- Waardering
- 338
Die doet George ook met z'n wrist wraps aan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
epic thread dit hahahha
mij maakt het niet uit jonges, met of zonder magnesium, vooral als het in simson is, daar zijn die stangen al ****in grof zelfs zonder.
Complete raw dan, no magnesium of niks anders, ook geen polsbanden
Veel belangrijker dan al dit gear gedoe
1. Bench T&G of paused, bench grip max, volledige lockout?
2. Squat, to parallel, under parallel, hamstring parallel, ATG?
3. Mag sumo? mag hitchen?
4. Bij mp, moeten voeten naast elkaar? kan het anders, volledige lockout?
5. Gezien dat het 4 oefeningen zijn ipv 3, hoeveel attempts? welke volgorde? mag je zelf kiezen? hoe wil je dit op wilks berekenen om te vergelijken? mag ammoniak gebruikt worden?
Veel belangrijkere vragen dan wel of niet polsbanden
1. Bench T&G of paused, bench grip max?
4. Bij mp, moeten voeten naast elkaar? kan het anders?
5. Gezien dat het 4 oefeningen zijn ipv 3, hoeveel attempts? welke volgorde? mag je zelf kiezen?
Leuk initiatief dit! Moet vaker gebeuren, geeft een doel om naar toe te trainen. Maar magnesium kwestie? Komop gaan jullie ook de elastieken in mijn onderbroek controleren?!?!
?Ik maak tijdens mijn training toch nooit gebruik van belts of andere crap. Ik wil best meespelen ook al zijn mijn stats waardeloos![]()
Magnesium is eigenlijk de enige must die ik heb ... rest mag van mij afgeschaft worden![]()
Laat Erwin gewoon beslissen
Het is en blijft iets wat het makkelijker maakt de stang vast te houden dus ja.
Het gaat mij om het principe dat iedereen van de hoogste daken schreeuwt over hoe een riem de lift helpt etc.
Maar zodra je magnesium zou willen afschaffen, dan heb je de poppen aan het dansen, want iedereen is massaal bang om te falen op een 200kg mixed deadlift ofzo
Mag je wel kneesleeves gebruiken?
Zal vast nee zijn, maar Squat gewoon veel fijner ermee, dat het een hulpmiddel is is ook bullshit, maar goed daar ga ik niet over!
epic thread dit hahahha
mij maakt het niet uit jonges, met of zonder magnesium, vooral als het in simson is, daar zijn die stangen al ****in grof zelfs zonder.
Complete raw dan, no magnesium of niks anders, ook geen polsbanden
Veel belangrijker dan al dit gear gedoe
1. Bench T&G of paused, bench grip max?
4. Bij mp, moeten voeten naast elkaar? kan het anders?
5. Gezien dat het 4 oefeningen zijn ipv 3, hoeveel attempts? welke volgorde? mag je zelf kiezen?

Imo gewoon 3 beurten per oefening, is toch prima te doen? Volgorde heb ik geen mening over.
Ik heb meer problemen met die walgelijke hitch tafarelen, dan met magnesium of wrist-wraps.. Dat wrist-wraps ter discussie staan kan ik me nog iets bij voorstellen, maar magnesium? Magnesium is onlosmakelijk verbonden met onze sport. Magnesium that is.

denk dat je gwn de pl volgorde moet volgen en als laatste de MP
3 beurten per is goed.
we hebben @ simson : 2 free squat racks, en kunnen 2 benches regelen, dus 1 elk voor opwarmen en wedstrijd.
erwin, update jij de groepen alvast in de opening post?
Klinkt wel als een leuke wedstrijd.
Alleen is goed schoeisel dan ook niet toegestaan? dit is immers ook een hulpmiddel.
En zou je die lijn willen doortrekken dan is een barbell ook een hulpmiddel.
Waardoor je uiteindelijk zou eindigen met naakt stenen boven je hoofd tillen dat is immers echt 100% raw.

Als het een reguliere RAW Powerlifting wedstrijd was had ik wel interesse.