MuscleMeat

In geval van straatvechten heb niks aan een vechtsport.!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hqdefault.jpg

[Link niet meer beschikbaar]
Snelste gaat 444fps dacht ik, succes met je kniebeschermer en lycra broekje!
I'm out!

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]
Snelste gaat 444km/u dacht ik, succes met je kniebeschermer en lycra broekje!
I'm out!

Ja dat is vergelijkbaar met vuurwapens die er bijna niet zijn, ok, daar kan ik niet tegenop nee...............

>"lycra broekje"< ¿¿ is er iets "mis" en/of "fout" met mijn kleren of-zo ??

kp8te.gif

Wel grappig om te zien hoe makkelijk vSlo er telkens over denkt, maar in werkelijkheid valt het vies tegen.
Genoeg videomateriaal op internet om te zien, dat 1 goede klap al meer dan voldoende kan zijn groot of klein.

Nee helemaal niet, je moet dragen waar je, jezelf goed in voelt.

Kijk naar die link, gaat mij niet meteen om dat jouw kleine tegenstander een kruisboog bij zich draagt.
Is een veralgemening dat veel vanop een afstand naar jou toe kan gebruikt worden, daar tegen sta je machteloos, en het feit dat jouw rug, niet verzekerd is van dekking, of ben jij een stadsmus die enkel in een gebouw rond hangt?
Open veld enzo, ben je erg kwetsbaar, de rest eigenlijk ook, fantasie is leuk, straatleven is minder leuk, want niet iedereen zijn lieverdjes... Bye big guy! :)

Nee helemaal niet, je moet dragen waar je, jezelf goed in voelt.
Kijk naar die link, gaat mij niet meteen om dat jouw kleine tegenstander een kruisboog bij zich draagt.
Is een veralgemening dat veel vanop een afstand naar jou toe kan gebruikt worden, daar tegen sta je machteloos, en het feit dat jouw rug, niet verzekerd is van dekking, of ben jij een stadsmus die enkel in een gebouw rond hangt?
Open veld enzo, ben je erg kwetsbaar, de rest eigenlijk ook, fantasie is leuk, straatleven is minder leuk, want niet iedereen zijn lieverdjes... Bye big guy! :)

Ja ok, tegen dat soort wapens kan ik niet op nee alleen heb ik die nog nooit gezien op straat in de stad.!!

Wel grappig om te zien hoe makkelijk vSlo er telkens over denkt, maar in werkelijkheid valt het vies tegen.
Genoeg videomateriaal op internet om te zien, dat 1 goede klap al meer dan voldoende kan zijn groot of klein.

en hoe / wat / waar kan zo'n klein ukkie mij dan die ene goede klap geven dan.??

Flesje bier kan men ook met een grote kracht richting jouw hoofd gooien.
Stoel, tafel, you name it.... De rest heb ik je al gezegd, je kan onmogelijk al jouw zwakke plaatsen dekking geven.

Flesje bier kan men ook met een grote kracht richting jouw hoofd gooien.
Stoel, tafel, you name it.... De rest heb ik je al gezegd, je kan onmogelijk al jouw zwakke plaatsen dekking geven.

Dat wordt dan op zeker veel moeilijker voor me maar
zonder wapens kan zo'n klein ukkie mij natuurlijk nooit iets doen
omdat hij me nergens goed en/of doeltreffend kan raken.!! (zonder wapens dan)

1001 scenarios waardoor het niet uitmaakt hoe groot of klein je bent, en stalen neuzen, scheenbeschermers en knie beschermers zijn niet alles.

Plus draag jij dat spul altijd als je buiten de deur gaat?

Dat wordt dan op zeker veel moeilijker voor me maar
zonder wapens kan zo'n klein ukkie mij natuurlijk nooit iets doen
omdat hij me nergens goed en/of doeltreffend kan raken.!! (zonder wapens dan)

Jawel hoor, één snoeiharde uppercut, vol in je noten!

1001 scenarios waardoor het niet uitmaakt hoe groot of klein je bent, en stalen neuzen, scheenbeschermers en knie beschermers zijn niet alles.

Plus draag jij dat spul altijd als je buiten de deur gaat?

met een zeer onverwachtse aanval met wapens enzo is het wat lastig ja
maar als er een dreigen is dan gebruik op zeker die beschermingen
en dan kan mij dus bijna niks gebeuren en al helemaal niet van zo'n klein ukkie hahaha

en dan kan mij dus bijna niks gebeuren en al helemaal niet van zo'n klein ukkie hahaha

Mag ik alsje alsje alsjeblieft kijken als jij dat gaat doen? :roflol: :roflol:

Dus jij hebt die spullen bij, sta je lekker je cola'tje aan de bar op te drinken, komt er zo'n 'ukkie' naar je toe die loopt te dreigen..
Hoe heb jij dan nog tijd om je bescherming om te doen als 'ukkie' al begint met vechten?

Of je loopt 's avond over straat en een groepje hangjongeren zien jou en lopen te dreigen "geld of.. bla bla"
Hoe heb jij dan nog tijd om je bescherming om te doen en een veilige plek op te zoeken zodat je rug gedekt is?

Het is geen computerspel dat je 'Y' indrukt voor blocken en je voelt er niks van :roflol:

Je weet dat hij al 4 jaar lang (als het niet meer is) dit verhaal loopt rond te posten op allerlei forua he :o ?

Dus jij hebt die spullen bij, sta je lekker je cola'tje aan de bar op te drinken, komt er zo'n 'ukkie' naar je toe die loopt te dreigen..
Hoe heb jij dan nog tijd om je bescherming om te doen als 'ukkie' al begint met vechten?

Of je loopt 's avond over straat en een groepje hangjongeren zien jou en lopen te dreigen "geld of.. bla bla"
Hoe heb jij dan nog tijd om je bescherming om te doen en een veilige plek op te zoeken zodat je rug gedekt is?

Het is geen computerspel dat je 'Y' indrukt voor blocken en je voelt er niks van :roflol:

er kunnen altijd omstandigheden zijn dat niet alles precies gewenst zal gaan nee.........
maar het is wel zo dat zo'n klein ukkie mij................>
Foto-UNX7FLPJ-D.jpg

Want in elke ring van een sportschool moet en gaat alles volgens spelregels etc...
en tref je altijd een gelijkwaardige tegenstander van vergelijkbare grootte etc...etc...
Op straat heeft er nog nooit iemand van spelregels gehoord en is het maat net wie je tegenkomt.
Nou hoef ik me nergens zorgen om te maken want ik ben 2m19 lang en kan ik dus iedereen aan.!!

er kunnen altijd omstandigheden zijn dat niet alles precies gewenst zal gaan nee.........
maar het is wel zo dat zo'n klein ukkie mij................>
Foto-UNX7FLPJ-D.jpg

Voila... Jij bent er niet altijd op voorbereid, straat gevecht kan op elk moment plaatsvinden. Maakt niet uit hoe groot of klein iemand anders is.

Ik zou het wel heel prachtig vinden, mocht jij eens in een straatgevecht verzeild raken dat er beeldmateriaal van is, want ik ben reuze benieuwd naar hoe goed jou verdediging is om zo'n moment.

Je weet dat hij al 4 jaar lang (als het niet meer is) dit verhaal loopt rond te posten op allerlei forua he :o ?
Zou het SniperX zijn?

Voila... Jij bent er niet altijd op voorbereid, straat gevecht kan op elk moment plaatsvinden. Maakt niet uit hoe groot of klein iemand anders is.

Ik zou het wel heel prachtig vinden, mocht jij eens in een straatgevecht verzeild raken dat er beeldmateriaal van is, want ik ben reuze benieuwd naar hoe goed jou verdediging is om zo'n moment.

en hoe / wat / waar kan zo'n klein ukkie mij dan nog goed en/of doeltreffend raken.??

Uhm.. misschien tegen de schenen aanschuppen, misschien tegen de knieën aanschuppen, misschien jou armen ontwijken als jij hem wilt pakken/slaan?

Misschien zoiets?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven