AndroidHealthClinic

Insulina Kuurlog : Advanced

56 kilo, nooit getraind. Snap niet dat hier geen commentaar op komt. Wil je over 8 jaar wel eens zien. Wat jij doet werkt niet voor lange termijn. Maar goed, succes ermee. Forum is niet meer wat het paar jaar terug was.

Lees maar eens terug, genoeg commentaar op geweest maja hij is niet de enige die dit doet. Het was voor de lezers leuk dat hij het ging loggen want 9/10 komt hier nieteens openlijk voor uit.

• Topic Starter Topic Starter
56 kilo, nooit getraind. Snap niet dat hier geen commentaar op komt. Wil je over 8 jaar wel eens zien. Wat jij doet werkt niet voor lange termijn. Maar goed, succes ermee. Forum is niet meer wat het paar jaar terug was.

Haha niet voor de lange termijn :p Waar slaat dat nu weer op .. houd geen steek, daar slaat het op.
Of geloof jij dat receptors vol raken ? Dat zegt dan al genoeg :p

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Geduld jongens , komt nog wel een update! effe bezig met plannen nu !

Heeft niks met receptors te maken. Meer met basis dingen waar jij duidelijk nog nooit over nagedacht hebt. Een basis opbouwen, coordinatie / centraal zenuwstelsel, pezen en aanhechtingen, low twitch fast twitch vezels. Gewoon je lichaam leren kennen. Welke voeding/ training reageer ik goed op etc etc. In plaats van wat spuit ik wanneer. Maar goed ga zo door, zullen vast een hoop mensen smullen van zo'n log

Kritiek heeft bij deze jongen echt geen zin, ik ga liever een gesprek aan met de kat van de buren. Wij weten toch niet waar we over praten. :D

En btw receptoren kunnen zeker verzadigd raken ;)

Bodyfreakz stfu pls

Met je goed bedoelde betweterige shit reacties

Thx

Moet zeker mee praten. Mag zeker geen kritiek hebben, is lastig he. Als je goed leest zijn het gewoon tips, voor jongens die het wel verantwoord willen doen. Maar goed ik hou mijn mond wel.

En btw receptoren kunnen zeker verzadigd raken ;)

Receptorverzadiging of upregulatie/downregulatie is dus een feit volgens jou. Leg dan maar even uit..

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Heeft niks met receptors te maken. Meer met basis dingen waar jij duidelijk nog nooit over nagedacht hebt. Een basis opbouwen, coordinatie / centraal zenuwstelsel, pezen en aanhechtingen, low twitch fast twitch vezels. Gewoon je lichaam leren kennen. Welke voeding/ training reageer ik goed op etc etc. In plaats van wat spuit ik wanneer. Maar goed ga zo door, zullen vast een hoop mensen smullen van zo'n log

Beter eerst eens goed lezen voor dat je commentaar begint te geven. En eerst een basis opbouwen is bullshit, mensen napraten ja.. de typische algemene ingesteldheid.
Op welke voeding dat je goed reageert ... ben je nu echt serieus ?

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Kritiek heeft bij deze jongen echt geen zin, ik ga liever een gesprek aan met de kat van de buren. Wij weten toch niet waar we over praten. :D

Blijf dan uit dit topic en ga je hartje luchten bij die kat.

if anything ga je van drugs gebruiken alleen maar upregulatie van receptoren zien waardoor je nog harder dat daar cell tech kan pompen.

Normaal gesproken is er veel kritiek op mensen die (al) na 8 maanden gaan kuren.
Normaal gesproken is er veel kritiek op mensen die (al) met een dergelijk lichaam gaan kuren.
Normaal is er veel kritiek......

Ik heb het idee dat mensen het nu alleen maar interessant vinden om te zien waar dit 'experiment' gaat eindigen.

Ik ben er een van die het onwijs interessant vindt hoe dit gaan eindigen, maar ondanks dat vind ik dat je echt onverantwoord bezig bent. Ik hoop voor je van harte dat je weet waar je mee bezig bent!

Succes! I'm in

goed bezig man als je met alles net zo doorzetter bent als met trainen kom jij er wel int leven haha
helaas voor jou zijn er niet overal wondermiddeltjes voor.. en dan zeggen ik heb me al maanden van tevoren in gelezen? had dan die maanden is proberen te sporten inplaats van lezen idioot haha

goed bezig man als je met alles net zo doorzetter bent als met trainen kom jij er wel int leven haha
helaas voor jou zijn er niet overal wondermiddeltjes voor.. en dan zeggen ik heb me al maanden van tevoren in gelezen? had dan die maanden is proberen te sporten inplaats van lezen idioot haha

Kom op! zit deze log niet te verzieken dan met commentaar, dat is er al genoeg geweest aan het begin.
Dit is juist een zeer interessante log die uniek is, wacht gewoon zijn updates en vooruitgang af. Naar commentaar gaat hij toch niet luisteren en daardoor zal die alleen kappen met loggen en dan weten we allemaal niet hoe het afloopt.

Kom op! zit deze log niet te verzieken dan met commentaar, dat is er al genoeg geweest aan het begin.
Dit is juist een zeer interessante log die uniek is, wacht gewoon zijn updates en vooruitgang af. Naar commentaar gaat hij toch niet luisteren en daardoor zal die alleen kappen met loggen en dan weten we allemaal niet hoe het afloopt.

Nou en man, zat winny of nog liever var only logs die we kunnen lezen toch.

Nou en man, zat winny of nog liever var only logs die we kunnen lezen toch.

Ja precies! Kunnen we weer vragen beantwoorden van mensen die vragen of iemand wel eens test heeft gebruikt.

Eindelijk een keer een interessante log er bij, wordt het weer verziekt..
Meningen mogen verdeeld zijn over zijn werkwijze, maar laat hem nou gewoon zijn ding doen en hou je er vooral buiten zodat mensen die het WEL boeit er wat van kunnen leren.

Log gaat dicht, ik weet ondertussen wel waarom er hier geen logjes staan van wedstrijdatleten of hedendaagse pro's.

---------- Toegevoegd om 07:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:02 ----------

Duidelijk aan jou reacte te zien dat jij de idioot bent, ik train even hard of nog wel harder als een natty, ik heb meer routine in men dagelijks leven en ik moet met veel meer rekening houden. Het enige verschil is dat ik snellere ontwikkeling heb.

Weer een log verpest door een stel moraalridders.

Log gaat dicht, ik weet ondertussen wel waarom er hier geen logjes staan van wedstrijdatleten of hedendaagse pro's.

---------- Toegevoegd om 07:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:02 ----------

Duidelijk aan jou reacte te zien dat jij de idioot bent, ik train even hard of nog wel harder als een natty, ik heb meer routine in men dagelijks leven en ik moet met veel meer rekening houden. Het enige verschil is dat ik snellere ontwikkeling heb.

Hmm.. Klote.

Als je ergens anders wel een log gaat bijhouden, laat me dat dan even weten.
Vind het wel interessant.

Heeft niks met wedstrijd atleten of pro's te maken want dat ben jij namelijk niet, als dat soort mensen loggen ben ik de eerste die de log gaat volgen. Heb helemaal niks tegen kuren, in tegendeel, als je de top wilt bereiken zal je wel moeten maar dat heeft niks te maken met jou gebruik.

ik volg ook iedereen ze eigen mening denk dat de meesten wel vroeg zijn begonnen ook ikzelf. denk er alleen aan, omdat je vrij veel gebruikt zou je echt extra moeten eten. Elke begeleider zeg het ook hoe meer je gebruikt hoe meer je moet eten ;)

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

ps. je moet niet stoppen door een paar van die achterlijke mong*len hier op dbb. 9 van de 10 hebben geen verstand en zullen dat ook nooit krijgen en op het internet voelen ze zichzelf een held om een ander naar beneden te halen. sta erboven, en blijf gewoon loggen en ga gewoon door! er zijn meer mensen benieuwd naar jou dan mensen die je naar beneden PROBEREN te halen ;)

Terug
Naar boven