AndroidHealthClinic

Interessepeiling: Raw Power

Jongens ik heb niet alles gelezen maar voor de veiligheid van de lifts en lifters slaat het nergens op om polsbanden te verbieden en magnesium al helemaal.

Belt heeft niks met veiligheid te maken, je lift gewoon minder.
Ik doe niet mee maar wil wel helpen scheidsen of zo.

Jongens ik heb niet alles gelezen maar voor de veiligheid van de lifts en lifters slaat het nergens op om polsbanden te verbieden en magnesium al helemaal.

Belt heeft niks met veiligheid te maken, je lift gewoon minder.
Ik doe niet mee maar wil wel helpen scheidsen of zo.

of het is een 100% raw wedstrijd of niet.

pols bandage bied toch extra steun

Zonder magnesium kan ik denk ik niet hook grip deadliften. :P

En polsbandages moet volgens mij niks uitmaken of je moet echt glazen polsjes hebben.

Vladi ik heb is gehad dat me polsen besloten dubbel te slaan bij floorpress...vraag cp maar ik was blij dat ik matten had liggen....

Ik hoor nu al meer over magnesium; "ik kan dat niet vasthouden" "ik kan zo niet liften zonder magnesium"...zegt al genoeg over hoe men magnesium noodzakelijk acht.....

Doe gewoon magnesium op de BB na iedere lift.

Magnesium is eigenlijk de enige must die ik heb ... rest mag van mij afgeschaft worden :P

Waar gaat dit over?
Magnesium heeft niks met raw te maken...

Dan weet ik het leuk gemaakt, met mijn deadlift bar zonder magnesium, kijken of dat grappig is.

Laat Erwin gewoon beslissen.

Het is en blijft iets wat het makkelijker maakt de stang vast te houden dus ja.

ik denk dat we vooral de veiligheid niet uit het oog moeten verliezen... zonder magnesium is volgens mij vragen om een tear, polswraps heeft ook niet echt wat extra kilo's te maken imho..

maarja, dan zal zo'n homo als chewie ook meteen zn elbow en knee sleeves wel willen gebruiken

Het gaat mij om het principe dat iedereen van de hoogste daken schreeuwt over hoe een riem de lift helpt etc.
Maar zodra je magnesium zou willen afschaffen, dan heb je de poppen aan het dansen, want iedereen is massaal bang om te falen op een 200kg mixed deadlift ofzo

"je moet de lift in je ondergoed kunnen maken"

Als ik in mijn boxer sta heb ik geen magnesium aan mn klauwen....

CP haat want mij hoor je hier niet over!

Zweethanden heeft niks met gripkracht te maken.

ik denk dat we vooral de veiligheid niet uit het oog moeten verliezen... zonder magnesium is volgens mij vragen om een tear, polswraps heeft ook niet echt wat extra kilo's te maken imho..

maarja, dan zal zo'n homo als chewie ook meteen zn elbow en knee sleeves wel willen gebruiken

CP vind je dat niet een beetje onzin. Extra kans op tear zonder magnesium.. Als je gewoon grip failt gaat de bar gewoon naar beneden

Handoek langs de bar zoals George al zei

as said handdoek klauwe/ bar drogen....en bij mixed grip heb je amper last van zweet handen. Zeker niet met een goede bar!
En je tilt dus toch meer omdat je geen last hebt van zweethanden...dan helpt het

Laatst bewerkt:
Doe dan een grip wedstrijd :roflol:

Terug
Naar boven