AndroidHealthClinic

Interessepeiling: Raw Power

geen wilkspunten, gewoon 3 klassen

Who cares about all that shit. Iedereen hier is het er wel over eens dat een stricte overhead een zeer goeie maatstaf is voor UB strength. Mss zelfs meer dan de bench.

wat mij betreft laten we magnesium dan gewoon aan de lifter zelf over. heb je ook interesse btw? dan weet ik in ieder geval dat de -100 klasse niet door mij gewonnen word :D

Nice. Ik beloof niks, maar mijn eerstvolgende fullmeet is pas in September, dus het lijkt me wel leuk om me ondertussen op iets te kunnen focussen. Noteer me dus maar, weet alleen niet of ik dan nog -100 ben..

Ja? Ik ben geen expert op dat vlak. Maar wilks wordt op PL wedstrijden toch ook gebruikt voor mensen met een bench van bv 60kg? Of zit daar een minimum op?

Ja? Ik ben geen expert op dat vlak. Maar wilks wordt op PL wedstrijden toch ook gebruikt voor mensen met een bench van bv 60kg? Of zit daar een minimum op?

Zit geen minimum op, maar het klopt gewoon niet met de formule, gewichtheffers hebben ook een andere formule voor C&J en Snatch in verhouding tot bw.

Zit geen minimum op, maar het klopt gewoon niet met de formule, gewichtheffers hebben ook een andere formule voor C&J en Snatch in verhouding tot bw.

maakt toch niet uit of het klopt of niet.
het is toch maar voor de winnaar van een wedstrijden te laten zien, want iedereen gebruikt dezelfde formule.
het is niks officieels verder...

Meh, anders gewoon lifts/BW*100 ofzo.. Niet te moeilijk doen. :p

maakt toch niet uit of het klopt of niet.
het is toch maar voor de winnaar van een wedstrijden te laten zien, want iedereen gebruikt dezelfde formule.
het is niks officieels verder...

Klopt, ik maak me er niet druk om of zo, maar het komt erop neer dat je minder kan winnen qua wilks op de MP dan op andere onderdelen. Dit is bij de bench ook zo, maar toch in mindere mate.
Wilks is volgens mij ook voor geared PL meets relevanter dan voor raw.

• Topic Starter Topic Starter
Nice. Ik beloof niks, maar mijn eerstvolgende fullmeet is pas in September, dus het lijkt me wel leuk om me ondertussen op iets te kunnen focussen. Noteer me dus maar, weet alleen niet of ik dan nog -100 ben..

beter bulk je nog wat als je meedoet inderdaad :D

youre listed mate, ruben was het toch? (correct me if im wrong)

dit is echt zown wedstrijd, waar zo lang over gediscussieerd gaat worden ,dat iedereen uiteindelijk vergeet waar het over gaat..oftewel geen-wedstrijd.

Klinkt leuk.. zet me maar bij de 125+

Wel afhankelijk van de datum

• Topic Starter Topic Starter
dit is echt zown wedstrijd, waar zo lang over gediscussieerd gaat worden ,dat iedereen uiteindelijk vergeet waar het over gaat..oftewel geen-wedstrijd.

nee man, shit is al besloten... magnesium moet de lifter zelf bepalen en voor de rest gewoon niks! join in man, have some fun with your dbb matties

Klinkt leuk.. zet me maar bij de 125+

Wel afhankelijk van de datum

AIGHT, the legend.

ik zet je erbij!

chocoteddy had volgens mij ook interesse
in de -100kg

Ik ben er bij mits het in een werkweekend wordt....

Terug
Naar boven