AndroidHealthClinic

In geval van straatvechten heb niks aan een vechtsport.!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar zit wel iets in wat je zegt...............................(we praten wel over "straat"vechten")
Maar wanneer ik met me lengte van 2m19 een klein ukkie van 1m65 is die toch bij voorbaat al kansloos tegen mij.??
Dat verschil is toch veel te veel.??

Foto-UNX7FLPJ-D.jpg

Zo'n klein ukkie mag dan wel razend en razend snel zijn maar wat heeft die eraan als die mij nergens goed kan raken.?? ??? ??
Ja want hoe / wat / waar kan zo'n klein ukkie mij dan nog goed en/of doeltreffen raken.?? ??? ??

Ligt er maar net aan hoeveel ervaring iemand heeft. Ik denk precies het tegenovergestelde van jou. Lengte maakt geen zak uit ervaring wel.

Beetje extreem voorbeeld maar hij is maar 1,82m dus zou jij hem met je 2,19m makkelijk kunnen hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Ligt er maar net aan hoeveel ervaring iemand heeft. Ik denk precies het tegenovergestelde van jou. Lengte maakt geen zak uit ervaring wel.

Beetje extreem voorbeeld maar hij is maar 1,82m dus zou jij hem met je 2,19m makkelijk kunnen hebben?

Deze was wel erg professioneel en dat kan een lastige klus worden, ondanks het verschil van 37cm die hij kleiner is.
Maar iemand van 1m65 (bijvoorbeeld "Lodie") die mij dus niet eens ergens goed en/of doeltreffend raken kan is natuurlijk al bij voorbaat kansloos tegen mij.!!
Foto-UNX7FLPJ-D.jpg
want vertel jij maar hoe / wat / waar die mij wel goed en/of doeltreffend zou kunnen raken.!!
In de ring waar alles volgens spelregels gaat zal ik hem nooit tegenkomen maar we praten hier over "straat"vechten" waar nooit iemand van spelregels heeft gehoord.!!

Ga dan lekker de straat op en vechten ipv stoer praten op internet :roflol:

dit is echt niet eens in de buurt van grappig

goeie 'discussie' ook met die andere trollaccounts van je in dit topic, echt lachen gieren brullen

Zie hier dan dat al mijn kwetsbare / gevoelige plekken volledig beschermd zijn......>

Maar ik breek niet zomaar hahaha
En mijn gevechtshouding is perfect..........>>

Foto-LLOHPPE7-D.jpg
1) Longen / hals
2) Plexus-solaris
3) Lever
plekken 1 t/m 3 zitten veilig achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellenbogen en vormt geen gevaar
6) Enkels / scheenbenen / knieën
plekken nr-6 zijn door mijn lengte meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen, schenenschermers en kniebeschermers
zodat een aanval daarop ten niet gedaan wordt

en zó zijn al mijn kwetsbare / gevoelige plekken volledig beschermd wat mij met mijn lengte onverslaanbaar maakt

Je dekt niet eens jouw rug...

Je dekt niet eens jouw rug...

ik zorg er ook voor dat ik tegen een muur sta of iets vergelijkbaars met dat
en ook dat er niemand dan achter mij kan komen en dan is dat ook niet eens nodig.!!
door mijn veiligheidsschoenen, schenenschermers en kniebeschermers is dat ook volledig beschermd.!!
Foto-NUTB7MAI-D.jpg
ja en zo kan zo'n klein ukkie van royaal ½ meter kleiner dan mij natuurlijk niks tegen mij beginnen hahaha

Jawel, want je grijpt naast dat kleine ukkie, hij is veel sneller, denk maar aan een muis en een olifant.
Kleine ukkie loopt je voorbij, en valt je aan in de rug, want = straat = geen regels!

In de bijbel staat een leuk verhaaltje, omtrent wat jij zegt: David en Goliath.
Korte samenvatting, het liep niet zo goed af voor de immense reus. ;)
OLDSCHOOL STREETFIGHTING:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/48/Osmar_Schindler_David_und_Goliath.jpg

Laatst bewerkt:
Ga wat doen met je leven kansloze kneus.

Jawel, want je grijpt naast dat kleine ukkie, hij is veel sneller, denk maar aan een muis en een olifant.
Kleine ukkie loopt je voorbij, en valt je aan in de rug, want = straat = geen regels!

fout want ik zorg ervoor dat hij niet achter me kan komen.!!
en verder kan hij op me slaan wat hij wil maar goed en/of doeltreffend raken kan die mij toch niet.!!

jammer voor je, probeer opnieuw.!!

Lees mijn post opnieuw, jammer voor je, want niet overal heb je muren.

Lees mijn post opnieuw, jammer voor je, want niet overal heb je muren.

ik zorg er gewoon voor dat zo'n ukkie niet achter me kan komen, door muur of vrachtwagen of wat dan ook..............

fout want ik zorg ervoor dat hij niet achter me kan komen.!!
en verder kan hij op me slaan wat hij wil maar goed en/of doeltreffend raken kan die mij toch niet.!!

jammer voor je, probeer opnieuw.!!

ja en als die voor me staat dan.......
Foto-UNX7FLPJ-D.jpg

Ik heb inmiddels die foto van je al meerdere malen gezien.
Bedankt om dit als wederkerig verweer te gebruiken.
Oké dan, er vanuit gaande dat dat kleintje niets kan doen, hoe ga je om met de eventuele wapendracht van een kleine midget?
Mes, sleutels, vuurwapens, alles wat hij tegenkomt, flesje bier etc...

waar is chrisje123

Ik heb inmiddels die foto van je al meerdere malen gezien.
Bedankt om dit als wederkerig verweer te gebruiken.
Oké dan, er vanuit gaande dat dat kleintje niets kan doen, hoe ga je om met de eventuele wapendracht van een kleine midget?
Mes, sleutels, vuurwapens, alles wat hij tegenkomt, flesje bier etc...

Ach die wapens en voorwerpen pak ik gewoon van hem af hahaha
Ik draag veiligheidsschoenen, schenenschermers en kniebeschermers dus dat is goed en volledig beschermd
en wat betreft maag / nieren / lever etc.... dat bescherm ik wel met me armen en ellenbogen en verder is hij te klein om me ergens anders goed en/of doeltreffend te raken.!!
(alleen tegen een vuurwapen zal ik niet op kunnen maar die zijn er toch niet)

Jawel, katapult, kruisboog, allemaal vrij te koop...
En die kniebeschermers enzo, heb jij dus 24/7 aan?
Je lijkt een soort van superheld?
Afpakken gaat niet echt, aangezien je alles vanop een afstand als verweer naar jou toe kan gebruiken, daar sta je dan met je 2m en nog wat...

Jawel, katapult, kruisboog, allemaal vrij te koop...
En die kniebeschermers enzo, heb jij dus 24/7 aan?
Je lijkt een soort van superheld?
Afpakken gaat niet echt, aangezien je alles vanop een afstand als verweer naar jou toe kan gebruiken, daar sta je dan met je 2m en nog wat...

voor de zoveelste keer: ik heb toch al mijn kwetsbare / gevoelige plekken volledig beschermd.?? én.....>>
Foto-LLOHPPE7-D.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven