MuscleMeat

Insulina Kuurlog : Advanced

in ben benieuwd:)

Ik volg je! Ben zelf ook na een half jaar begonnen met experimenteren met aas (orals:o) maar vind het alsnog een beetje vroeg.. Erg interessant wel! Werd weer eens tijd dat er een dikke log start :D Succes

Ik volg je! Ben zelf ook na een half jaar begonnen met experimenteren met aas (orals:o) maar vind het alsnog een beetje vroeg.. Erg interessant wel! Werd weer eens tijd dat er een dikke log start :D Succes

Als het werk beetje meezit kun je nog 1 verwachten in mei ( tren A, E . Sd . Test. Omna. T3 . Albut . NPP. Test susp)

Beetje GH15 style, op de Nederlandse boards is het heel ongebruikelijk om te loggen met dit soort doseringen, terwijl genoeg zulke doseringen gebruiken. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken en wat voor resultaten je ermee gaat behalen!

Goodluck, in.
Geen verstand van AAS, dus hopelijk veroorzaak ik niet te veel comments, maar ben je niet bang dat je veel verliest wanneer je off zou gaan. Lees vaak hier op het forum dat er 'een basis' dient te worden gebouwd.

Goodluck, in.
Geen verstand van AAS, dus hopelijk veroorzaak ik niet te veel comments, maar ben je niet bang dat je veel verliest wanneer je off zou gaan. Lees vaak hier op het forum dat er 'een basis' dient te worden gebouwd.

Als je op jonge leeftijd voor langere tijd ON gaat ga je in de meeste gevallen ook niet meer off hehe.

• Topic Starter Topic Starter
Helios is inject clen toch?

Zie ik nou serieus dat je 8 maand traint? Totaal?

Zal eens volgen denk wel dat het een disaster waiting to happen maargoed

Ja als je er zo over denkt is dat redelijk bekrompen :P

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Thx man, gaat goedkomen!

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Beetje GH15 style, op de Nederlandse boards is het heel ongebruikelijk om te loggen met dit soort doseringen, terwijl genoeg zulke doseringen gebruiken. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken en wat voor resultaten je ermee gaat behalen!

Ja idd , wat meer geavanceerd aas gebruik. Hier is het vrij plat moet ik eerlijk in zijn. Hier zie je meer test only kuurtjes etc waar natuurlijk niets mis mee is. Eerder hobby kuren als je het zo kunt noemen.

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Goodluck, in.

Basis bouwen is bullshit. Precies of 1 kilo spier plots geen kilo spier meer is als je het met aas gebouwd hebt. Eerst een basis hebben om te kuren is dus onzin. Uiteraard snap ik die opinie wel maar dat is niet voor mij van toepassing.

Off gaan als je over een bepaalde grens bent = zoizo krimpen. Kun je niets aan doen. kan best zijn dat ik zelfs 80kg single diget vp niet natty kan onderhouden haha. Iedereen zijn lichaam is anders.

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

Als je op jonge leeftijd voor langere tijd ON gaat ga je in de meeste gevallen ook niet meer off hehe.

Time on = off toch ? 12 maandjes cyclen en dan 12 maanjes off :)

Ik ga niet meer off :p Steeds cruisen op zon laag mogelijk test gehalte waarmee ik de massa kan onderhouden die ik dan heb.

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Morgen avond zal ik wss mijn protocol posten.
Gh = humatrope afgewisselt met genotropin kan ik je al vertellen.

Ga je weer off dan? Niet om jou maar heb verschillende jongens uit sportschool van 100 naar 60 zien terugvallen in 6 maand die net als jou deden. Thats why maar ben benieuwd!

Ga je weer off dan? Niet om jou maar heb verschillende jongens uit sportschool van 100 naar 60 zien terugvallen in 6 maand die net als jou deden. Thats why maar ben benieuwd!

Dan ben je toch vrij achterlijk denk ik (die kerels die terugvallen). Maar je zult mss wat overdrijven. Off gaan zit er niet meteen in.

Je hebt wel gelijk inderdaad wat betreft "hobby" kuren.
Echt serieuze dingen zie je niet vaak voorkomen hier. Maakt me des te nieuwsgieriger hoe het je bevalt.

Wat? In een half jaar 40 kilo terugzakken, dan snuif je jezelf ook wel helemaal de pleures in en stop je spontaan met eten en trainen, anders lukt je dat echt never nooit.

Wat? In een half jaar 40 kilo terugzakken, dan snuif je jezelf ook wel helemaal de pleures in en stop je spontaan met eten en trainen, anders lukt je dat echt never nooit.

Echt hoor. Die gingen binnen het jaar aan de oxys en tren en er is niet veel van over. Toen ze off waren kapte ze met trainen idd

Echt hoor. Die gingen binnen het jaar aan de oxys en tren en er is niet veel van over. Toen ze off waren kapte ze met trainen idd

ik geloof niet veel van "die" :p zou best kunnen dat er eentje zo imbeciel is maar om dat nu meteen te gaan veralgemenen .. Wss was die persoon zijn dipje te diep en gelijk gestopt met trainen. Redelijk instabiel persoon dan. Maar het gebeurt zeker vaker.

Ken ze ook hoor twee jaar on dan toch maar off en alle zin is weg.
mensen onderschatten hoe het is na je kuur bij sommige is motivatie 0,0

Ken ze ook hoor twee jaar on dan toch maar off en alle zin is weg.
mensen onderschatten hoe het is na je kuur bij sommige is motivatie 0,0

Ja uiteraard , daarom moet je ook test blijven zetten. Laag test gehalte merk je meteen.. niet leuk om van een cycle van een jaar te moeten herstellen dan. Dan loop je gelijk maanden lang depri en futloos rond.

Iemand die altijd on/off cycled zal niet zo stabiel zijn als iemand die on blijft. Gewoon omdat je die klap altijd moet opvangen en dat doet mentaal iets met je. Of je het nu wilt of niet..

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

De voordelen van trt zijn voor mij meer waard dan de nadelen. Maar nadelen zijn er zeker ;)

ik geloof niet veel van "die" :p zou best kunnen dat er eentje zo imbeciel is maar om dat nu meteen te gaan veralgemenen .. Wss was die persoon zijn dipje te diep en gelijk gestopt met trainen. Redelijk instabiel persoon dan. Maar het gebeurt zeker vaker.

Ken er 3 van de 15 waarvan ik weet dat ze kuren. Dip gaat hard worden.

Zijn maten van me. Geen onbekenden

Terug
Naar boven