AndroidHealthClinic

Injecteerhulp voor synthol

gizmo1984

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
97kg
Hallo!

Ik ben al heel lang lid hier, maar heb eigenlijk nooit wat gepost. Maar ik heb nu een vraag. Wel een beetje vreemde.

Ik zoek iemand in de omgeving van Beverwijk die mij wilt helpen met het injecteren van synthol. Het gaat om minimaal twee keer per week en meerdere spieren. Een tegenprestatie of vergoeding kan over gepraat worden.

Ik hoop dat ik nu niet eindeloos commentaar krijg dat ik dit niet moet doen, dat synthol gevaarlijk is, dat je dan nepspieren hebt etc. Dat weet ik allemaal al. Ik ben al jaren met dit onderwerp bezig en weet er heel veel van af. Dus graah serieuze reacties.

Mensen die het interessant vinden en mij willen volgen, stuur me een PB.

Welke plek kan je zelf niet injecteren dan? Buiten rear delts...

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat er niet om dat ik er niet bij kan. Het is meer een probleem van er niet goed in zijn. Ik had vroeger nogal een naaldenfobie. Geïnjecteerd worden gaat nu prima, maar zelf injecteren is nog steeds problematisch.

Het gaat er niet om dat ik er niet bij kan. Het is meer een probleem van er niet goed in zijn. Ik had vroeger nogal een naaldenfobie. Geïnjecteerd worden gaat nu prima, maar zelf injecteren is nog steeds problematisch.
Ja dan moet je niet met synthol beginnen...

Wat zijn je stats?

Denk.dat je dit liever in gevorderde sectie kan plaatsen.

Ik ben 1,88 en 97kg
Welke gevorderde sectie?

Synthol moet je vaker dan 2x p week injecteren he. Tenminste in de laadfase. En houd er rekening mee dat het veel is dat erin moet. Het gaat pijn doen en is niet te vergelijken met een shot gear.
Meerdere injecties per dag met flink wat ml's
Elke arm bv. alleen al 4 spots.
Niet echt plezierig als je het al eng vind om jezelf te injecteren.

Synthol moet je vaker dan 2x p week injecteren he. Tenminste in de laadfase. En houd er rekening mee dat het veel is dat erin moet. Het gaat pijn doen en is niet te vergelijken met een shot gear.
Meerdere injecties per dag met flink wat ml's
Elke arm bv. alleen al 4 spots.
Niet echt plezierig als je het al eng vind om jezelf te injecteren.

Daar ben ik me van bewust. Ik heb al eerder synthol gebruikt, in triceps, biceps en trapezius. En het is ook minimaal twee keer per week. Ik weet hoe het voelt en hoeveel ik wil injecteren. Allemaal geen probleem. Het gevoel kan ik tegen, maar zelf injecteren is niet zo'n goede optie. Ik heb gewoon hulp nodig.

Terug
Naar boven