AndroidHealthClinic

imuunsysteem

richg

Novice
Waardering
0
hoi,

ik zie eerlijk gezegd nou niet echt super talenten als ik alle galleries bekijk,maar ff wat anders wilde ff wat kwijt over gebruiken ik ken een jongen die bijna elke dag wel wat zette woog snel en goed ruim 125+kg zelfs naar amerika geweest wedstrijden gedaan enz enz nu inmiddles zijn we 10 jaar verder weegt ie nog maar 80 kilo krap an en ken ie echt niks meer als ie bv een grote inspanning verricht ligt ie een week op bed doodop (ziek)zijn imuunsysteem is helemaal naar de knoppe en zelf doctoren staan verder voor een raadsel wat ze met hem aan moeten.nu 40+ en totaal opgebrandt dus.

Bedankt voor deze bijdrage, maar doel je nu op kritiek jegens gebruikers op dit forum of wil je iets anders bereiken met je opmerking? Beetje onsamenhangend geheel maar als je hier kwijt wil dat AAS gebruik je immuunsysteem verwoest zul je het toch iets beter moeten onderbouwen want de kennisstandaard hier is stukken hoger dan je denkt. Verder is hier talent genoeg maar die posten niet allemaal een foto.

'ik ken een jongen die bijna elke dag wel wat zette'

daar is alles eigenlijk wel mee gezegd
elke dag

Bedankt voor deze wijze les, kerel!

[Link niet meer beschikbaar]

Maar goed, de doel van dit NeCeDo topic is?

klinkt als een auto-imuunziekte... waarbij het lichaam eigen cellen als vreemde indringers ziet en deze gaat aanvallen met haar witte bloedlichaampjes.

heeft hoogstwarschijnlijk helemaal niets met kuren te maken.

de kans dat het erkelijk is of dat hij door een andere ziekte een f-ed up imuunsysteem heeft is vele malen groter..

ga anders lekker posten op een reuma-forum gozer.

klinkt als een auto-imuunziekte... waarbij het lichaam eigen cellen als vreemde indringers ziet en deze gaat aanvallen met haar witte bloedlichaampjes.

heeft hoogstwarschijnlijk helemaal niets met kuren te maken.

de kans dat het erkelijk is of dat hij door een andere ziekte een f-ed up imuunsysteem heeft is vele malen groter..

ga anders lekker posten op een reuma-forum gozer.

hahaha, ontzettende vent:D

hoi,

ik zie eerlijk gezegd nou niet echt super talenten als ik alle galleries bekijk,maar ff wat anders wilde ff wat kwijt over gebruiken ik ken een jongen die bijna elke dag wel wat zette woog snel en goed ruim 125+kg zelfs naar amerika geweest wedstrijden gedaan enz enz nu inmiddles zijn we 10 jaar verder weegt ie nog maar 80 kilo krap an en ken ie echt niks meer als ie bv een grote inspanning verricht ligt ie een week op bed doodop (ziek)zijn imuunsysteem is helemaal naar de knoppe en zelf doctoren staan verder voor een raadsel wat ze met hem aan moeten.nu 40+ en totaal opgebrandt dus.

Goeie binnenkomer :thumbup:
Wat is je punt, richgear?

hoi,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

slotje

Richard heeft vandaag nog om zijn standpunt toe te lichten, anders gaat hij maar op slot. :)

Je bent laat, Mrj ;)

Terug
Naar boven