Ga met je vriendjes en vriendinnetjes buiten in de zandbak ofzo spelen
Ga jij ff lekker huilen over je complotten... sippe zak

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga met je vriendjes en vriendinnetjes buiten in de zandbak ofzo spelen

Ga jij ff lekker huilen over je complotten... sippe zak![]()
heb geen zin om naar een docu te kijken van 2 uur xDHey bro, Illuminati hier.
Lidmaatschap is nu in de aanbieding, nu voor maar 18 euro per maand!
Ik hoop voor je dat er kleine kindjes zijn, die wel misschien geïnteresseerd zijn in je aanbieding
Vrijmetselarij is toch ook een tak van de illuminati?
Al die complot theorieen ben ik eigenlijk wel spuug zat maargoed. Ik meen dat de familie bush heel veel belangen had/heeft in de wapen industrie. Door het WTC eigenhandig neer te halen heb je een ''geldige'' rede om een gigantische oorlog te beginnen. Een enorme boost dus voor de wapenindustrie en dus een enorme boost voor de portemonnee van de bush familie.
Drie streepjescodes van de cornflakes verzamelen en naar een postbusnummer sturen. Daarna krijg je binnen twee weken een cape en een lidmaatschapskaart. Met die kaart krijg je korting bij bijvoorbeeld de Kijkshop en MacDonalds.

Al die complot theorieen ben ik eigenlijk wel spuug zat maargoed. Ik meen dat de familie bush heel veel belangen had/heeft in de wapen industrie. Door het WTC eigenhandig neer te halen heb je een ''geldige'' rede om een gigantische oorlog te beginnen. Een enorme boost dus voor de wapenindustrie en dus een enorme boost voor de portemonnee van de bush familie.
http://www.youtube.com/watch?v=QcZnj499B1c&feature=related
We zitten beide met vraagtekens dan, maar in je openingspost staat dat je er zeker van bent dat de Illuminati achter de aanslagen van 9/11 zitten, waarop ik antwoord dat ik er niet in geloof en het een belachelijke theorie is.
Btw, het filmpje in je beginpost; wat moet dat aantonen?
Als ik geen leven had, zou ik ook een filmpje kunnen maken over het hakenkruis en hoe vaak dat voorkomt in films nog voor de Holocaust; waarschijnlijk zijn er in al die films ook wel personages aanwezig waarbij de acteur sprekend op Hitler lijkt met zijn kort snorretje. En uurwerken, jongens toch, over elke combinatie kan je een één uur durend youtubefilmpje maken, al die 9/11-tekens betekenen niet. Omdat het toevallig in één aflevering van The Simpsons komt is er een complot? Moesten er nu geen 5000 afleveringen van gemaakt zijn...