MuscleMeat

4,5 maand resultaat

• Topic Starter Topic Starter
Traps en schouders gaan nog steeds lekker vooruit ondanks het langzame cutten

D814ECA1-6E73-4525-88AF-C6E77440E25E.jpeg

Helaas ff paar weekjes te druk geweest met mijn nieuwe baan , flink wat reistijd erbij dus ik heb hooguit 1 keer getraind in 4 weken. Vandaag voor het eerst weer geweest en gek genoeg totaal geen kracht verloren , sterker nog ik ben sterker geworden :p wel weer 91 kilo en vet als f**k (+\- 17 procent) want heb me volledig laten gaan wat eten betreft.

Nu weer lekker herpakken foto’s volgen zodra ik weer een beetje in shape ben

Dit was mijn shape vorige maand @88 kilo

DE03200B-631D-4FA3-A273-A23F897141C6.jpeg

Vraag me echt af hoe iedereen zo'n physique opbouwt in zo'n korte tijd, of heeft je potentie qua physique ook echt heel veel met leeftijd te maken?

Vraag me echt af hoe iedereen zo'n physique opbouwt in zo'n korte tijd, of heeft je potentie qua physique ook echt heel veel met leeftijd te maken?
Als je heel realistisch kijkt valt mijn fysiek best mee. Ik train nu een goed 1,5 jaar vollop en ben vanaf dag een met goede voeding begonnen. Hier en daar heb ik mezelf wel eens laten gaan maar toen ik begon wist ik wel wat mijn doelen waren en wat ik moest doen om deze te behalen. Veel mensen beginnen gewoon maar en weten niet goed wat ze doen het eerste jaar. 88 Kilo op 14/15 procent bij 184 is verre van impressive

Als je heel realistisch kijkt valt mijn fysiek best mee. Ik train nu een goed 1,5 jaar vollop en ben vanaf dag een met goede voeding begonnen. Hier en daar heb ik mezelf wel eens laten gaan maar toen ik begon wist ik wel wat mijn doelen waren en wat ik moest doen om deze te behalen. Veel mensen beginnen gewoon maar en weten niet goed wat ze doen het eerste jaar. 88 Kilo op 14/15 procent bij 184 is verre van impressive

Ik had binnen een half jaar best snelle krachtgains op m'n 15/16e i.c.m. bulk. Werd/word ook wel gezegd dat ik groei (breder word, de standaard). Maar van wat ik zelf zie groeien mijn spieren nooit, kan ook mijn gevoel zijn maar ach ja. Nu sinds kort ook, ik train weer net even en binnen ongeveer 4 weken +30 kg op rows maar m'n back oogt in mijn ogen precies hetzelfde als ervoor.

Ik had binnen een half jaar best snelle krachtgains op m'n 15/16e i.c.m. bulk. Werd/word ook wel gezegd dat ik groei (breder word, de standaard). Maar van wat ik zelf zie groeien mijn spieren nooit, kan ook mijn gevoel zijn maar ach ja.
Heb ik ook last van haha , ik zie mezelf weinig veranderen maar anderen zeggen altijd verschil te zien.

Kracht gaat bij mij ook als een raket, al heb ik het idee dat ik wat kracht betreft wel gelukkige genen heb. Ken oprecht weinig mensen die met mijn stats en trainingstijd sterker zijn al is dat natuurlijk ook omdat ik heel veel bezig ben geweest met sterker worden

Heb ik ook last van haha , ik zie mezelf weinig veranderen maar anderen zeggen altijd verschil te zien.

Kracht gaat bij mij ook als een raket, al heb ik het idee dat ik wat kracht betreft wel gelukkige genen heb. Ken oprecht weinig mensen die met mijn stats en trainingstijd sterker zijn al is dat natuurlijk ook omdat ik heel veel bezig ben geweest met sterker worden

Qua kracht heb ik ook niks te klagen, binnen half jaar had ik een 140 KG squat dus dat is zeker prima.

Dam das wel impressive man !! Bench en deadlift ook zo hard gegaan ?

Bench stopte op 50 kg ivm schouderblessure en deadlift stopte op 135 kg ivm onderrugblessure. Sinds kort ben ik daar weer bovenop dus dan kunnen we weer knallen. Misschien dat m'n squat ook wel zo snel ging omdat hier de focus en fun het meeste in zat.

Bench stopte op 50 kg ivm schouderblessure en deadlift stopte op 135 kg ivm onderrugblessure. Sinds kort ben ik daar weer bovenop dus dan kunnen we weer knallen. Misschien dat m'n squat ook wel zo snel ging omdat hier de focus en fun het meeste in zat.
Ja dat had ik met deadlift , bench kwam ik niet voorbij 90 eerst halfjaar ivm schouder ook :p inmiddels is 90 warming up en rep ik 100 easy dus dat gaat goed. Deadlift was voor mij leukste oefening vgm deed ik na 9 maanden al 200 kg helaas is het daarna wat langzamer gegaan

Ja dat had ik met deadlift , bench kwam ik niet voorbij 90 eerst halfjaar ivm schouder ook :p inmiddels is 90 warming up en rep ik 100 easy dus dat gaat goed. Deadlift was voor mij leukste oefening vgm deed ik na 9 maanden al 200 kg helaas is het daarna wat langzamer gegaan

Nice man, ging bij jou dus qua kracht ook zeker lekker! En ja als je wat op de hogere gewichten komt gaat het helaas niet zo snel meer :(. Heb jij trouwens ook gewoon een log?
Dit topic kende ik al toen je hem net geopend had maar ben redelijk benieuwd naar een echte log van jou.

Nice man, ging bij jou dus qua kracht ook zeker lekker! En ja als je wat op de hogere gewichten komt gaat het helaas niet zo snel meer :(. Heb jij trouwens ook gewoon een log?
Dit topic kende ik al toen je hem net geopend had maar ben redelijk benieuwd naar een echte log van jou.
Nee man helaas geen log. Ben wel van plan om na de zomer te preppen voor een powerlift comp (nu ff uitzoeken hoe en wat). Tegen die tijd wil ik serieus gaan loggen alle updates tot die tijd doe ik gewoon hier

edit

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Procentje of 18/19?

Hoeveel weeg je nu?

Jaartje progressie zo’n beetje , ups en downs maar we knallen gewoon nog lekker wat jaartjes door

AD13389F-31A8-41CC-8E43-188D3183E73B.jpeg

Terug
Naar boven