- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt wel mee toch, gemiddeld zo'n 250 tekort per dag. Maar dan moet je wel flink gegeten hebben tijdens de uren dat je niet vastte, als je ook nog twee volle dagen niet at?
Goed gedaan. Op hoeveel sta je daar? Heb je nog supplementen gebruikt, als yohimbine?
Hoeveel onder onderhoud ging je op rustdagen? Deed je nog iets bijzonders tijdens fasted period? Wat voor trainingsstijl hanteerde je?
wow , ziet er goed uit man. Lijkt me ook wel wat om IF te doen.
zeker aan te raden dit dieet. Zeer makkelijk te hanteren en je sociale leven leidt er ook niet onder aangezien je maar 3 keer per dag eet (of hoe vaak je ook maar wilt).resultaat is goed, ik heb t de afgelopen 2 maanden ook gedaan, maar ben er sinds vrijdag mee gestopt, man wat word je daar depressief van haha mijn kracht is flink afgenomen dus zo zie je weer wat t per lichaam scheelt, voorderest vp% gata wel vlot omlaag dus
Er zit hier en daar nog wel wat vet. Ik heb me voorgenomen om flink droog te komen te staan en nog even het shrink wrap effect te doen. (ong 4 weken onderhouden zodat al het vel zich inkrimpt). Na de zomer cleanbulken met behoudt van het lage vetpercentage.
Overduidelijk? Valt wel mee. Foto's zijn niet met dezelfde belichting genomen (foto 2 heeft meer natuurlijke belichting). Foto 2 is chest ook moeilijker te beoordelen omdat hij een arm aanspant. Daarnaast zullen je spieren uiteraard ook minder vol ogen omdat er simpelweg minder massa in de vorm van vocht en vet aanwezig is.Als je zegt dat die kerel geen massa verloren is ben je stekeblind lijkt me. Natuurlijk is zijn fysiek nu beter, hij staat heel droog. Maar je merkt duidelijk dat er (nog) minder massa opzit dan voordien. Valt overduidelijk te zien aan zijn borst. Omdat hij niet dezelfde pose doet kun je niet tegoei naar zijn armen kijken, wat al helemaal dom is voor een vergelijkingsfoto...

Als je zegt dat die kerel geen massa verloren is ben je stekeblind lijkt me. Natuurlijk is zijn fysiek nu beter, hij staat heel droog. Maar je merkt duidelijk dat er (nog) minder massa opzit dan voordien. Valt overduidelijk te zien aan zijn borst. Omdat hij niet dezelfde pose doet kun je niet tegoei naar zijn armen kijken, wat al helemaal dom is voor een vergelijkingsfoto...
Als je zegt dat die kerel geen massa verloren is ben je stekeblind lijkt me. Natuurlijk is zijn fysiek nu beter, hij staat heel droog. Maar je merkt duidelijk dat er (nog) minder massa opzit dan voordien. Valt overduidelijk te zien aan zijn borst. Omdat hij niet dezelfde pose doet kun je niet tegoei naar zijn armen kijken, wat al helemaal dom is voor een vergelijkingsfoto...
Wie zegt dat dat perse door IF komt? Waarschijnlijk heb je te veel volume gedraaid met je trainingen en/of te weinig carbs post workout. Wanneer je je volume laag houdt, intensiteit hoog houdt, grootste deel van je totale cal en carbs inname NA je training inneemt moet je je kracht makkelijk kunnen behouden en eventueel zelfs laten kunnen stijgen.
---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 18:48 ----------
Wat houdt dat precies in? Wat is het voordeel van vel inkrimpen?
Goed droog wel, maar je hebt zo te zien veel massa verloren, blijft niet veel meer over.
zat uberhaupt nauwelijks massa op maar leek alsof er wat zat door vet + vocht. mensen verkijken zich op gewicht / shitty fotosAls je zegt dat die kerel geen massa verloren is ben je stekeblind lijkt me. Natuurlijk is zijn fysiek nu beter, hij staat heel droog. Maar je merkt duidelijk dat er (nog) minder massa opzit dan voordien. Valt overduidelijk te zien aan zijn borst. Omdat hij niet dezelfde pose doet kun je niet tegoei naar zijn armen kijken, wat al helemaal dom is voor een vergelijkingsfoto...