l0iss
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helios is inject clen toch?
Zie ik nou serieus dat je 8 maand traint? Totaal?
Zal eens volgen denk wel dat het een disaster waiting to happen maargoed
Vanwaar die gedachten , hij gaat goed tot nu toe !Helios is inject clen toch?

Ik volg je! Ben zelf ook na een half jaar begonnen met experimenteren met aas (orals) maar vind het alsnog een beetje vroeg.. Erg interessant wel! Werd weer eens tijd dat er een dikke log start
Succes
Als het werk beetje meezit kun je nog 1 verwachten in mei ( tren A, E . Sd . Test. Omna. T3 . Albut . NPP. Test susp)

Goodluck, in.
Geen verstand van AAS, dus hopelijk veroorzaak ik niet te veel comments, maar ben je niet bang dat je veel verliest wanneer je off zou gaan. Lees vaak hier op het forum dat er 'een basis' dient te worden gebouwd.
Helios is inject clen toch?

Ik volg je! Ben zelf ook na een half jaar begonnen met experimenteren met aas (orals) maar vind het alsnog een beetje vroeg.. Erg interessant wel! Werd weer eens tijd dat er een dikke log start
Succes
Beetje GH15 style, op de Nederlandse boards is het heel ongebruikelijk om te loggen met dit soort doseringen, terwijl genoeg zulke doseringen gebruiken. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken en wat voor resultaten je ermee gaat behalen!
Goodluck, in.
Geen verstand van AAS, dus hopelijk veroorzaak ik niet te veel comments, maar ben je niet bang dat je veel verliest wanneer je off zou gaan. Lees vaak hier op het forum dat er 'een basis' dient te worden gebouwd.
Als je op jonge leeftijd voor langere tijd ON gaat ga je in de meeste gevallen ook niet meer off hehe.

Steeds cruisen op zon laag mogelijk test gehalte waarmee ik de massa kan onderhouden die ik dan heb.Ga je weer off dan? Niet om jou maar heb verschillende jongens uit sportschool van 100 naar 60 zien terugvallen in 6 maand die net als jou deden. Thats why maar ben benieuwd!
Ga je weer off dan? Niet om jou maar heb verschillende jongens uit sportschool van 100 naar 60 zien terugvallen in 6 maand die net als jou deden. Thats why maar ben benieuwd!
Wat? In een half jaar 40 kilo terugzakken, dan snuif je jezelf ook wel helemaal de pleures in en stop je spontaan met eten en trainen, anders lukt je dat echt never nooit.
Echt hoor. Die gingen binnen het jaar aan de oxys en tren en er is niet veel van over. Toen ze off waren kapte ze met trainen idd
zou best kunnen dat er eentje zo imbeciel is maar om dat nu meteen te gaan veralgemenen .. Wss was die persoon zijn dipje te diep en gelijk gestopt met trainen. Redelijk instabiel persoon dan. Maar het gebeurt zeker vaker.Ken ze ook hoor twee jaar on dan toch maar off en alle zin is weg.
mensen onderschatten hoe het is na je kuur bij sommige is motivatie 0,0

ik geloof niet veel van "die"zou best kunnen dat er eentje zo imbeciel is maar om dat nu meteen te gaan veralgemenen .. Wss was die persoon zijn dipje te diep en gelijk gestopt met trainen. Redelijk instabiel persoon dan. Maar het gebeurt zeker vaker.
Ken er 3 van de 15 waarvan ik weet dat ze kuren. Dip gaat hard worden.
Zijn maten van me. Geen onbekenden