- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe wil je in godsnaam de OH press in Wilks oid gaan berekenen om te kijken we het het sterkst is?
wat mij betreft laten we magnesium dan gewoon aan de lifter zelf over. heb je ook interesse btw? dan weet ik in ieder geval dat de -100 klasse niet door mij gewonnen word![]()
Gewoon op dezelfde manier als dat bij squat, bench en deadlift gebeurt? Ik zie het probleem niet.
Het gebruikte gewicht is te laag om relatief te kloppen in de formule.
Ja? Ik ben geen expert op dat vlak. Maar wilks wordt op PL wedstrijden toch ook gebruikt voor mensen met een bench van bv 60kg? Of zit daar een minimum op?
Ja? Ik ben geen expert op dat vlak. Maar wilks wordt op PL wedstrijden toch ook gebruikt voor mensen met een bench van bv 60kg? Of zit daar een minimum op?
Zit geen minimum op, maar het klopt gewoon niet met de formule, gewichtheffers hebben ook een andere formule voor C&J en Snatch in verhouding tot bw.
maakt toch niet uit of het klopt of niet.
het is toch maar voor de winnaar van een wedstrijden te laten zien, want iedereen gebruikt dezelfde formule.
het is niks officieels verder...
Nice. Ik beloof niks, maar mijn eerstvolgende fullmeet is pas in September, dus het lijkt me wel leuk om me ondertussen op iets te kunnen focussen. Noteer me dus maar, weet alleen niet of ik dan nog -100 ben..

dit is echt zown wedstrijd, waar zo lang over gediscussieerd gaat worden ,dat iedereen uiteindelijk vergeet waar het over gaat..oftewel geen-wedstrijd.
dit is echt zown wedstrijd, waar zo lang over gediscussieerd gaat worden ,dat iedereen uiteindelijk vergeet waar het over gaat..oftewel geen-wedstrijd.
Klinkt leuk.. zet me maar bij de 125+
Wel afhankelijk van de datum
chocoteddy had volgens mij ook interesse
in de -100kg