Hyped
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 30
Wou alleen zijn linkerbeen maar meedoen?chocoteddy had volgens mij ook interesse
in de -100kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wou alleen zijn linkerbeen maar meedoen?chocoteddy had volgens mij ook interesse
in de -100kg

volgende dbb meet!Is er al iets bekend starter (heb een nogal druk bestaan als restaurant manager dus plannen is wel belangrijk voor me.
Is er al iets bekend starter (heb een nogal druk bestaan als restaurant manager dus plannen is wel belangrijk voor me.
Ik sta nog niet tussen je lijstje!
Ik zie wel Minotaurus maar weet niet wie dat is.
er word momenteel gekeken naar de data 25 of 26 juni
je staat er wel bij, maar in de vorm van een grap en grol.. ik heb namelijk Afwaz genoteerd i.p.v. Fawaz
hahahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaaaaahahahahahahahahahaaahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahah i crack myself up

+ de overige groepen zijn niet zo heel erg gevulder word momenteel gekeken naar de data 25 of 26 juni
je staat er wel bij, maar in de vorm van een grap en grol.. ik heb namelijk Afwaz genoteerd i.p.v. Fawaz
hahahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaaaaahahahahahahahahahaaahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahah i crack myself up
daar hoor je als hagenees gewoon te zijn, is net zoiets als dronken worden met koninginnedag
Kwa data ik heb vakantie maar misschien ben ik dan ook weg en idd wat cp zegt tis dan ook parkpop....
daar hoor je als hagenees gewoon te zijn, is net zoiets als dronken worden met koninginnedag

Valt er nog wat te winnen? Kom ik ook wel.
Gewichtsklasse -90 kg![]()

25juni is er geen parkpop iig....maar goed ben ik op vakantie ben ik op vakantie so be it...
Wel jammer...het zou een beetje teleurstellend zijn zelfs...als je dat doorzet erwin...dacht dat we homies waren bro..![]()