AndroidHealthClinic

Illuminati

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey bro, Illuminati hier.

Lidmaatschap is nu in de aanbieding, nu voor maar 18 euro per maand!

tijdje bij gezeten, nu om financiele redenen enkel bij de vrijmetselarij.

Ik hoop voor je dat er kleine kindjes zijn, die wel misschien geïnteresseerd zijn in je aanbieding

Helaas zijn we door de maatschappij gedwongen tot dit soort middelen. De hedendaagse maatschappij heeft namelijk geld, een corrupt middel, als epicentrum gesteld waardoor sociale deviatie van goede normen en waarden plaats heeft gemaakt voor segregatie en hebzucht. Het is echter niet mogelijk te functioneren zonder geld. Ik hoor het wel.

Mijn ervaring is dat over het algemeen de complottheoriedenkertjes een bijzonder vervelend dagelijks leven leiden waarover ze ontevreden zijn en dus naar 'zin' in het leven zoeken door allerlei eindeloze theoriën te bezigen.

Ik kan ze dan ook niet serieus nemen.

Schijnt dat Bruce Lee leider is..

Vrijmetselarij is toch ook een tak van de illuminati?

Al die complot theorieen ben ik eigenlijk wel spuug zat maargoed. Ik meen dat de familie bush heel veel belangen had/heeft in de wapen industrie. Door het WTC eigenhandig neer te halen heb je een ''geldige'' rede om een gigantische oorlog te beginnen. Een enorme boost dus voor de wapenindustrie en dus een enorme boost voor de portemonnee van de bush familie.

Al die complot theorieen ben ik eigenlijk wel spuug zat maargoed. Ik meen dat de familie bush heel veel belangen had/heeft in de wapen industrie. Door het WTC eigenhandig neer te halen heb je een ''geldige'' rede om een gigantische oorlog te beginnen. Een enorme boost dus voor de wapenindustrie en dus een enorme boost voor de portemonnee van de bush familie.

Je snapt niet dat er enorm veel bij komt kijken om zoiets voor elkaar te krijgen?

Vergeet niet dat Bea ook bij de Bilderbergers zit mensen. Open je ogen.

Maar kom op als het allemaal zo geheim was dan lieten ze ook niet zien waar al die vrijmetsalerij huizen staan en ook nog zo'n symbool voor het huis.

het is gewoon een domme sekte die denken stoer te zijn.

Ajuus

Laatst bewerkt:
Drie streepjescodes van de cornflakes verzamelen en naar een postbusnummer sturen. Daarna krijg je binnen twee weken een cape en een lidmaatschapskaart. Met die kaart krijg je korting bij bijvoorbeeld de Kijkshop en MacDonalds.

Heb ik gedaan, daarna vier weken vastgezeten in een afgesloten faciliteit waar ik iedere dag gewaterboard werd :(

Wel om te beginnen moet een 'conspiracy theory' aan 2 dingen voldoen om een conspiracy theory te zijn; het moet irrationeel en belachelijk gepresenteerd worden en het is gebaseerd op geen bewijs.

Prescott Bush had nazi connecties.

' George Bush's grandfather, the late US senator Prescott Bush, was a director and shareholder of companies that profited from their involvement with the financial backers of Nazi Germany.

The Guardian has obtained confirmation from newly discovered files in the US National Archives that a firm of which Prescott Bush was a director was involved with the financial architects of Nazism.

His business dealings, which continued until his company's assets were seized in 1942 under the Trading with the Enemy Act, has led more than 60 years later to a civil action for damages being brought in Germany against the Bush family by two former slave labourers at Auschwitz and to a hum of pre-election controversy.

The evidence has also prompted one former US Nazi war crimes prosecutor to argue that the late senator's action should have been grounds for prosecution for giving aid and comfort to the enemy.'

Verder als je naar al het bewijs kijkt van 9/11 dan kan je niet anders dan vaststellen dat het officiële verhaal dat verteld word niet klopt.

Ja , deze presentatie is lang maar het zijn duizenden architects en engineers die het officiële verhaal niet kunnen accepteren. En ze beschuldigen 'the government' niet of Israel , ze willen gewoon een degelijk onderzoek.

http://www.youtube.com/watch?v=OQgVCj7q49o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=QcZnj499B1c&feature=related

We zitten beide met vraagtekens dan, maar in je openingspost staat dat je er zeker van bent dat de Illuminati achter de aanslagen van 9/11 zitten, waarop ik antwoord dat ik er niet in geloof en het een belachelijke theorie is.

Btw, het filmpje in je beginpost; wat moet dat aantonen?
Als ik geen leven had, zou ik ook een filmpje kunnen maken over het hakenkruis en hoe vaak dat voorkomt in films nog voor de Holocaust; waarschijnlijk zijn er in al die films ook wel personages aanwezig waarbij de acteur sprekend op Hitler lijkt met zijn kort snorretje. En uurwerken, jongens toch, over elke combinatie kan je een één uur durend youtubefilmpje maken, al die 9/11-tekens betekenen niet. Omdat het toevallig in één aflevering van The Simpsons komt is er een complot? Moesten er nu geen 5000 afleveringen van gemaakt zijn...

Obama = 1.85
Osama = 1.96

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven