MuscleMeat

Interessepeiling: Raw Power

Mag je wel kneesleeves gebruiken?

Zal vast nee zijn, maar Squat gewoon veel fijner ermee, dat het een hulpmiddel is is ook bullshit, maar goed daar ga ik niet over!

epic thread dit hahahha

mij maakt het niet uit jonges, met of zonder magnesium, vooral als het in simson is, daar zijn die stangen al ****in grof zelfs zonder.

Complete raw dan, no magnesium of niks anders, ook geen polsbanden

Veel belangrijker dan al dit gear gedoe

1. Bench T&G of paused, bench grip max?
2. Squat, to parallel, under parallel, hamstring parallel, ATG?
3. Mag sumo? mag hitchen?
4. Bij mp, moeten voeten naast elkaar? kan het anders?
5. Gezien dat het 4 oefeningen zijn ipv 3, hoeveel attempts? welke volgorde? mag je zelf kiezen?

Veel belangrijkere vragen dan wel of niet polsbanden

epic thread dit hahahha

mij maakt het niet uit jonges, met of zonder magnesium, vooral als het in simson is, daar zijn die stangen al ****in grof zelfs zonder.

1. Bench T&G of paused, bench grip max, volledige lockout?
4. Bij mp, moeten voeten naast elkaar? kan het anders, volledige lockout?
5. Gezien dat het 4 oefeningen zijn ipv 3, hoeveel attempts? welke volgorde? mag je zelf kiezen? hoe wil je dit op wilks berekenen om te vergelijken? mag ammoniak gebruikt worden?

Toegevoegde vragen!

5. Gezien dat het 4 oefeningen zijn ipv 3, hoeveel attempts? welke volgorde? mag je zelf kiezen?

Nja ik had een beetje met erwin erover gesproken op msn, ik weet niet alles wat hij vindt, maar iig dit in principe:

1. Bench met Press signaal.
2. Niet over gehad, mij lijkt parallel breken.
3. Niet over gehad.
4. Strict oh, geen mp, voeten mogen dus ook schoduerbreedte.
5. Niet over gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk initiatief dit! Moet vaker gebeuren, geeft een doel om naar toe te trainen. Maar magnesium kwestie? Komop gaan jullie ook de elastieken in mijn onderbroek controleren?!?!

heb je ook interesse :D?

Magnesium en Wrist wraps vergelijken :o

wil the legendary Jesaja ook mee doen?

Ik maak tijdens mijn training toch nooit gebruik van belts of andere crap. Ik wil best meespelen ook al zijn mijn stats waardeloos :D

gezellig mate

Magnesium is eigenlijk de enige must die ik heb ... rest mag van mij afgeschaft worden :P

de enige must is een barbell met genoeg plates maxie

Laat Erwin gewoon beslissen

Het is en blijft iets wat het makkelijker maakt de stang vast te houden dus ja.

true

Het gaat mij om het principe dat iedereen van de hoogste daken schreeuwt over hoe een riem de lift helpt etc.
Maar zodra je magnesium zou willen afschaffen, dan heb je de poppen aan het dansen, want iedereen is massaal bang om te falen op een 200kg mixed deadlift ofzo

dat is volgens mij inderdaad een beetje de issue... als de barbell gewoon droog is en je je klauwen ff afveegt aan een handdoek, whats the problem dan toch? dan word grip medebepalend voor de lift, dan pas ben je echt "nude" aan het liften right?

Mag je wel kneesleeves gebruiken?

Zal vast nee zijn, maar Squat gewoon veel fijner ermee, dat het een hulpmiddel is is ook bullshit, maar goed daar ga ik niet over!

tis geen hulpmiddel, maar completely naked (op je kleren na) is wel de shitz natuurlijk

epic thread dit hahahha

1. gewoon op presssignaal lijkt me voor iedereen het eerlijkst. waar je touched of hoe breed je grip is zal me verder een worst wezen.. :o

2. par breken

3. sumo en conv lijken me beide geen probleem. als je voor een all out pr wil gaan en je gaat hitchen, prima, maar dan teltie gewoon niet mee voor je totaal ;)

4 nee dawg, gewoon staan hoe jij wil!

5. wat is de algemene opinie? misschien is 2 beurten per lift wel prima, met de optie dat als je zwaarder denkt te kunnen na je 2e dat je wel een 3e maakt? dan maak je je eerste beurt gewoon al tijdens opwarming...

volgorde lijkt me gewoon zoals een regular meet en dan strict oh als 4e toegevoegd? of beginnen met strict OH, net als een loglift bij sm?

Imo gewoon 3 beurten per oefening, is toch prima te doen? Volgorde heb ik geen mening over.

Ik heb meer problemen met die walgelijke hitch tafarelen, dan met magnesium of wrist-wraps.. Dat wrist-wraps ter discussie staan kan ik me nog iets bij voorstellen, maar magnesium? Magnesium is onlosmakelijk verbonden met onze sport. Magnesium that is.

denk dat je gwn de pl volgorde moet volgen en als laatste de MP

3 beurten per is goed.

we hebben @ simson : 2 free squat racks, en kunnen 2 benches regelen, dus 1 elk voor opwarmen en wedstrijd.

Leuk initiatief Erwin. Zitten je groepen al vol?

erwin, update jij de groepen alvast in de opening post?

Klinkt wel als een leuke wedstrijd.

Alleen is goed schoeisel dan ook niet toegestaan? dit is immers ook een hulpmiddel.
En zou je die lijn willen doortrekken dan is een barbell ook een hulpmiddel.
Waardoor je uiteindelijk zou eindigen met naakt stenen boven je hoofd tillen dat is immers echt 100% raw.

Ik wil wel mee doen zou mijn eerste meet zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
Imo gewoon 3 beurten per oefening, is toch prima te doen? Volgorde heb ik geen mening over.

aight

Ik heb meer problemen met die walgelijke hitch tafarelen, dan met magnesium of wrist-wraps.. Dat wrist-wraps ter discussie staan kan ik me nog iets bij voorstellen, maar magnesium? Magnesium is onlosmakelijk verbonden met onze sport. Magnesium that is.

wat mij betreft laten we magnesium dan gewoon aan de lifter zelf over. heb je ook interesse btw? dan weet ik in ieder geval dat de -100 klasse niet door mij gewonnen word :D

denk dat je gwn de pl volgorde moet volgen en als laatste de MP

3 beurten per is goed.

we hebben @ simson : 2 free squat racks, en kunnen 2 benches regelen, dus 1 elk voor opwarmen en wedstrijd.

aight son

Leuk initiatief Erwin. Zitten je groepen al vol?

nee, der zijn nog geen definitieve groepen, dit was puur om te peilen of er überhaupt belangstelling was... zal iedereen is op een rijtje zetten

erwin, update jij de groepen alvast in de opening post?

done.

Klinkt wel als een leuke wedstrijd.

Alleen is goed schoeisel dan ook niet toegestaan? dit is immers ook een hulpmiddel.
En zou je die lijn willen doortrekken dan is een barbell ook een hulpmiddel.
Waardoor je uiteindelijk zou eindigen met naakt stenen boven je hoofd tillen dat is immers echt 100% raw.

nu doe je gewoon kattig :o

Ik wil wel mee doen zou mijn eerste meet zijn :D

zal je er bij zetten als geïnteresseerde

Too far for me :( Anders had ik zeker meegedaan aangezien ik alles beltless doe.

Misschien moeten we in België ook maar zoiets organiseren, is blijkbaar toch wel interesse voor :)

Als het een reguliere RAW Powerlifting wedstrijd was had ik wel interesse.

Omdat het idd zonder belt is, ik voorzie een hoop ronde ruggen met squatten en deadliften.

OH Press kan ik nog best aan, maar ik snap niet waarom al die moeite.

Er zijn standaard regels beschikbaar voor een 'normale' meet. Hoe wil je in godsnaam de OH press in Wilks oid gaan berekenen om te kijken we het het sterkst is?

Terug
Naar boven