Fitness Seller

injectiepijn

• Topic Starter Topic Starter
Door vele zenuwen en kleiner prikoppervlak dat minder zenuwvrij is zef maar. Prikgrootte in bil in 2 euro munt. Beweging door draaien staat er los van.

raakvlak is maar een gebied wat even groot is als een 2 euro munt?
of begrijp ik je post nu verkeerd..

Door vele zenuwen en kleiner prikoppervlak dat minder zenuwvrij is zef maar. Prikgrootte in bil in 2 euro munt. Beweging door draaien staat er los van.

Oh, ik was altijd in de veronderstelling dat er juist veel meer zenuwen in de benen zaten, en dat daarom de meeste in de glutes injecteren ?

Oh, ik was altijd in de veronderstelling dat er juist veel meer zenuwen in de benen zaten, en dat daarom de meeste in de glutes injecteren ?

Aderen vooral.

Maar ik heb denk ik een keer of 80 in mijn reet geïnjecteerd en heb echt nog nooit een zenuw geraakt, of ik moet de pijn niet voelen, maar dat lijkt me sterk want bij de tandarts vlieg ik altijd tegen het plafond als ze iets proberen zonder verdoving :p

Is ook zo, ook meer aderen. Daarentegen heb je in je quads wel een veel groter oppervlak om te zetten, waar je ( bij mijn weten ) in je bil alleen in het bovenste kwadrant aan de buitenkant kunt zetten.

Ik zei het alleen puur zoals het in de opleiding en bijscholingen wordt geleerd. En hoe wij het moeten doen op werk. Daarom zou ikzelf bil niet doen. Daarentegen heb ik makkelijk praten. Jullie mannen moeten meerborikken dan de miezerige doseringen dames vdus snap ik jullie heel goed. Maar ik kan door werk dat niet los zien

In je bil moet je gewoon niet te laag zetten. (Daar loopt de sciatische zenuw, die kun je beter niet raken idd).

In je benen zitten iets meer venen(aders) en arteriën (slagaders)dan in de omgeving van de gluteus en die in de benen staan onder meer druk dan in het bovenlichaam.
het perifere zenuwstelsel eindigt bij het heiligbeen(sacrum) en de sensorische en motorische zenuwen lopen vanuit daar naar de benen.
in je benen zitten niet meer zenuwen dan bij de bil maar anders verdeeld. bij de bil zijn het voornamelijk zenuwbanen en in de benen veel losse zenuwen met bredere uitlopers.

injecteren tussen de vastus laterialis en de rectus femoris is het verantwoordst want de meeste zenuwen/zenuwbanen liggen aan de binnenkant van je been, waar je plasser hangt.
zie afbeelding:
http://www.med-info.nl/images/images_anatomie/been 20.png

zie hier:
http://www.med-info.nl/images/images_anatomie/been 86.png

http://www.med-info.nl/images/images_anatomie/been 85.png
correct me if im wrong, en ik zal best iets fout hebben want dit onderwerp anatomie is alweer een tijdje geleden.

In je benen zitten iets meer venen(aders) en arteriën (slagaders)dan in de omgeving van de gluteus en die in de benen staan onder meer druk dan in het bovenlichaam.
het perifere zenuwstelsel eindigt bij het heiligbeen(sacrum) en de sensorische en motorische zenuwen lopen vanuit daar naar de benen.
in je benen zitten niet meer zenuwen dan bij de bil maar anders verdeeld. bij de bil zijn het voornamelijk zenuwbanen en in de benen veel losse zenuwen met bredere uitlopers.

injecteren tussen de vastus laterialis en de rectus femoris is het verantwoordst want de meeste zenuwen/zenuwbanen liggen aan de binnenkant van je been, waar je plasser hangt.
zie afbeelding:
http://www.med-info.nl/images/images_anatomie/been 20.png

zie hier:
http://www.med-info.nl/images/images_anatomie/been 86.png

http://www.med-info.nl/images/images_anatomie/been 85.png
correct me if im wrong, en ik zal best iets fout hebben want dit onderwerp anatomie is alweer een tijdje geleden.

Mooie toevoeging, thanks!

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Ik zei het alleen puur zoals het in de opleiding en bijscholingen wordt geleerd. En hoe wij het moeten doen op werk. Daarom zou ikzelf bil niet doen. Daarentegen heb ik makkelijk praten. Jullie mannen moeten meerborikken dan de miezerige doseringen dames vdus snap ik jullie heel goed. Maar ik kan door werk dat niet los zien

Mijn vriendin is verpleegkundige dus die zit ook alsmaar te drammen dat ik hem in mijn been moet zetten en kijkt me heel gek aan als ik borst een keer wil proberen.. maar ik laat het maar uit mijn hoofd ;)

Mooie toevoeging, thanks!

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Mijn vriendin is verpleegkundige dus die zit ook alsmaar te drammen dat ik hem in mijn been moet zetten en kijkt me heel gek aan als ik borst een keer wil proberen.. maar ik laat het maar uit mijn hoofd ;)

Fijn dat een ander het uitgebreider uitlegt want die tijd had ik niet ivm trainen en klaar maken voor werk.
En jij luisteren naar je meissie!!!!!!!! Of haar structureel laten prikken. Wees blij dat ze dat kan doen vzal menig jaloers op zijn want jij hoeft dus niet zelf te tobben eigenlijk.

Gisteren een zenuw geraakt in mn been, vandaag iets stijver dan normaal, verder geen last.
Misschien dat je er wat aan hebt, zal dan toch aan je gear liggen denk ik

Kan wel zijn maar de meeste debielen in het ziekenhuis kletsen die naald erin alsof ze proberen met de naald aan de achterkant eruit te komen, aspireren niet en een raak vlak van 2 euro in je bil? Er is bij mij aantal keren morfine gezet in mijn glute en daar gebruiken ze het briefje van 500 als vuistregel ipv 2 euro.

Alleen in je been zetten klinkt leuk als je 3 ml in de week kuurt maar doe maar eens 5 ml eod dan moet je wel creatief worden.

Kan wel zijn maar de meeste debielen in het ziekenhuis kletsen die naald erin alsof ze proberen met de naald aan de achterkant eruit te komen, aspireren niet en een raak vlak van 2 euro in je bil? Er is bij mij aantal keren morfine gezet in mijn glute en daar gebruiken ze het briefje van 500 als vuistregel ipv 2 euro.

Alleen in je been zetten klinkt leuk als je 3 ml in de week kuurt maar doe maar eens 5 ml eod dan moet je wel creatief worden.

5ml eod, damnnn!!!!

---------- Toegevoegd om 00:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:56 ----------

Fijn dat een ander het uitgebreider uitlegt want die tijd had ik niet ivm trainen en klaar maken voor werk.
En jij luisteren naar je meissie!!!!!!!! Of haar structureel laten prikken. Wees blij dat ze dat kan doen vzal menig jaloers op zijn want jij hoeft dus niet zelf te tobben eigenlijk.

tja, doen en willen zijn ook twee verschillende dingen.. ze wilt het niet bij me zetten omdat ze het niet wilt ondersteunen.. vrouwen...

---------- Toegevoegd om 00:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:58 ----------

Die heb ik dus denk ik bij mn laatste inject geraakt, godver dat voelde ik zeker man

hehe, je prikt ook in 1 x door? dat is juist de reden waarom ik de naald er rustig in laat glijden, kan ik tenminste nog terug trekken mocht het nodig zijn.

Ik zit even te denken voor mannen en prikken. Maar jullie prikken ook echt zomaar gewoon. Wat ik ook al zei is dat ik niet met lekenogen prik bij mijzelf en is max 1,5ml dus niet te vergelijken. . Dan is het toch een heel ander verhaal.
En dan ook nog eens de hoeveelheden maar daar kunnen mannen niets aan doen dan. Ik blijf erbij dat meer dan 2ml in één keer spuiten niet goed is maar dat is een keuze in jullie geval als je dat wel doet. Ik zou zeker meer dan dat niet in één keer in schouder/bovenarm zetten. Daar is de spier niet groot genoeg voor daar afgifte langzaam geschiedt dus hoe groter de spier hoe beter in dit geval.

Ik heb ook weleens gehoord over kuiten prikken bijvoorbeeld maar daar moet je allemaal niet aan willen beginnen. net als borst dan.

Wil ze ook niet prikken bij je als je heeeeeeeeeeeeeeeeeel lief kijkt ofzo? bedoel, ze profiteert toch ook van jouw looks als in de zin van dat ze het ook mooi vindt?

nee mijn vriendin houdt niet van buff, ze wilt me liever wat kilotjes lichter + sixpack.. (I know, I know)
maar ik kan het ook goed zelf, dus het is niet erg.

kuiten moet een ramp zijn hoorde ik!

Terug
Naar boven