MuscleMeat

Aankondiging Inschrijvingen Fotowedstrijd 2017 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT]

Vrouwen aparte contest of samen?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

Ik zal eens even nadenken hierover. Misschien wel leuk!
 
Je moet zeggen: gewoon mij een 10 geven bij stemming :P
Als we hier ook al aan matchfixing gaan doen... maak ik misschien nog kans.
 
Voor de twijfelaars onder ons, je kunt je nog inschrijven t/m morgen! Morgen in de avond stopt de mogelijkheid tot inschrijven.
 
Laatste dag van de inschrijvingen!!
 
Helaas besloten niet mee te doen... i.v.m. m'n privésituatie gaat deze nu even voor. We gaan geen half werk afleveren als we ergens aan beginnen.
 
In vergelijking met vorig jaar zijn er dit jaar best veel deelnemers.

Interessant om te volgen :)
 
Inschrijven maar mensen! We hebben er al 1!

Overigens willen we ook peilen of er animo bij de vrouwen is om mee te doen

denk dat er ook genoeg animo is voor wedstrijd atleten. prijzen pot is groter dan wat je op een wedstrijd krijgt... haha aan allen succes die wel mee mogen doen.
 
Mooie contest, leek me ook wel wat om mee te doen, echter komt dit nog te vroeg. Ik heb dezelfde ziekte als Big-T gehad, en hebben er nog wel eens contact over gehad ten tijde van zijn behandelingen. Ten tijde van zijn behandeling was ik nog steeds aan het herstellen van deze ziekte en de nasleep hiervan. Inmiddels ben ik weer 3/4 keer in de week aan het trainen, het gaat wat met vallen en opstaan en het is wel confronterend omdat mijn oude niveau nu mijlen ver weg lijkt. Een mooi idee leek het me wel om in naam van Big-T te zien hoe ver ik zou kunnen komen, wellicht eens een log bijhouden in de toekomst om te zien wat er na een dergelijke ziekte nog mogelijk is qua gains. Maar goed, dit gaat natuurlijk niet over mij en via deze weg heel veel succes voor alle deelnemers!!!!!!!!!!!!
 
Mooie contest, leek me ook wel wat om mee te doen, echter komt dit nog te vroeg. Ik heb dezelfde ziekte als Big-T gehad, en hebben er nog wel eens contact over gehad ten tijde van zijn behandelingen. Ten tijde van zijn behandeling was ik nog steeds aan het herstellen van deze ziekte en de nasleep hiervan. Inmiddels ben ik weer 3/4 keer in de week aan het trainen, het gaat wat met vallen en opstaan en het is wel confronterend omdat mijn oude niveau nu mijlen ver weg lijkt. Een mooi idee leek het me wel om in naam van Big-T te zien hoe ver ik zou kunnen komen, wellicht eens een log bijhouden in de toekomst om te zien wat er na een dergelijke ziekte nog mogelijk is qua gains. Maar goed, dit gaat natuurlijk niet over mij en via deze weg heel veel succes voor alle deelnemers!!!!!!!!!!!!
Veel succes en moest je een log starten, zal ik zeker volgen!
 
Mooie contest, leek me ook wel wat om mee te doen, echter komt dit nog te vroeg. Ik heb dezelfde ziekte als Big-T gehad, en hebben er nog wel eens contact over gehad ten tijde van zijn behandelingen. Ten tijde van zijn behandeling was ik nog steeds aan het herstellen van deze ziekte en de nasleep hiervan. Inmiddels ben ik weer 3/4 keer in de week aan het trainen, het gaat wat met vallen en opstaan en het is wel confronterend omdat mijn oude niveau nu mijlen ver weg lijkt. Een mooi idee leek het me wel om in naam van Big-T te zien hoe ver ik zou kunnen komen, wellicht eens een log bijhouden in de toekomst om te zien wat er na een dergelijke ziekte nog mogelijk is qua gains. Maar goed, dit gaat natuurlijk niet over mij en via deze weg heel veel succes voor alle deelnemers!!!!!!!!!!!!

Ja dat is mooi! Ik volg dan ook!
 
Hoe werkt het geven van de punten. Kun je gewoon 1 iemand punten geven. Of bij 10 deelnemers iedereen punten geven van 1 tot 10 punten? (voorbeeld)
 
Hoe werkt het geven van de punten. Kun je gewoon 1 iemand punten geven. Of bij 10 deelnemers iedereen punten geven van 1 tot 10 punten? (voorbeeld)

Je kunt 0-5 sterren geven aan iedereen. Dus iedereen kan 0 sterren krijgen van je, maar ook 5.
Leukste is natuurlijk als je het een beetje varieert.
 
Je kunt 0-5 sterren geven aan iedereen. Dus iedereen kan 0 sterren krijgen van je, maar ook 5.
Leukste is natuurlijk als je het een beetje varieert.
Mogen deelnemers ook stemmen?? :p
 
Voor zover ik weet wel, maar als je jezelf 5 sterren geeft en de rest 0 verwijderen we je stemmen wel gewoon ;)
Haha, nee, ik wil wel serieus stemmen, dus geef mezelf zeker geen vijf en zie al kandidaten die i.m.o. wel 5 sterren waard zijn.
 
Iedereen krijgt van mij een 5 voor zijn inzet! Yeah buddy :D
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven