- Waardering
- 496
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee dat niet gelukkig, geen ontsteking.
linkerbeen is er nu al stukken beter aan dus het trekt wel met de dagen weg.
moet ook zeggen dat het opbouwt, dag 1 gevoelig, dag 2 pijnlijk.. na dag 4 begint het minder te worden.
pijnlijk als in je been niet meer kunnen strekken..
Ik weet echt niet man, bij mij heb ik soms geen last en soms t*ring erg last ervan, vorige week had ik tijdens het injecten zelf enorm pijn.
Bij het injecten ging me reet gelijk auto aanspannen werd het ****ing pijnlijk, hoor blijkbaar van mensen dat ik een zenuw heb geraakt.
dat 0.8 (groene) is wel t*ring groot manheb liever de blauwe
alhoewel ik er nu wel bij loop als een mongol.Zet je vlak bij je knie?
Ik zet m op 1/3 van de lengte vanaf mn heup, ver bij mn knie vandaan dus. Maat van mn zette 1/3 vanaf zn knie en kon ook een paar dagen amper lopen
En ook in de vorm van niet kunnen buigen? Dus ook geen squats kunnen doen/überhaupt benen niet fatsoenlijk kunnen trainen met welke oefening dan ook.
Of heb je daar geen last van ?
bro ik ken dat gevoel zo goed man, mn benen lopen nu ****ing achter omdat ik ze amper heb kunnen trainen.
ja hoe klote is dit ook. Ben nu even gekapt met kuren, een van de redenen is toch dat.ja hoe klote is dit ook.
ben je aan het kuren verdwijnen je beentjes omdat je ze niet kan trainen.

Ben nu even gekapt met kuren, een van de redenen is toch dat.
Verder at ik niet echt optimaal en kuurde ik al lang.
10 wkn on is genoeg even voor mij, nu even natty mn voedingsschema weer optimaliseren en dan ben ik weer on.
Maja het is wel zwaar k*t man, ik kon moeilijk zitten, bukken en kon niet eens mn sokken aandoen.
Maja ik overdrijf vast weer volgens sommigen![]()

Heb je niet geprobeer erachter komen waaraan het lag? Andere plekken geprobeerd, misschien een andere naald gebuiken? Maar overdrijven is het niet, pijn is niet te doen.. Schoenen en sokken aantrekken is ook een hel inderdaad. Op de erge dagen loop ik ook gewoon flink mank, lijkt me echt klote als je fysiek werk doet![]()
Nee man niks had bij alles pijn. Een keer de quad geprobeerd (1e keer btw) en had ook echt irritante pijn. Kon trap niet aflopen etc en benen trainen kon sws niet.
Wou nog EOD een kuur nemen van 6-8 weken maar als ik 1x pw inject en last heb gaat 3x pw sws niet lukken.
Had ook last van HG gear btw

glute en 0.8x40PFF dat weerhoudt je dan wel ff om te gaan kuren ja.. misschien dat het dan gewoon aan het merk lag, volgende keer andere merk proberen en ook gewoon voor lange esters gaan. Het moet gewoon ERGENS aan liggen...Waar zette je dan meestal? En welke naalden gebruikte je?
hehe, dan wil ik jou wel eens zien als je hetzelfde hebt![]()

ja hoe klote is dit ook.
ben je aan het kuren verdwijnen je beentjes omdat je ze niet kan trainen.
Ja ik heb hetzelfde
Mijn vorige kuur heb ik mede hierdoor flink verpest.
Niet benen kunnen trainen >>> Demotiverend >>> Slecht eten omdat je je daardoor k*t voelt >>> Niet gainen >>> Demotiverend >>> etc.
Ik weet niet hoe je trainingsschema er op dit moment uit ziet?
Maar bij 1x p/w iedere spiergroep trainen zou ik zeggen;
Spuiten op de dag van de beentraining, gewoon voor de leg workout.
Misschien door de doorbloeding van het trainen wordt de pijn de volgende dag(en) ook minder?
Zou gwn glute doen, schouders is nog erger. Kan je heel je UB niet goed trainenIk ga zo in de schouder injecteren, kijken hoe dat uitpakt.. kont word wat lastig draaien merk ik.
zat zelfs te denken om in mijn borst te injecteren, iemand daar ervaring mee?
Zou gwn glute doen, schouders is nog erger. Kan je heel je UB niet goed trainen
lukt niet, kan die draai niet maken.. zit er al in btw.
morgen borst en rug trainen en afwachten, de dag na het zetten is het gevoelig, de tweede dag begint het pas echt pijn te doen..