XXL Nutrition

In geval van straatvechten heb niks aan een vechtsport.!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Uhm.. misschien tegen de schenen aanschuppen, misschien tegen de knieën aanschuppen, misschien jou armen ontwijken als jij hem wilt pakken/slaan?

Misschien zoiets?

ik draag veiligheidsschoenen, schenenschermers en kniebeschermers dus dat gaat niet werken hahaha

jammer voor je, probeer opnieuw.!!

Ja ik ook mattie :S:S

de eerste de beste die mij dát flikt die sloop ik gelijk.!!

Yep, nadat jij een snoeiharde uppercut vol in je noten krijg ga jij dat ventje "slopen"
Dream on want dan.............laat ook maar, ik geef het opnieuw op.

Ik snap niet echt hoe jij de link legt qua vechten/sterker zijn omdat je nou eenmaal super groot 2,19 bent.
Als je tegen 100 man vecht zit er wel een lucky shot bij maar je verliest sowieso 99 van de 100 gevechten.
UFC/MMA etc pakken jou in een straatgevecht. K1/Kick/Thaiboksers geven jou 1 goeie lowkick en je ligt.
Tenzij je een soort van Semmy Schilt bent maar dan heb je ondanks je lengte meer profijt van het zelf kunnen vechten dan van je 2,19m.

Eerste clip grote man vs kleine opdonder

Ga je tegen een Jiujitsu vechter breekt hij je arm in tweeën of je been.
Hoe ben je zo op deze geachte gekomen?

Je weet dat hij al 4 jaar lang (als het niet meer is) dit verhaal loopt rond te posten op allerlei forua he :o ?

Dit.

attachment.jpg

Dit mis je nog in je uitrusting, kogel of steekvrije vest heb je ook nog niet, giant size hebben ze wel niet. :(

• Topic Starter Topic Starter
Een snoeiharde uppercut, vol in je noten!

In principe zou je kunnen proberen om me een loeiharde rotklap op me ballen te geven ja, maar dan heb ik "nieuws" voor je;

1) dat is bij elke sport streng verboden op straffe van diskwalificatie en schorsing.!!
2) dan moet je eerst nog het lef verzamelen om dat ook daadwerkelijk te doen.!!
3) dan moet je ze (mijn ballen) gelijk exact weten te vinden.!!
4) dan moet je ze precies goed weten te raken.!!
5) dan moet je ze hard genoeg weten te treffen.!!

en de eerste de beste die me dát flikt knijp ik gelijk net zo lang z'n strot dicht tot die eruit ziet als een wokkel.!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven