MuscleMeat

Insulina Kuurlog : Advanced

Lr3 maar ik ga ook nog experimentern met des.

Zie dat je vrij vaak zet dus zal wel een aardige dosis zijn hehe. Split je het ook nog op over bepaalde spiergroepen of knal je alles gewoon ergens naar binnen? Leest zoveel verschillende protocollen over die shit, daarom heb ik 't ook nog nooit genomen.

• Topic Starter Topic Starter
Zie dat je vrij vaak zet dus zal wel een aardige dosis zijn hehe. Split je het ook nog op over bepaalde spiergroepen of knal je alles gewoon ergens naar binnen? Leest zoveel verschillende protocollen over die shit, daarom heb ik 't ook nog nooit genomen.

Ik meng de igf1 met men hgh en zet hem gewoon IM in mijn delts.
Maar post workout ga ik wel in de spiergroep zetten. Zeker als ik de DES variant ga gebruiken.

Waarschijnlijk 4x prikken per spiergroep. 6x voor delts :p Leuke bezigheid he :D

Ik dacht altijd dat je na slin snelle suikers nodig had e uren erna geen vetten.
maar jij eet gewoon vet erna..geen last van hypo'sof wat?
Zie ook totaal geen dextro ofzo.

Ik dacht altijd dat je na slin snelle suikers nodig had e uren erna geen vetten.
maar jij eet gewoon vet erna..geen last van hypo'sof wat?
Zie ook totaal geen dextro ofzo.

Als de vetten maar gezond zijn :) No fat is echt onzin.
Snelle suikers zijn niet nodig. Wel is het aan te raden als je begint met slin zetten.
Standaard protocol volgen en dan kijken wat je nu allemaal kan uitvreten met die slin haha !

Gl, ik volg. Eventueel nog foto van chest ?

Aardig gegroeid in 8 maand ;)

Ben wel ff benieuwd, hoe sterk was je toen je begon en hoe sterk ben je nu?

Als de vetten maar gezond zijn :) No fat is echt onzin.
Snelle suikers zijn niet nodig. Wel is het aan te raden als je begint met slin zetten.
Standaard protocol volgen en dan kijken wat je nu allemaal kan uitvreten met die slin haha !
Hoeveel ze jij dan?

100iu minimum aangezien het lekker bulken gaat worden :)

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

Ben wel ff benieuwd, hoe sterk was je toen je begon en hoe sterk ben je nu?

Kracht houd ik niet bij om eerlijk te zijn :P gaat me vooral om het totaal uitputten van de spier. Controle op de negatieve reps.

Ik raad jullie aan om de dvd van milos sarcev en ben paluski eens te bekijken!

Laatst bewerkt:
Hoe gaat het er mee?

Zichzelf doodgeprikt?

Wow ik wist niet dat je dat zo vaak per dag moest nemen! :eek:
Wel n enorm gedoe dan.

Maar ik ben wel benieuwd waar dit eindigen gaat, succes :)

Hoe gaat het met je kuur?

TS died.

RIP in peace

te druk bezig met prikke geen tijd om te logge :P

Wa issie nou?

Pls respond

56 kilo, nooit getraind. Snap niet dat hier geen commentaar op komt. Wil je over 8 jaar wel eens zien. Wat jij doet werkt niet voor lange termijn. Maar goed, succes ermee. Forum is niet meer wat het paar jaar terug was.

56 kilo, nooit getraind. Snap niet dat hier geen commentaar op komt. Wil je over 8 jaar wel eens zien. Wat jij doet werkt niet voor lange termijn. Maar goed, succes ermee. Forum is niet meer wat het paar jaar terug was.

is volgens mij elders al redelijk wat commentaar op geleverd

Tuurlijk, is veel te vroeg..

Maar dit kan wel een bijzonder interessant zijn voor de wat gevorderde aas gebruiker.
Zijn maar weinig logs als dit online.

Terug
Naar boven