MuscleMeat

injectie vaagheid...

Bezoekers in dit topic

rusher

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
5.567
Waardering
30
gasten, ik heb een vraag waarop ik zo 1 2 3 niets via search iets op kon vinden.

ik zit nu al enige tijd in een sust/bold/para (1ml sust, 1ml bold en 2ml para EOD) en ben zojuist overgestapt op 2ml test-prop en 2ml tren-ace EOD. dit is de eerste keer voor mij met prop/ace. ik heb al een aantal kuurtjes gedaan en nooit iets van roidflu gehad...

tijdens het injecteren, dus voordat alle vloeistof erin zat, brak er een enorme zweet aanval uit, ik zweet altijd wel veel in een kuur maar dit was bijzonder extreem. vervolgens werd ik licht in mn kop en had ik het idee dat ik zou gaan flauwvallen. ik heb snel de zooi er allemaal ingepropt (voordat daadwerkelijk het licht uit zou gaan) en ben even 5 minuten op bed gaan liggen waarop het eigenlijk wel weer snel beter met me ging. ik heb nog wel het idee dat ik licht koortsig ben en ben ook best wat bleekjes in mn gezicht....

heeft iemand een idee wat er hier 'fout' gegaan kan zijn? of is dit 'normaal' met prop/ace ??? (hope not!)

graag alleen serieuze reacties.

bij voorbaat dank heren ;)
- rusher
 
Dus de naald zat er net in?

Angstzweet dat je echt spul injecteert ipv sust en para
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt voor je bijdrage porterhouse.
iemand anders ???
 
Lijkt me iets dat tussen de oren zit ???
 
Idem hier.

Lijkt me sterk dat je al tijdens het injecteren onmiddellijk fysieke gevolgen zou ondergaan van de spullen die je injecteert. Maar ik ben geen dokter, dus kan het niet uitsluiten.

Dat licht zijn in je hoofd lijkt me eerder iets te maken te hebben met je bloeddruk... door je op te winden over de injectie kan dat mogelijk invloed hebben.

Buiten het injecteren heb je geen last van een licht hoofd ?

Probeer ook eens iemand anders te laten injecteren en kijk dan eens of je dezelfde effecten hebt.

Prop ed zijn dan wel snelle esthers, maar zo snel lijken ze me toch niet te zijn... Denk dus ook eerder dat het een psychosomatische reactie is.

Gr

B.
 
Begin van een trenhoest?
 
Een maat van me had het ook, zat al zo'n 3 weken op,
100 mg test p, 112.5 tren ace en 100 mg mast p.
Had hetzelfde als jou gekregen.
Hij heeft ook die vloeistof snel ingepropt en ging op bed liggen, toen heeft ie me gebeld.
Had geen idee wat mis is gegaan, ik d8 dat hij mischien in een ader had gespoten. Na 30 min was ie weer beter.
 
Had je wel geaspireerd idd? wat was het resultaat?
Als je miszat zou het kunnen maar volledig mis met jouw stack lijkt me ernstiger gevolgen te geven. Was het je eerste injectie van de kuur of al tijd bezig? (nee las ik later) injecteerde je na de training wellicht?

Als dat niet zo was lijkt het me idd tussen de oren te zitten.


succes met vervolg.

d
 
tren kan tijdens injecteren idd meteen reactie opwekken, zweten en hoesten.
 
Idem hier.

Lijkt me sterk dat je al tijdens het injecteren onmiddellijk fysieke gevolgen zou ondergaan van de spullen die je injecteert. Maar ik ben geen dokter, dus kan het niet uitsluiten.

Dat licht zijn in je hoofd lijkt me eerder iets te maken te hebben met je bloeddruk... door je op te winden over de injectie kan dat mogelijk invloed hebben.

Buiten het injecteren heb je geen last van een licht hoofd ?

Probeer ook eens iemand anders te laten injecteren en kijk dan eens of je dezelfde effecten hebt.

Prop ed zijn dan wel snelle esthers, maar zo snel lijken ze me toch niet te zijn... Denk dus ook eerder dat het een psychosomatische reactie is.

Gr

B.

voorbeeld onmiddelijke fysieke gevolgen -> trenhoest.
als dit mogelijk is moeten er ook andere fysieke gevolgen mogelijk zijn.

ik wind me echt niet op over de injecties... zoals ik al in de openingstekst zei prik al geruime tijd (9 weken ofzo) zelf EOD. waarom zou ik me daar nog druk om maken? omdat het esthertje anders is? no way... en ik verdraag roids (te) goed... dus daar ook geen zorgen om.

mn bloeddruk is verder binnen normale waarden.. ik meet dit ook om de dag zo ongeveer.

tnx voor de feedback B !
 
Een maat van me had het ook, zat al zo'n 3 weken op,
100 mg test p, 112.5 tren ace en 100 mg mast p.
Had hetzelfde als jou gekregen.
Hij heeft ook die vloeistof snel ingepropt en ging op bed liggen, toen heeft ie me gebeld.
Had geen idee wat mis is gegaan, ik d8 dat hij mischien in een ader had gespoten. Na 30 min was ie weer beter.

goed om te horen dat ik niet de enige idioot ben die dit overkomt :)
leeft je maat nog? :D

ader lijkt me in mijn geval sterk (aspireren)

tnx!
 
Had je wel geaspireerd idd? wat was het resultaat?
Als je miszat zou het kunnen maar volledig mis met jouw stack lijkt me ernstiger gevolgen te geven. Was het je eerste injectie van de kuur of al tijd bezig? (nee las ik later) injecteerde je na de training wellicht?

Als dat niet zo was lijkt het me idd tussen de oren te zitten.


succes met vervolg.

d

aspireren ging goed; trok dus geen bloed.
injectie was na het eten; voor de training.

dat het tussen mn oren zit gaat er bij mij niet in.
 
overmorgen mag ik weer zetten; dan zullen we wel zien of ik het kan reproduceren :D
 
tren kan tijdens injecteren idd meteen reactie opwekken, zweten en hoesten.

+1

daarom voor mij geen tren ace meer, de eerste 2 flesjes gingen er probleemloos in, maar bij het 3de kreeg ik niets anders dan hoest-en zweetaanvallen waardoor het injecteren haast onmogelijk werd.
dacht zelf een keer dat m'n longen gingen barsten van een hoest waar ik niet uitkwam.
met tren enanthaat heb ik dit niet.

roidfever of flu zoals jij het noemt is nog iets anders, dat is maar een reactie achteraf. dan heb je echt koorts, meestal als je lichaam nog moet wennen aan het spul.

je kan zien wat het geeft de volgende keren dat je injecteert, wellicht zit de kans er weer in dat je zo'n zweetbui krijgt.
als je kan ff doorbijten en alles er doorjagen, heb je er teveel last van zou ik de tren er maar uitlaten.
ik had wel het geluk dat de kuur er bijna opzat, dus ermee stoppen was voor mij minder een probleem.
 
Ik weet wel wie het bij je weggapt als het je niet meer bevalt :D :eyebrow: :nanner:
 
+1

daarom voor mij geen tren ace meer, de eerste 2 flesjes gingen er probleemloos in, maar bij het 3de kreeg ik niets anders dan hoest-en zweetaanvallen waardoor het injecteren haast onmogelijk werd.
dacht zelf een keer dat m'n longen gingen barsten van een hoest waar ik niet uitkwam.
met tren enanthaat heb ik dit niet.

roidfever of flu zoals jij het noemt is nog iets anders, dat is maar een reactie achteraf. dan heb je echt koorts, meestal als je lichaam nog moet wennen aan het spul.

je kan zien wat het geeft de volgende keren dat je injecteert, wellicht zit de kans er weer in dat je zo'n zweetbui krijgt.
als je kan ff doorbijten en alles er doorjagen, heb je er teveel last van zou ik de tren er maar uitlaten.
ik had wel het geluk dat de kuur er bijna opzat, dus ermee stoppen was voor mij minder een probleem.

bedankt voor de feedback; fijn dat er eens niet aan mn mentale toestand getwijfeld wordt :D en dat er dus nog een soortgelijke gebruikerservaring is.

ik bijt gewoon door... ik wil nog minimaal 3 weken dit volhouden zodat de lange esthers van de sust en bold uitgewerkt zijn zodat ik mn nakuur direct in kan. maar ik heb genoeg shizzle voor 6 weken gehaald.

mocht het nu teveel problemen geven haal ik de ace er idd uit en dan zie ik wel wat een prop only me gaat brengen. maar in principe is dit wel te verdragen; denk ik (het is meer dat ik schrok omdat ik dit nog niet ervaren of gehoord had). btw: ik heb zojuist zelfs redelijk goed getraint ;).
 
Back
Naar boven