MuscleMeat

Insulina Kuurlog : Advanced

Heeft niks met wedstrijd atleten of pro's te maken want dat ben jij namelijk niet, als dat soort mensen loggen ben ik de eerste die de log gaat volgen. Heb helemaal niks tegen kuren, in tegendeel, als je de top wilt bereiken zal je wel moeten maar dat heeft niks te maken met jou gebruik.

Rot op, hoe denk je dat een Cutler begonnen is dan? Met wachten tot ie 30 was en minimaal 90 kg woog bij 1.70? Je zegt 't zelf, als je de top wilt bereiken zul je wel moeten. Als hij dat ervoor over heeft, wie denk jij dan dat je bent om dat af te keuren?

Ah nvm, log is al afgeblazen.

Heeft niks met wedstrijd atleten of pro's te maken want dat ben jij namelijk niet, als dat soort mensen loggen ben ik de eerste die de log gaat volgen. Heb helemaal niks tegen kuren, in tegendeel, als je de top wilt bereiken zal je wel moeten maar dat heeft niks te maken met jou gebruik.

Wat een bullshit!

please ga door met je log

Er is niemand die zegt dat je moet stoppen met je log.
Er zijn mensen met een andere mening dan direct beginnen met AAS. Dat is niet voor niks maar je doet er wat mee of je doet het niet. Is je eigen keuze. Je stelt je alleen zo defensief op terwijl er best wat mensen met kennis en ervaring zeggen dat het beter is om wat rustiger aan te doen. Heeft niks met moraalridder etc te maken. Snap die agressieve reacties dan ook niet. Hoop dat het je gaat brengen wat je ervan verwacht, denk dat je de risico's onderschat.
Succes met je kuur en je log, zijn blijkbaar veel mensen die geinteresseerd zijn.

Btw dat hele 'pro' verhaal is onzin, ken er zat die het met minder deden dan al die middelen die nu gebruikt worden en er ook goed, zo niet nog beter bij stonden

jammer dat er geen updates meer zijn :( Ben echt benieuwd hoe zijn vooruitgang is met deze kuur

Ik dus ook.. Ipv dat mensen niet steeds zo zeiken als het iets verder gaat dan een test/tren kuurtje met 84 jaar trainingservaring.

Dit kan rete interessant zijn voor degene die verder willen.

Misschien dat hij wel weer even op deze account wil inloggen :)

Terug
Naar boven