is logisch. Het gebeurt nou eenmaal niet elke dag dat er vliegtuigen binnenvliegen in de grootste torens ter wereld, maar om hierachter complotten te gaan zoeken is een stap te ver.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 21:31 ----------

Jammer dat ik jou geen karma meer kan geven :roflol:

Obama en bin laden vergelijken? misschien kunnen ze wel hetzelfde neus hebben maar lang nog niet hetzelfde huidskleur maat ;)

Het is geen theorie van mij, voor mij zijn het ook enkel vraagtekens.

Obama en bin laden vergelijken? misschien kunnen ze wel hetzelfde neus hebben maar lang nog niet hetzelfde huidskleur maat ;)

als je deze "vraagtekens" serieus overweegt is er iets mis met je.

in het clipje uit de openingspost zijn er films uit 1983 waar toevallig een klok op 5 voor 9 staat.
iemand die serieus gelooft/overweegt dat men (ook nog niemand minder dan de overheid zelf) 9/11 al van zo lang geleden aan het plannen is, staat in mijn ogen gelijk met een christen/moslim/jood/kleuter

http://www.youtube.com/watch?v=QcZnj499B1c&feature=related

We zitten beide met vraagtekens dan, maar in je openingspost staat dat je er zeker van bent dat de Illuminati achter de aanslagen van 9/11 zitten, waarop ik antwoord dat ik er niet in geloof en het een belachelijke theorie is.

Btw, het filmpje in je beginpost; wat moet dat aantonen?
Als ik geen leven had, zou ik ook een filmpje kunnen maken over het hakenkruis en hoe vaak dat voorkomt in films nog voor de Holocaust; waarschijnlijk zijn er in al die films ook wel personages aanwezig waarbij de acteur sprekend op Hitler lijkt met zijn kort snorretje. En uurwerken, jongens toch, over elke combinatie kan je een één uur durend youtubefilmpje maken, al die 9/11-tekens betekenen niet. Omdat het toevallig in één aflevering van The Simpsons komt is er een complot? Moesten er nu geen 5000 afleveringen van gemaakt zijn...

Ze zouden je preventief moeten ruimen.

http://www.youtube.com/watch?v=QcZnj499B1c&feature=related

We zitten beide met vraagtekens dan, maar in je openingspost staat dat je er zeker van bent dat de Illuminati achter de aanslagen van 9/11 zitten, waarop ik antwoord dat ik er niet in geloof en het een belachelijke theorie is.

Btw, het filmpje in je beginpost; wat moet dat aantonen?
Als ik geen leven had, zou ik ook een filmpje kunnen maken over het hakenkruis en hoe vaak dat voorkomt in films nog voor de Holocaust; waarschijnlijk zijn er in al die films ook wel personages aanwezig waarbij de acteur sprekend op Hitler lijkt met zijn kort snorretje. En uurwerken, jongens toch, over elke combinatie kan je een één uur durend youtubefilmpje maken, al die 9/11-tekens betekenen niet. Omdat het toevallig in één aflevering van The Simpsons komt is er een complot? Moesten er nu geen 5000 afleveringen van gemaakt zijn...

Heb niet naar je filmpje gekeken, omdat je kan zien dat dat geen obama is(aan de wallen onder de oog van osama, die komen niet overeen met obama)
Het kan zijn dat je niet gelooft dat de VS zich zelf bombadeerde, ik probeer je ook niet wijzer ofzo te maken? Ik postte al dat ik het apart vond dat er in veel films 9/11 telkens in beeld komt.

Het schijnt ook dat lady gaga en jay-z bij tot de vrijmrtselaren behoren van deilluminatie.
Serieus, google het.

Zelf heb ik me twijfels over dat hele illuminatie gelul

Het schijnt ook dat lady gaga en jay-z bij tot de vrijmrtselaren behoren van deilluminatie.
Serieus, google het.

Zelf heb ik me twijfels over dat hele illuminatie gelul

Ja klopt, er zijn ook meerdere artiesten zoals eminem/rihanna enzo. Maar hoe kunnen ze tot de illuminatie behoren, dat zijn toch dingen die ik niet begrijp, is het gewoon een groepje waar je je bij aan kunt sluiten of hoe zit dat nou.

Heb niet naar je filmpje gekeken, omdat je kan zien dat dat geen obama is(aan de wallen onder de oog van osama, die komen niet overeen met obama)
Het kan zijn dat je niet gelooft dat de VS zich zelf bombadeerde, ik probeer je ook niet wijzer ofzo te maken? Ik postte al dat ik het apart vond dat er in veel films 9/11 telkens in beeld komt.

DAT is voor jou wel een bewijs dat Obama niet dezelfde persoon is als Osama, maar de mening van 100'en experts geloof je niet?

Begin moeilijkheden te krijgen om je nog serieus te nemen... Ik denk dat ik het ga over laten aan Angelus, aangezien zijn posts meestal nogal een grappige ondertoon hebben en die wil ik niet missen :)

@ts ga gewoon zelf op onderzoek uit, over dit onderwerp valt zat te vinden.
Werkt beter dan discussie voeren op een forum zonder enige onderbouwingen.

Ja klopt, er zijn ook meerdere artiesten zoals eminem/rihanna enzo. Maar hoe kunnen ze tot de illuminatie behoren, dat zijn toch dingen die ik niet begrijp, is het gewoon een groepje waar je je bij aan kunt sluiten of hoe zit dat nou.

Drie streepjescodes van de cornflakes verzamelen en naar een postbusnummer sturen. Daarna krijg je binnen twee weken een cape en een lidmaatschapskaart. Met die kaart krijg je korting bij bijvoorbeeld de Kijkshop en MacDonalds.

Drie streepjescodes van de cornflakes verzamelen en naar een postbusnummer sturen. Daarna krijg je binnen twee weken een cape en een lidmaatschapskaart. Met die kaart krijg je korting bij bijvoorbeeld de Kijkshop en MacDonalds.

Ga met je vriendjes en vriendinnetjes buiten in de zandbak ofzo spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven