Fitness Seller

Instant Oats - Ultra Fine Scottish Oats; Nederlandse (web)winkel?

Waar haal jij die kerel? Welk merk?

In de GB of Carrefour, Nummer 1 merk
Goedkoopste merk

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Dan heb je ws een vrij krachtige (dure) blender, of niet soms?
Bij mij worden het hooguit grove snippers, maar poeder no way.

In Nl goedkoopste tot nu toe die 39ct/500g vlokken in blauw papier omhulsen, Duits merk (C1000 ea)

ennuh, **** quaker$$$

Mijne is ook een duits merk dus ik vermoed hetzelfde.
Blender is van philips kostte 40€ ofzo dus geen dure meuk

bulkpowders

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Ben k het helemaal niet mee eens. Alleen wel last van brokjes maar mijn shake baker is ook niet groot genoeg om veel havermout+melk+whey er in op te laten lossen en dan ook nog eens ruimte over te laten om goed te schudden. Maar als het opgelost is drink je het zo weg net als een weightgainer.

Je bent het niet eens maar je zegt zelf dat er brokjes inzitten :s

Bij mij blijft het spul in men keel plakken, ik haal 5 minuten na het drinken, nog fluimen op :)

bulkpowders

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Je bent het niet eens maar je zegt zelf dat er brokjes inzitten :s

Bij mij blijft het spul in men keel plakken, ik haal 5 minuten na het drinken, nog fluimen op :)

Ja maar ik denk meer dat het aan mijn shake beker ligt ;) die heeft een groot lomp rooster erin die het niet fijn maakt en is te klein om er genoeg melk bij te doen.

Niet bestellen, valt echt niet te vreten, en lost niet op zoals je zou denken, trust me ;)

Logisch dat het niet 'oplost', het is gemalen havermout. Het onderging niet hetzelfde proces als bijvoorbeeld egg yolk powder. Ik vind die zandkorrel structuur prima.

Ja maar ik denk meer dat het aan mijn shake beker ligt ;) die heeft een groot lomp rooster erin die het niet fijn maakt en is te klein om er genoeg melk bij te doen.

Koop een Buchsteiner, de meeste supplementen shops verkopen die.

Terug
Naar boven