XXL Nutrition

Insulina Kuurlog : Advanced

• Topic Starter Topic Starter
Ja tuurlijk! Zijn weinig mensen zo gek om dit te doen en het te loggen haha :P

haha klopt :P leuk toch :cool:

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

TAD-600 Glutathione komt er ook nog in maar moet ik me nog grondig over inlezen. Als men pigment naar de ruk gaat vliegt het er gelijk uit!

Leuke log man!
Hoeveel HGH zet je ongeveer per dag, en wat is de reden dat je nu al synthol zet , enige motivatie voor competitie?

Leuke log man!
Hoeveel HGH zet je ongeveer per dag, en wat is de reden dat je nu al synthol zet , enige motivatie voor competitie?

Dosissen komen nog online , word in ieder geval een hgh blast. Nu zat ik op lage dosis voor het vet wat tegen te werken.

Competitie komt er misschien ooit van. Alleen belachelijk dat je enkel in een string op podium mag staan :p.

Dosissen komen nog online , word in ieder geval een hgh blast. Nu zat ik op lage dosis voor het vet wat tegen te werken.

Competitie komt er misschien ooit van. Alleen belachelijk dat je enkel in een string op podium mag staan :p.

mag ook gewoon in een "ballenknijper" toch?

Ik zie een fysiek deelnemer!

Ja man , zoizo gewoon een zwarte slip aan doen en dan wat tussen mijn reet wringen haha. Geen zin om in een roze string met diamantjes op een podium te staan. Meer gay kan het niet worden.

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Ik zie een fysiek deelnemer!

No way hahaha.

Ja man , zoizo gewoon een zwarte slip aan doen en dan wat tussen mijn reet wringen haha. Geen zin om in een roze string met diamantjes op een podium te staan. Meer gay kan het niet worden.

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

No way hahaha.

Nee? Je gaat wel echt voor de big ass mofo dus :P

Yyyeeeaaaaahhhhhbuddyyyyyyyy

boston loyd de 2de hiero!!!!!

Is dit zo.n "you have too think outside the box" kuur? :)

Ik volg je goza.

Meer animo dan ik dacht :P Goed dat er geen gezeik is, veel leuker om zo te loggen.

Dat je (te) vroeg begonnen bent weet je zelf ook. Dat is je eigen keuze en is prima toch. Ik denk dat dit een interessantere log wordt dan de zoveelste test e 500 of winny only log zonder foto's wordt.

Succes iig bro.

In! Ben ook heel erg benieuwd.
Tof dat je foto's plaats, al zou ik wel wat duidelijkere foto's willen zien. (Semi homo)

Succes man!

Dat je (te) vroeg begonnen bent weet je zelf ook. Dat is je eigen keuze en is prima toch. Ik denk dat dit een interessantere log wordt dan de zoveelste test e 500 of winny only log zonder foto's wordt.

Succes iig bro.

Goed dat je die (te) tussen haakjes zet , hahaha :p Hoop dat het interessant gaat worden voor jullie, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.

Ty

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

In! Ben ook heel erg benieuwd.
Tof dat je foto's plaats, al zou ik wel wat duidelijkere foto's willen zien. (Semi homo)

Succes man!

Ja dan moet ik iemand foto's laten maken :p Gaat niet snel gebeuren maar daar vind ik wel wat op!

In

Ongeacht dat t misschien absurd veel is heb je tenminste wel alles goed voorbereid.

Wat is je kuur"verleden" eigenlijk? Kan ik zo gauw niet vinden.

Puur uit interesse.

Pfoe een groene in je traps? 08x40 is groen toch? t*ring hahah.

Verder, welke IGF/GH heb je en hoeveel GH/slin zit je op door de dag? En wtf is Helios, zie 't steeds vaker maar heb nog steeds geen idee.

Helios is inject clen toch?

Zie ik nou serieus dat je 8 maand traint? Totaal?

Zal eens volgen denk wel dat het een disaster waiting to happen maargoed

Terug
Naar boven