XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijvingen Fotowedstrijd 2017 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT]

Vrouwen aparte contest of samen?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

Begin nu zelf ook wel te twijfelen om mee te doen ... :rolleyes:
 
Ik twijfel nog ;) moet er ook eens werk van maken te leren poseren, het trainen en eten is geen probleem ;).
Nuja, heb nog even bedenktijd hé.
Mss domme vraag, ik ben (en blijf) volledig 'natty', is dit geen nadeel?
 
Ik twijfel nog ;) moet er ook eens werk van maken te leren poseren, het trainen en eten is geen probleem ;).
Nuja, heb nog even bedenktijd hé.
Mss domme vraag, ik ben (en blijf) volledig 'natty', is dit geen nadeel?
Skatermarvin doet ook mee en die is ook volledig 100% compleet helemaal zonder uitzondering natty, so... gewoon meedoen
 
Ik twijfel nog ;) moet er ook eens werk van maken te leren poseren, het trainen en eten is geen probleem ;).
Nuja, heb nog even bedenktijd hé.
Mss domme vraag, ik ben (en blijf) volledig 'natty', is dit geen nadeel?
Het van de daken schreewuwen dat je natty bent werkt wel in je nadeel ;)

Skatermarvin doet ook mee en die is ook volledig 100% compleet helemaal zonder uitzondering natty, so... gewoon meedoen
Hue hue:trollface: Het houdt de gemoederen wel bezig hè...clenbuterol..
 
Het van de daken schreewuwen dat je natty bent werkt wel in je nadeel ;)

Hue hue:trollface: Het houdt de gemoederen wel bezig hè...clenbuterol..
Ach waar moeten we ons anders de hele dag mee bezig houden... zeker op vrijdag
 
Ach waar moeten we ons anders de hele dag mee bezig houden... zeker op vrijdag
True...het is nog rustig vandaag!
Omdat dit een bodybuilding forum is. En iedereen wel kan roepen dat hij of zij naturel is...dat is in sommige gevallen zelfs met bloedtesten niet aan te tonen. De meeste mensen hier zullen het als irritant ervaren als je overal naturel bij zet..

Dat kunnen ze waarschijnlijk toch wel zien..
 
True...het is nog rustig vandaag!
Omdat dit een bodybuilding forum is. En iedereen wel kan roepen dat hij of zij naturel is...dat is in sommige gevallen zelfs met bloedtesten niet aan te tonen. De meeste mensen hier zullen het als irritant ervaren als je overal naturel bij zet..

Dat kunnen ze waarschijnlijk toch wel zien..
Ok, thanks voor de tip
 
Is er ook een speciale sectie voor junioren? Ga geen schijn van kans maken op deze manier:p.
 
Is er ook een speciale sectie voor junioren? Ga geen schijn van kans maken op deze manier:p.

Nee, dit is het gewoon. :p Gewoon meedoen joh, al is het maar voor de ervaring!
En als je toch cut, kan je het beter vastleggen :). Heb je iets om naartoe te werken.
 
Nee, dit is het gewoon. :p Gewoon meedoen joh, al is het maar voor de ervaring!
En als je toch cut, kan je het beter vastleggen :). Heb je iets om naartoe te werken.

Zal er even over nadenken, wil aan de ene kant wel graag meedoen :). Voor wanneer moet je in ieder geval aangemeld zijn wil je meedoen?
 
Zal er even over nadenken, wil aan de ene kant wel graag meedoen :). Voor wanneer moet je in ieder geval aangemeld zijn wil je meedoen?

Je hebt niks te verliezen toch!

Inschrijven kan tm 31 mei, maar hoe vroeger je inschrijft, hoe vroeger je kan beginnen met de voorbereiding.
Foto's + verhaaltje uiterlijk 31 juli naar mij sturen. Daarna gaan we stemmen.
 
Je hebt niks te verliezen toch!

Inschrijven kan tm 31 mei, maar hoe vroeger je inschrijft, hoe vroeger je kan beginnen met de voorbereiding.
Foto's + verhaaltje uiterlijk 31 juli naar mij sturen. Daarna gaan we stemmen.

Nee klopt, maar moet er op één of andere manier aan wennen om een foto van mezelf op een "random" forum te gaan plaatsen haha. Maar de motivatie voor het cutten (een einddoel hebben) is wel weer heel handig en het lijkt me ook wel weer een leuke ervaring om mee te doen.

Maar daarnaast ben ik ook weer iemand die graag dingen wil winnen maar dat ik nu geen schijn van kans meer maak dat haalt weer een deel van de motivatie weg.

Edit: Ik denk er overigens weer eens teveel over na haha :p. Achja, that's who i am.
 
Ik denk dat ik ook maar mee ga doen!
Ook wel leuk om mensen beetje op de hoogte te houden van m'n aanpak;)
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven