Geen idee wie de WTC-torens heeft neergehaald maat, maar je gaat me niet wijsmaken dat het Bush was of andere mensen uit de Amerikaanse overheid.
Vele van jou complottheoriën zijn bedacht door doemdenkers of radicalen, die overal een betekenis in gaan zien en vaak gewoon ook random shit verzinnen. Helft van de 9/11 voortekens zijn gewoon verzonnen en bij de minder kritische mensen onder ons worden deze dan ook zonder problemen aanvaard.
Ik heb ook al filmpjes gezien van mensen die gelijkenissen zochten tussen Obama en Bin laden en blijkbaar hebben beide personen exact dezelfde neus en dergelijke. Denk je dan niet dat - moest jou theorie waar zijn - ze op z'n minst een acteur hadden kunnen huren ipv hun eigen president, waardoor de kans op betrapping net iets kleiner zou zijn? En als ze dan toch al duizenden burgers zouden afmaken, dan is die ene acteur ook niet veel meer waard ...
Er zitten evenveel gaten in jou theorie, als in de 'algemene aanvaardde waarheid'. Dat er fouten zijn gemaakt bij de ontruiming van de gebouwen, de inschatting van de omvang en weet ik veel wat nog allemaal, is logisch. Het gebeurt nou eenmaal niet elke dag dat er vliegtuigen binnenvliegen in de grootste torens ter wereld, maar om hierachter complotten te gaan zoeken is een stap te ver.
---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 21:31 ----------
Jammer dat ik jou geen karma meer kan geven