Fitness Seller

injectiepijn

• Topic Starter Topic Starter
Laat het anders een maat van je zetten, dan heb je ook meer zekerheid dat je recht erin gaat en niet teveel beweegd omdat je al zegt de draai moeilijk te kunnen maken.

is niet nodig, als mijn schouder pijn gaat doen dan weet ik dat het niet aan de spot ligt maar aan de gear

in je been is een stuk makkelijker.. zeg je gewoon dat je net benentraining heb gehad..?

duh-face.jpg

Hij heeft juist last van zijn been.

Nee man niks had bij alles pijn. Een keer de quad geprobeerd (1e keer btw) en had ook echt irritante pijn. Kon trap niet aflopen etc en benen trainen kon sws niet.

Wou nog EOD een kuur nemen van 6-8 weken maar als ik 1x pw inject en last heb gaat 3x pw sws niet lukken.

Had ook last van HG gear btw

hihi, schattig hoor muscle virgins :heart:

je moet kleine hoeveelheden zetten (max 1ml) per spot.
ik zette 0.5ml over meerdere spots en nooit last eigenlijk.
weet nog wel dat ik me eerste kuur weken niet kon lopen, was ook te verwaarlozen en maar gestopt.

weet nog wel dat ik me eerste kuur weken niet kon lopen, was ook te verwaarlozen en maar gestopt.

deze man, denk je ik ga 4-8 plekken injecteren? en stel je voor ik krijg ook last van 1 ml dan heb ik bij 4 spieren last ipv 1

Snap ik maar dan ligt het dus niet per direct aan je gear. :p Al ibuprofen gehad?

nee klopt, maatje van mij heeft dezelfde gear en verder geen problemen:o dus als het aan de gear zou liggen zou hij ook last moeten hebben zou je zeggen
ibuprofen nog niet gehad maar als ik er last van blijf houden wil ik dit ook niet uitsluiten, moet toch kunnen trainen :)

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

in je been is een stuk makkelijker.. zeg je gewoon dat je net benentraining heb gehad..?

daar heb ik al 2x geprikt en heel de week niet fatsoenlijk kunnen lopen, niet kunnen fietsen, geen benen kunnen trainen.. is een te grote obstakel om daar te zetten aangezien ik ook op het fietsje naar het werk moet + reacties krijg in mijn omgeving.

even afwachten hoe mijn schouders het erop gaan doen, vandaag borst+rug getraind uit voorzorg ;)
kijken of het morgen lukt om mijn armen te trainen

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

is niet de eerste keer dat ik in mijn benen zet, wel de eerste keer dat het 2x goed raak is in mijn benen
ik zet nu ook maar 1,5 ml (2x per week) Eerste kuur heb ik er ook 3 ml in 1 keer in gehad zonder problemen.

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

deze man, denk je ik ga 4-8 plekken injecteren? en stel je voor ik krijg ook last van 1 ml dan heb ik bij 4 spieren last ipv 1

precies wat ik dacht :cool:

Laatst bewerkt:
Nee het is dus niet zo dat als je maat er geen last van heeft jij er per definitie ook geen last van krijgt. Logisch ook, we zijn ook niet allemaal allergisch voor bijvoorbeeld konijnen. Zo'n merk kan wel net iets andere olie of whatever gebruiken waar jij niet tegen kan. Ik heb nu 3 merken gehad en met geen van alle last dus ik denk dat ik geluk heb :P

Als het nou de 3e inject op dezelfde plek nog steeds zoveel pijn doet zou ik een ander merk proberen. Na 3 keer zou het toch zeker moeten afnemen.

Laatst bewerkt:
Nee het is dus niet zo dat als je maat er geen last van heeft jij er per definitie ook geen last van krijgt. Logisch ook, we zijn ook niet allemaal allergisch voor bijvoorbeeld konijnen. Zo'n merk kan wel net iets andere olie of whatever gebruiken waar jij niet tegen kan. Ik heb nu 3 merken gehad en met geen van alle last dus ik denk dat ik geluk heb :P

Als het nou de 3e inject op dezelfde plek nog steeds zoveel pijn doet zou ik een ander merk proberen. Na 3 keer zou het toch zeker moeten afnemen.

zou je een allergische reactie niet door heel je lichaam moeten voelen?

zou je een allergische reactie niet door heel je lichaam moeten voelen?

Durf ik niet te zeggen, zo medisch onderlegd ben ik niet. Ik ken wel mensen die gewoon van een bepaald merk ontzettend pijn blijven houden en na switchen van merk er geen last meer van hebben. Zal toch met gebruikte stoffen te maken hebben.

Wat ik zelf niet zou doen is, als mijn quads pijn doen na het zetten, switchen naar een andere 'virgin' spot. Dikke kans dat deze ook gewoon ontzettend pijn gaat doen omdat je het niet gewend bent daar te zetten. Beter ff doorbijten anders kom je er dus nooit achter of het aan de gear ligt of dat het wegtrekt.

Durf ik niet te zeggen, zo medisch onderlegd ben ik niet. Ik ken wel mensen die gewoon van een bepaald merk ontzettend pijn blijven houden en na switchen van merk er geen last meer van hebben. Zal toch met gebruikte stoffen te maken hebben.

Wat ik zelf niet zou doen is, als mijn quads pijn doen na het zetten, switchen naar een andere 'virgin' spot. Dikke kans dat deze ook gewoon ontzettend pijn gaat doen omdat je het niet gewend bent daar te zetten. Beter ff doorbijten anders kom je er dus nooit achter of het aan de gear ligt of dat het wegtrekt.

ik snap je, maar mijn benen zijn te belangrijk voor me ;)
aankomende keren de schouders blijven proberen, evt. met ibuprofen

Olie-achtige stoffen zijn sowieso irriterender. De stof kan zeer hevige spierpijn veroorzaken (bijwerking). Wenselijk is in de grotere spier te spuiten.

Ikzelf verbaas mij en schrik ook vaak waar en hoe mensen zichzelf i.m injecteren. Ook omdat het risico's met zich kan meebrengen. Zeker in de bil. Maar los daarvan de hoeveelheden die ik ook weleens hoor op sportschool enzo.

Max 2ml van een olieachtige substantie en anders bij meer verdelen. Doordat de vloeistof zich niet verspreidt en ophoopt is er grotere kans op pijnklachten. En het is ook niet goed. Je probeert de vloeistof langzaam of snel te inecteren????? Gewoon een vraag.

Ikzelf heb eerste x met zweet in handen en tig x spuit wegleggen na een halve dag eindelijk in been gespoten. Voor mij werkt 0,8 x 40mm/50mm het beste.

En ga niet in borst spuiten alsjeblieft. Hooguit dan nog biceps maar hoe klote ook, als bil niet lukt dan been en doorbijten (en niet wrijven na spuiten)

gewoon in bil zetten

Olie-achtige stoffen zijn sowieso irriterender. De stof kan zeer hevige spierpijn veroorzaken (bijwerking). Wenselijk is in de grotere spier te spuiten.

Ikzelf verbaas mij en schrik ook vaak waar en hoe mensen zichzelf i.m injecteren. Ook omdat het risico's met zich kan meebrengen. Zeker in de bil. Maar los daarvan de hoeveelheden die ik ook weleens hoor op sportschool enzo.

Max 2ml van een olieachtige substantie en anders bij meer verdelen. Doordat de vloeistof zich niet verspreidt en ophoopt is er grotere kans op pijnklachten. En het is ook niet goed. Je probeert de vloeistof langzaam of snel te inecteren????? Gewoon een vraag.

Ikzelf heb eerste x met zweet in handen en tig x spuit wegleggen na een halve dag eindelijk in been gespoten. Voor mij werkt 0,8 x 40mm/50mm het beste.

En ga niet in borst spuiten alsjeblieft. Hooguit dan nog biceps maar hoe klote ook, als bil niet lukt dan been en doorbijten (en niet wrijven na spuiten)

0.8x50 in je been? Iedereen verklaarde mij met 08x40 al voor gek hehe. In glute en quads gaat easy meer dan 2 ml hoor, ik knal daar rustig 4 ml in.

En why not in de chest? Met slinspuitje tot maximaal 1 ml wil prima, geen last van gehad..

Ik zet 0,5mm*25mm in quad, gaat beter als een 0,8mm*50mm. :p

0,8mm*50mm is meer een optreknaald.

Welk risico loop je als je in je borst wilt injecteren? Ik injecteer met geduld, ik wil niet alles er snel in knallen zodat het gaat ophopen. Het injecteren gaat zelf vrij makkelijk, dus dat is het probleem niet. Ik vind het moment erna eigenlijk nog het engste, toch stiekem bang dat je hem niet goed gezet hebt ook al kwam er met aspireren geen bloed tevoorschijn. Been is hoe dan ook geen optie, ik snap ook niet dat jullie hierop blijven hameren. Kont kan ik misschien nog proberen, maar dan ben ik eerlijk gezegd ook bang dat het zichtbaar is en dat ik moeite ga krijgen met fietsen. Ook zal het dan al mijn trainingen beinvloeden..

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

vandaag dus de tweede dag na de inject in de schouder, moet zeggen dat het niet pijnlijker is geworden als dag 1.. ik kan er ook nog alles mee doen op side raises en bent over raises na, Ik wil niet te vroeg juichen maar het lijkt al een stuk beter te gaan, morgen eindelijk benen trainen de eerste keer in 2 weken tijd..Keep you guys updated

Laatst bewerkt:
Die grootte zet ikzelf persoonlijk vandaar. En ben is minst risicovolle deel bij zelfinjecte

Terug
Naar boven