AndroidHealthClinic

injectiepijn

nee mijn vriendin houdt niet van buff, ze wilt me liever wat kilotjes lichter + sixpack.. (I know, I know)
maar ik kan het ook goed zelf, dus het is niet erg.

kuiten moet een ramp zijn hoorde ik!

type beachboy dus. Ik zet met liefde bij mijn vent maar die wil juist niet omdat hij dan meer moet gaan eten o.a. Wil alleen zijn psychische vetjes kwijten.

Idee in kuit te zetten, horror

Laatst bewerkt:
Kuit moet ook ontzettend veel pijn doen na het zetten schijnt. Chest had ik zelf geen last van maar zet er dan ook met een insuline spuitje en nooit meer dan 1 ml. Je moet wat als je ED gaat zetten ;p

• Topic Starter Topic Starter
type beachboy dus. Ik zet met liefde bij mijn vent maar die wil juist niet omdat hij dan meer moet gaan eten o.a. Wil alleen zijn spychische vetjes kwijten.

Idee in kuit te zetten, horror

haha, de omgedraaide wereld dus ;)

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Kuit moet ook ontzettend veel pijn doen na het zetten schijnt. Chest had ik zelf geen last van maar zet er dan ook met een insuline spuitje en nooit meer dan 1 ml. Je moet wat als je ED gaat zetten ;p

Ook wel eens in je lats, biceps gezet?

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Even een update, afgelopen zaterdag dus in mijn rechterschouder gezet met een 0,6x25 naaldje.
De eerste dag was mijn schouder pijnlijk maar het heeft mijn training (borst/rug) niet in de weg gezeten.
De tweede dag was het nog steeds pijnlijk, zelfde als dag 1.
Wederom heeft dit mijn training (armen) niet in de weg gezeten. De derde dag (vandaag) neemt de pijn al flink af! Het was dus gelukkig de plek van zetten.. Vanavond dus in de linker schouder!

Lats nog nooit. Biceps wel beide 1 keer maar vond ik eng :') Lopen meer zichtbare aders dan door je triceps dus voor mijn gevoel veel meer kans er 1 te raken. Geen idee of dit echt zo is hoor maar zo voelt het :p

Zeg supersized. Wil jouw meissie ook niet alle prikplekken en hoe en wat uitleggen dan? Hoeveel soorten spuit je wekelijks en hoeveel ml per soort? Even voor mij ter visualisatie. En hoe lang al

Zeg supersized. Wil jouw meissie ook niet alle prikplekken en hoe en wat uitleggen dan? Hoeveel soorten spuit je wekelijks en hoeveel ml per soort? Even voor mij ter visualisatie. En hoe lang al

Ik denk niet eens dat ze dat weet om eerlijk te zijn. Been weet ze te zetten want daar heeft ze les in gehad, de rest van de plekken niet. Ja schouder volgens mij nog...

Maar ik heb niet veel prikplekken nodig, 1 is zat ;)
Ik zet 300mg test, 600mg deca per week (3ml) Ik zit nu in mijn tweede week, ik zet ook 2 keer per week trouwens dus 1,5 ml per keer. Vanavond inject nummero 4.

of hij het in zen kont of been spuit moet ie zelf weten maar zeggen dat je benen training heb gehad werkt goed!

Heb er zelf niet zoveel last van.. verneem het wel maar merk het overdag niet eens..

Als ik wel een keer mank loop heb ik ''ergens tegen aan gelopen''/ ''benentraining gehad'' haha.

je mist het punt..
maar goed, probleem was opgelost door juist niet in het been te zetten. Toch bedankt voor de moeite!

Ik heb al borst gedaan bro maar een halve ML en niet aan te raden echt waar een no go! Ik had zo'n pijn als het stof in mijn borst kwam, onbeschrijvelijk!!! en stijf niet normaal, ik zet altijd schouders en ik heb nooit last van pijn. een beetje zelfde dag maar dezelfde dag en de dag erna train ik mijn schouders niet.
Daarna geen probleem. Geloof mij je doet jezelf een plezier om't in je schouders gewoon te worden... is een keichille spot gewoon waar iedereen voor niks bang van is.
2,5ML per kant is het maximum wat ik erin zet. 2ML gaat gewoon goed!
Succ6 verder en hopelijk staat het uw trainingen niet teveel in de weg maat ;)

Ik heb al borst gedaan bro maar een halve ML en niet aan te raden echt waar een no go! Ik had zo'n pijn als het stof in mijn borst kwam, onbeschrijvelijk!!! en stijf niet normaal, ik zet altijd schouders en ik heb nooit last van pijn. een beetje zelfde dag maar dezelfde dag en de dag erna train ik mijn schouders niet.
Daarna geen probleem. Geloof mij je doet jezelf een plezier om't in je schouders gewoon te worden... is een keichille spot gewoon waar iedereen voor niks bang van is.
2,5ML per kant is het maximum wat ik erin zet. 2ML gaat gewoon goed!
Succ6 verder en hopelijk staat het uw trainingen niet teveel in de weg maat ;)

schouders gaat wel prima nu, links deed het wel weer dagenlang pijn maar gewoon kunnen trainen gelukkig. bij reverse flyes was het even op de tanden bijten.. no pain no gain ;)
rechts geen last met zetten, gaat goed zo :)

Ik heb winstrol depot dagelijks in de schouders gezet. Vind het veel beter dan in de benen maar ik heb nog nooit last van injectiepijn gehad (tijdens het trainen)

Pff heb ik dan wel shit genen, heb echt ****ing vaak post injection pijn. Moet even iets anders ervoor proberen dan.
Wil wel met een insulinenaald 0.5-1 ml in tricep injecteren maar als ik weer last krijg kan ik 1 week geen UB trainen

Hoeveel UGL heb je al geprobeerd?

Pff heb ik dan wel shit genen, heb echt ****ing vaak post injection pijn. Moet even iets anders ervoor proberen dan.
Wil wel met een insulinenaald 0.5-1 ml in tricep injecteren maar als ik weer last krijg kan ik 1 week geen UB trainen

waarom niet in je schouder zoals ik het doe? linkerschouder ook weer heel de week last van gehad maar ik kon wel gewoon rug/borst trainen.. denk dat ik hem verkeerd gezet had want rechterschouder gaat prima.

Terug
Naar boven