MuscleMeat

Intermittend fasting resultaat

Valt wel mee toch, gemiddeld zo'n 250 tekort per dag. Maar dan moet je wel flink gegeten hebben tijdens de uren dat je niet vastte, als je ook nog twee volle dagen niet at?

• Topic Starter Topic Starter
Valt wel mee toch, gemiddeld zo'n 250 tekort per dag. Maar dan moet je wel flink gegeten hebben tijdens de uren dat je niet vastte, als je ook nog twee volle dagen niet at?

Klopt. Ik at 3 dagen in de week op onderhoudsniveau. Tevens deed ik de krachttraining op deze dagen.

Vind dit niet gespierd :s wel dun als dat bedoeling was wel bveel vet kwikt!

resultaat is goed, ik heb t de afgelopen 2 maanden ook gedaan, maar ben er sinds vrijdag mee gestopt, man wat word je daar depressief van haha mijn kracht is flink afgenomen dus zo zie je weer wat t per lichaam scheelt, voorderest vp% gata wel vlot omlaag dus

Trol @ 80 kilo.....

Goed gedaan. Op hoeveel sta je daar? Heb je nog supplementen gebruikt, als yohimbine?
Hoeveel onder onderhoud ging je op rustdagen? Deed je nog iets bijzonders tijdens fasted period? Wat voor trainingsstijl hanteerde je?

Ik heb nog geen meting gedaan.
Alleen cafeine en bcaa gebruikt.
Verschillend op rustdagen, 2 fastdagen en 2 'low' dagen. Elke dag steeds een andere ratio.

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 18:42 ----------

valt er nog wel wat te cutten?

Er zit hier en daar nog wel wat vet. Ik heb me voorgenomen om flink droog te komen te staan en nog even het shrink wrap effect te doen. (ong 4 weken onderhouden zodat al het vel zich inkrimpt). Na de zomer cleanbulken met behoudt van het lage vetpercentage.

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 18:44 ----------

wow , ziet er goed uit man. Lijkt me ook wel wat om IF te doen.

Thanks :) zeker aan te raden dit dieet. Zeer makkelijk te hanteren en je sociale leven leidt er ook niet onder aangezien je maar 3 keer per dag eet (of hoe vaak je ook maar wilt).

resultaat is goed, ik heb t de afgelopen 2 maanden ook gedaan, maar ben er sinds vrijdag mee gestopt, man wat word je daar depressief van haha mijn kracht is flink afgenomen dus zo zie je weer wat t per lichaam scheelt, voorderest vp% gata wel vlot omlaag dus

Wie zegt dat dat perse door IF komt? Waarschijnlijk heb je te veel volume gedraaid met je trainingen en/of te weinig carbs post workout. Wanneer je je volume laag houdt, intensiteit hoog houdt, grootste deel van je totale cal en carbs inname NA je training inneemt moet je je kracht makkelijk kunnen behouden en eventueel zelfs laten kunnen stijgen.

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 18:48 ----------

Er zit hier en daar nog wel wat vet. Ik heb me voorgenomen om flink droog te komen te staan en nog even het shrink wrap effect te doen. (ong 4 weken onderhouden zodat al het vel zich inkrimpt). Na de zomer cleanbulken met behoudt van het lage vetpercentage.

Wat houdt dat precies in? Wat is het voordeel van vel inkrimpen?

Als je zegt dat die kerel geen massa verloren is ben je stekeblind lijkt me. Natuurlijk is zijn fysiek nu beter, hij staat heel droog. Maar je merkt duidelijk dat er (nog) minder massa opzit dan voordien. Valt overduidelijk te zien aan zijn borst. Omdat hij niet dezelfde pose doet kun je niet tegoei naar zijn armen kijken, wat al helemaal dom is voor een vergelijkingsfoto...

Als je zegt dat die kerel geen massa verloren is ben je stekeblind lijkt me. Natuurlijk is zijn fysiek nu beter, hij staat heel droog. Maar je merkt duidelijk dat er (nog) minder massa opzit dan voordien. Valt overduidelijk te zien aan zijn borst. Omdat hij niet dezelfde pose doet kun je niet tegoei naar zijn armen kijken, wat al helemaal dom is voor een vergelijkingsfoto...
Overduidelijk? Valt wel mee. Foto's zijn niet met dezelfde belichting genomen (foto 2 heeft meer natuurlijke belichting). Foto 2 is chest ook moeilijker te beoordelen omdat hij een arm aanspant. Daarnaast zullen je spieren uiteraard ook minder vol ogen omdat er simpelweg minder massa in de vorm van vocht en vet aanwezig is.

OT: nette cut ;)

Goed resultaat man! Ik denk ook niet dat je veel VVM bent kwijtgeraakt.

Wat een slap gelul man, het enige wat hij kwijt is, is vet en vocht.

Not sure why hating..
Sterke cut. En nu met IF bulken! :)

Zoals al eerder vermeld ben ik zelfs in kracht toegenomen. Inderdaad de vergelijking is misschien niet super, maar ik had geen betere before pics. In de toekomst zal ik nog wat foto's posten om wat beter verschil te zien (met goede verlichting). Dan ook gelijk de benen etc.

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 21:19 ----------

Wie zegt dat dat perse door IF komt? Waarschijnlijk heb je te veel volume gedraaid met je trainingen en/of te weinig carbs post workout. Wanneer je je volume laag houdt, intensiteit hoog houdt, grootste deel van je totale cal en carbs inname NA je training inneemt moet je je kracht makkelijk kunnen behouden en eventueel zelfs laten kunnen stijgen.

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 18:48 ----------

Wat houdt dat precies in? Wat is het voordeel van vel inkrimpen?

Dan krijg je het effect dat alles veel 'harder' oogt. Op deze foto ben ik ook een beetje in een ge-carbdeplete staat. Met het shrink wrap effect krijg je een beetje hetzelfde effect als een carb-up. De aderen die er strak op staan en de spieren die er uit knallen om maar zo te zeggen. Een goed voorbeeld hiervan is ryan reynolds.

Voor de liefhebbers hier een voorbeeld van een maaltijd (in dit geval de maaltijd van het einde van een fastdag).

-Biefstuk
-Kip
-Die smurrie: spinazie met bonen en tomatensaus (heerlijk)
-Salade met tomaat en augurk. Als saus olijfolie en calorie-arme balsamico
-Appel
-Blauwe bessen
-Bak kwark met kaneel en stevia extract.

Ong 1000 kcal totaal.

IMG_0188.jpg

Waar is je brinta? :roflol:

Ziet er goed uit joh. Ga je ook bulken met IF? Heb je een log, lijkt me leuk om je te volgen.

Ik doe ook aan vasten, maar als ik 2 dagen per week 24 uur zou vasten blijft er denk ik niet veel over.

Heb je geen cardio training gevolgd deze 12 weken?

Netjes man, ziet er een stuk beter uit:thumb:

Mooi resultaat hoor, IF rulez :D

zat uberhaupt nauwelijks massa op maar leek alsof er wat zat door vet + vocht. mensen verkijken zich op gewicht / shitty fotos

Terug
Naar boven