AndroidHealthClinic

injecteren stromba - been - pijn?

janveeen

Cool Novice
Waardering
1
ik wil stromba depot of tabletten gaan gebruiken!!

ik wil het deze keer zelf injecteren; welke naalden gebruiken jullie voor in je been?

En doet het echt zo'n pijn die stromba injecteren. Stromba is op waterbasis en de andere en bv deca op olie basis! Ze zeggen dat het een verschil is wat vinden jullie!!

alvast bedankt

janveeen zei:
ik wil stromba depot of tabletten gaan gebruiken!!

ik wil het deze keer zelf injecteren; welke naalden gebruiken jullie voor in je been?

En doet het echt zo'n pijn die stromba injecteren. Stromba is op waterbasis en de andere en bv deca op olie basis! Ze zeggen dat het een verschil is wat vinden jullie!!

alvast bedankt

Je zet het met een kort insuline naaldje. Je kunt het zetten in de spier die je wilt maar theoretisch zou het niet voor plaatselijke groei kunnen zorgen. De meeste bb'ers zetten het echter in de schouderkoppen. Injecteren valt heel erg mee. Spuit het er heel langzaam in en je zult er bijna niets van voelen. Maar hoe je het ook bekijkt injecteren is altijd beter dan tabs

naald van 06*25 is goed voor je been, ik persoonlijk zal het in de schouderkoppen zetten. je kan hierbij ook de zelfde naald gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
is 0.8*38mm te groot en te dik?

kan wel moet je gewoon minder diep erin ragge...kzelf gebruik ook altijd die voor kuite bene en bicep
groete

Terug
Naar boven