AndroidHealthClinic

Aankondiging Inschrijven Powerlift contest 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Worden de vrouwen en mannen opgedeeld overigens? Met het IPF puntensysteem is, net als bij Wilks, dat een matig sterke vrouw al snel meer punten heeft dan een extreem sterke man.

Misschien is het beter om zoiets zonder prijzen te doen maar gewoon voor de lol.

Snap wel dat echte sterke maar natty lifters 2 divisies willen. Want ja het is ook oneerlijk lol.

Misschien is het beter om zoiets zonder prijzen te doen maar gewoon voor de lol.

Snap wel dat echte sterke maar natty lifters 2 divisies willen. Want ja het is ook oneerlijk lol.
Vind het juist wel cool dat er prijzen aan verbonden zijn.

Niet omdat ik perse iets wil winnen maar wel gewoon wat leuke extra motivatie.
Vorige keer ook een deel van mijn prijs weggeven aan een deelnemer die net buiten de prijzen viel maar in mijn ogen wel wat verdient had.

Vind het juist wel cool dat er prijzen aan verbonden zijn.

Niet omdat ik perse iets wil winnen maar wel gewoon wat leuke extra motivatie.
Vorige keer ook een deel van mijn prijs weggeven aan een deelnemer die net buiten de prijzen viel maar in mijn ogen wel wat verdient had.
O ja dat is het ook wel alleen als sterke natty lifter vs sterke niet natty.

Ik ben toch niet zo sterk dus mij boeit het niet. Maar als sterke natty lifter zou ik niet echt enthousiast worden om het op te nemen tegen een niet natty😐

O ja dat is het ook wel alleen als sterke natty lifter vs sterke niet natty.

Ik ben toch niet zo sterk dus mij boeit het niet. Maar als sterke natty lifter zou ik niet echt enthousiast worden om het op te nemen tegen een niet natty😐
Snap ik wel.

De echte verschillen in IPF points tussen natty en niet zijn overigens niet zo bizar veel hoor, omdat BW ook flink stijgt.
Daarmee wil ik verder niet zeggen dat je geen voordeel hebt met gear want dat is ofc wel zo.

Zal voor de grap die van mij zo eens uitrekenen.

Snap ik wel.

De echte verschillen in IPF points tussen natty en niet zijn overigens niet zo bizar veel hoor, omdat BW ook flink stijgt.
Daarmee wil ik verder niet zeggen dat je geen voordeel hebt met gear want dat is ofc wel zo.

Met mijn record heb ik dit 😊 als ik het goed heb ingevuld
Screenshot_20201211-184224_Chrome.jpg

Snap ik wel.

True maar meeste niet natty lifters hebben een pak meer VVM. Dusja hoger bw, minder vet, meer muscle.

Mooi initiatief mannen, op mijn laatste wedstrijd in 2020 zat ik op 600+ points dus mss kan ik met mijn 70kg bw paar van die natty/not natty big boys lastig maken, maar vind vooral leuk om weer iets te hebben om voor te trainen, want voorlopig zie ik geen officiële IPF wedstrijd georganiseerd worden tot medio 2021.

Ik ga mee doen.... Heb ik vanaf januari weer een stok achter de deur om weer deftig te gaan trainen.... Eens kijken of er een totaal van 420Kg in zit op een BW van 68Kg (190Dl, 100Bench en 130squat)

Laatst bewerkt:
Toch grappig om te zien zodra er prijzen in het spel komen er slapende leden ineens uit de dood op staan.

Verder doe ik niet mee, geen straps geen hitch aka shemale deadlifts

Gr!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven