XXL Nutrition

Interessepeiling: Raw Power

Is er al iets bekend starter (heb een nogal druk bestaan als restaurant manager dus plannen is wel belangrijk voor me.

Ik sta nog niet tussen je lijstje!
Ik zie wel Minotaurus maar weet niet wie dat is.

dat is je evil twin die wel kan spellen

• Topic Starter Topic Starter
Is er al iets bekend starter (heb een nogal druk bestaan als restaurant manager dus plannen is wel belangrijk voor me.

er word momenteel gekeken naar de data 25 of 26 juni

Ik sta nog niet tussen je lijstje!
Ik zie wel Minotaurus maar weet niet wie dat is.

je staat er wel bij, maar in de vorm van een grap en grol.. ik heb namelijk Afwaz genoteerd i.p.v. Fawaz

hahahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaaaaahahahahahahahahahaaahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahah i crack myself up

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

je staat er wel bij, maar in de vorm van een grap en grol.. ik heb namelijk Afwaz genoteerd i.p.v. Fawaz

hahahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaaaaahahahahahahahahahaaahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahah i crack myself up

Hahahahahahaha.

:rolleyes:

Dude, bij -100 zijn er meer dan acht deelnemers?

:fuu: weer tegelijk met parkpop

Kwa data ik heb vakantie maar misschien ben ik dan ook weg en idd wat cp zegt tis dan ook parkpop....

Valt er nog wat te winnen? Kom ik ook wel.

Gewichtsklasse -90 kg :)

Kwa data ik heb vakantie maar misschien ben ik dan ook weg en idd wat cp zegt tis dan ook parkpop....

daar hoor je als hagenees gewoon te zijn, is net zoiets als dronken worden met koninginnedag

haha tjah... guys... er moet EEN datum geprikt worden, zal even verder kijken met pv... fact is dat pv heel juli pleiten is en ik zelf een aantal weekenden daarvoor weer niet kan, waaronder het weekend er direct voor dus 17+18...

moet ook nog rekening gehouden worden met eventuele strongman wedstrijden waar gasten aan meedoen ;)

anders moet het echt naar september/november verschoven gaan worden.

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Valt er nog wat te winnen? Kom ik ook wel.

Gewichtsklasse -90 kg :)

staat in de openingspost ;)

25juni is er geen parkpop iig....maar goed ben ik op vakantie ben ik op vakantie so be it...
Wel jammer...het zou een beetje teleurstellend zijn zelfs...als je dat doorzet erwin...dacht dat we homies waren bro..:treuren:

Laatst bewerkt:
dat onze derde beens te groot zijn voor de bukake party waar hij voor langs komt

Terug
Naar boven