- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
gewoon doen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Begin nu zelf ook wel te twijfelen om mee te doen ...![]()
Ik twijfel nog
moet er ook eens werk van maken te leren poseren, het trainen en eten is geen probleem
.@Skatermarvin doet ook mee en die is ook volledig 100% compleet helemaal zonder uitzondering natty, so... gewoon meedoenIk twijfel nogmoet er ook eens werk van maken te leren poseren, het trainen en eten is geen probleem
.
Nuja, heb nog even bedenktijd hé.
Mss domme vraag, ik ben (en blijf) volledig 'natty', is dit geen nadeel?
Het van de daken schreewuwen dat je natty bent werkt wel in je nadeelIk twijfel nogmoet er ook eens werk van maken te leren poseren, het trainen en eten is geen probleem
.
Nuja, heb nog even bedenktijd hé.
Mss domme vraag, ik ben (en blijf) volledig 'natty', is dit geen nadeel?

Hue hue@Skatermarvin doet ook mee en die is ook volledig 100% compleet helemaal zonder uitzondering natty, so... gewoon meedoen
Het houdt de gemoederen wel bezig hè...clenbuterol..Ach waar moeten we ons anders de hele dag mee bezig houden... zeker op vrijdagHet van de daken schreewuwen dat je natty bent werkt wel in je nadeel
Hue hueHet houdt de gemoederen wel bezig hè...clenbuterol..
Waarom?

True...het is nog rustig vandaag!Ach waar moeten we ons anders de hele dag mee bezig houden... zeker op vrijdag
Omdat dit een bodybuilding forum is. En iedereen wel kan roepen dat hij of zij naturel is...dat is in sommige gevallen zelfs met bloedtesten niet aan te tonen. De meeste mensen hier zullen het als irritant ervaren als je overal naturel bij zet..
Ok, thanks voor de tipTrue...het is nog rustig vandaag!
Omdat dit een bodybuilding forum is. En iedereen wel kan roepen dat hij of zij naturel is...dat is in sommige gevallen zelfs met bloedtesten niet aan te tonen. De meeste mensen hier zullen het als irritant ervaren als je overal naturel bij zet..
Dat kunnen ze waarschijnlijk toch wel zien..
Oh tof! Thanks voor de tag @marina1975, ik vind dit leuke motivatie. Possibly in...
Alleen even foto's maken...prijzen cashen en niet meer op het forum komen

Is er ook een speciale sectie voor junioren? Ga geen schijn van kans maken op deze manier.
Gewoon meedoen joh, al is het maar voor de ervaring!
. Heb je iets om naartoe te werken.Nee, dit is het gewoon.Gewoon meedoen joh, al is het maar voor de ervaring!
En als je toch cut, kan je het beter vastleggen. Heb je iets om naartoe te werken.
. Voor wanneer moet je in ieder geval aangemeld zijn wil je meedoen?Zal er even over nadenken, wil aan de ene kant wel graag meedoen. Voor wanneer moet je in ieder geval aangemeld zijn wil je meedoen?
Je hebt niks te verliezen toch!
Inschrijven kan tm 31 mei, maar hoe vroeger je inschrijft, hoe vroeger je kan beginnen met de voorbereiding.
Foto's + verhaaltje uiterlijk 31 juli naar mij sturen. Daarna gaan we stemmen.
. Achja, that's who i am.