Fitness Seller

Illuminati

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hey! Smartass!

Het gaat hier over één persoon die twee persoonlijkheden speelt en dan maak jij je zorgen over 11 cm verschil in grootte dat kan opgelost worden door middel van hakken onder het kleed van Osama? Really? Is dat wat jou ervan overtuigd dat ze twee verschillende personen zijn?

Sterk werk ... :thumbs:

Illuminati?
No, Chuck Norris.

TS misschien moet je een keer opzoek gaan op het 'Dark internet'? :)
Vraag maar meer uitleg aan Pokerladron!

Illuminati staat voor verlichting en wetenschap, waar kan ik me inschrijven? Graag geen justin bieber rang.

Wie dan? Osama bin laden? Vrees al dat je bin laden gaat zeggen, wie is osama binladen?
En er is al zo vaak geconstateerd dat het gewoon een normale burger is die verschijnt op de filmpjes. Bin laden is een schuilnaam die door de VS/CIA wordt gebruikt.

Er zijn ook zoveel filmpjes waarvan je kunt zien dat het nep is dat een vliegtuig de WTC binnenvliegt. De vliegtuig ontploft voordat die het gebouw binnenvliegt. De bovenste gedeelte van de WTC is geraakt, maar de WTC zakt van de onderkant?

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 21:15 ----------

Leuk, zou dan toch eerst een aantal vragen stellen voordat ze me killen :P

+1 ik dacht al dat ik de enige was die dat opmerkte van t vliegtuig en t inzakke van t wtc, perfect kaarsrecht inelkaar zakken 2 gebouwen van 400m+, zelfs ontzettend lastig voor bedrijven die zich bezig houden met het opblazen van gebouwen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit +1 :roflol: al geloof ik wel dat dit alles een kern van waarheid bezit...

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 12:36 ----------

+1 ik dacht al dat ik de enige was die dat opmerkte van t vliegtuig en t inzakke van t wtc, perfect kaarsrecht inelkaar zakken 2 gebouwen van 400m+, zelfs ontzettend lastig voor bedrijven die zich bezig houden met het opblazen van gebouwen.
Idd hele rapportage bekeken dat die balken onderin het WTC waren "doorgezakt" in een perfecte hoek van 90graden en je zag de lasnaden gewoon... btw WTC was gebouwd op dit soort dingen vandaar ook de "Layer-Cake" bouwmethode dat als een object hoog inslaat ze daar beneden vrijwel geen last van hebben... beetje vaag dit alles en kan het niet laten hierover te filosoferen :)

Ik moet zeggen dat ik na het zien van zeitgeist ook wel even achter mijn oren krabte :D

[Link niet meer beschikbaar]

Maar een hoop info in deze docu blijkt niet te kloppen.. Toch heel boeiend, zeker het kijken waard!

Ik ben ervan overtuigd dat er een groep invloedrijke mensen samenwerkt voor wereldmaatschappij. De bilderberg groep komt ieder jaar samen met de 130 rijkste/invloedrijkste mensen. Onze koningin is hiervan de voorzitter en Prins Bernhard is de founder. Dit is zelfs besproken in RTL boulevard (youtube het maar). Niemand weet wat ze bespreken en wat ze doen, het is allemaal top secret.

Clinton ging erheen voordat hij president werd net als Tony Blair.

Hoe kunnen 2 vliegtuigen het WTC invliegen? Zelfs hier in Nederland staan 24/7 2 F16's klaar om iedere afwijking daadkrachtig aan te pakken.

Als je ziet hoe de media wordt beinvloed en welke punten wel/niet worden besproken en ervan uitgaat dat de grote media concerns (de eigenaren 4-5 mensen) zitten ook in de bilderberg groep.

En ja Amerika verdient enorm veel geld met de oorlog, voornamelijk de privatesector (huurlingen). Same met de gevangenissen die in handen zijn van grote holdings, deze hebben ook veel baat bij meer gevangenen (raad eens welk land de meeste gevangenen heeft) etc etc. Er is gewoon teveel 'mis' om er geen aandacht aan te schenken.

Grote organisaties mogen zelf hun afgevaardigde voor het witte huis sponsoren, naar mijn inziens 1 van de redenen waarom de kandidaten erg uit elkaar liggen.

etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 14:17 ----------

En hoe valt Toren 7? Terwijl die niet eens geraakt werd door de 2 vliegtuigen? En een gebouw die wel wat geraakt door brokstukken heeft maar een beetje schade?

Het is bizar, maar zolang de grote bevolking het niet boeit gebeurt er niets..

jongens even niet trollen. De bush familie en osama familie hebben altijd goede relaties gehad, beiden rijke families die zaken deden met elkaar. Het enigste waar amerika op uit was was de olie van daar. dus hebben de amerikanen de aanslag zelf gepleegd, en toen hadden ze een excuus om te oorlog te verklaren en dus aan olie te komen. Zelfde met toen bush zei dat ze ergens in irak biologische bommen ontwikkelden, werd enkel verteld om een excuus te hebben, zo olie te hebben en dus geld. Alleen twijfel ik wel een beetje aan de illuminatie, den wel dat er iets gelijkaardigs is, een soort corrupte macht

Ooit komen we er wel achter, heb net Eli van Fepler-243C al opgepiept en bea wordt binnenkort op traditionele buitenaardse wijze onderzocht, namelijk via de achteringang. Eens kijken wat er daar over die conferentie te vinden is Majda. Of moet ik zeggen reptiel 347.

busted.jpg

• Topic Starter Topic Starter
They are and they will be always.
Wij zijn gemoderniseerde slaven vriend.
Dit is nog het begin van de NWO.

Ik ben ervan overtuigd dat er een groep invloedrijke mensen samenwerkt voor wereldmaatschappij. De bilderberg groep komt ieder jaar samen met de 130 rijkste/invloedrijkste mensen. Onze koningin is hiervan de voorzitter en Prins Bernhard is de founder. Dit is zelfs besproken in RTL boulevard (youtube het maar). Niemand weet wat ze bespreken en wat ze doen, het is allemaal top secret.

Verdomme! Als het in RTL Boulevard is geweest dan moet het wel waar zijn! Als ik iemand geloof dan is het wel Winston, Albert en welke semi-intellectuele gast er deze keer weer zit.

Clinton ging erheen voordat hij president werd net als Tony Blair.

Hoe kunnen 2 vliegtuigen het WTC invliegen? Zelfs hier in Nederland staan 24/7 2 F16's klaar om iedere afwijking daadkrachtig aan te pakken.

Misschien was dat pas na 11 september? En daadkrachtig aanpakken? Je wilt zeggen dat ze direct een vliegtuig neerhalen? Man, dan zouden we al heel wat Russen hebben neergeschoten de laatste jaren.

Als je ziet hoe de media wordt beinvloed en welke punten wel/niet worden besproken en ervan uitgaat dat de grote media concerns (de eigenaren 4-5 mensen) zitten ook in de bilderberg groep.

En ja Amerika verdient enorm veel geld met de oorlog, voornamelijk de privatesector (huurlingen). Same met de gevangenissen die in handen zijn van grote holdings, deze hebben ook veel baat bij meer gevangenen (raad eens welk land de meeste gevangenen heeft) etc etc. Er is gewoon teveel 'mis' om er geen aandacht aan te schenken.

Dus een stel ondernemers willen een oorlog in een ver land zodat ze in eigen land de gevangenissen kunnen vullen....

Verdomme man.... jij hebt het gewoon helemaal door!

Hahah....die bodybuilders hier blijven me verbazen. Tot groot vermaak.

wat een stel debielen in dit topic zeg :roflol:

Obama zit er echt achter kijk dan!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven