Fitness Seller

Interview Bostin Loyd 21 Year Old Bodybuilder

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens, even over aan andere boeg. Bostin heeft laatst zijn gyno laten weghalen, het was eigenlijk niet eens te zien maar goed. Hij heeft de volledige klier laten weghalen, zodat het nooit, maar dan ook nooit meer kon terugkomen, Bostin's woorden. Nu heb ik altijd vernomen dat ze altijd een beetje klierweefsel laten zitten omdat je anders 'putjes' krijgt achter je tepel. Iemand die hier meer over weet? Lijkt me wel episch om je nooit meer druk hoeven maken over het wel of niet krijgen van gyno.

Mijn dag is weer goed :dance:

Trouwens, even over aan andere boeg. Bostin heeft laatst zijn gyno laten weghalen, het was eigenlijk niet eens te zien maar goed. Hij heeft de volledige klier laten weghalen, zodat het nooit, maar dan ook nooit meer kon terugkomen, Bostin's woorden. Nu heb ik altijd vernomen dat ze altijd een beetje klierweefsel laten zitten omdat je anders 'putjes' krijgt achter je tepel. Iemand die hier meer over weet? Lijkt me wel episch om je nooit meer druk hoeven maken over het wel of niet krijgen van gyno.

Mijn dag is weer goed :dance:

Daar is hij inderdaad fout in bij mijn wete.

• Topic Starter Topic Starter
Hier is de thread, in de comments geeft hij inderdaad aan dat al het klierweefsel weg is zodat het nooit meer terug komt. Iemand geeft ook een reactie dat de 'slight caves' het wel waard zijn en Bostin geeft hem gelijk hierin. Ik vermoed dus dat al het klierweefsel pleite is en dat hij er vrede mee heeft om lichte kuiltjes te hebben. Overigens reageren ook een aantal pro's op de foto.

'Jose Raymond: A lot of drs won't remove the entire thing because it leaves a deformed, indented nipple. No I've never heard of it coming back on someone who's gland was completely removed.'

http://www.facebook.com/photo.php?f...896956.-2207520000.1388922993.&type=3&theater

Hij neemt toch genoeg test dus hij heeft sowieso hele dag stijve nipples omdat die geil is

Zijn hand blijkt gewoon nog steeds gevoelloos te zijn, maja Bostin's woorden: '**** doctors'. Ooit gaat het een keer goed fout haha.
Bostin is ook niet bepaald slim...

Gast roid 13 gram anabolen per week, injecteerd elke lichaamsdeel wel paar keer per dag en voor wat? Letterlijk niks en hij zegt ook dat die niks geeft om bodybuilden etc. Waarom wilt die dan zo abnormaal groot worden? Hij is letterlijk duizenden euro's kwijt aan gear, heeft zijn borstklierweefsel weg laten halen voor 6,000 dollar. Wie kan zo'n bedrag gelijk neertellen...
Zijn arm was 3x in omvang opgezwollen maar alsnog wou hij niet naar een ziekenhuis gaan, heeft dat uiteindelijk gedaan en is 2,500 dollar kwijt :roflol: en zijn leverwaardes was ook getest etc en alles was perfect terwijl die 5 verschillende orale sterioden nam wat betekent dat een grote deel van zijn gear gewoon dus fake is.
Wat ik me dus afvraag is hoe iemand die niet werkt dus duizenden euro's kan neertellen voor een hobby

Verder zeikt die op andere pro's of andere bodybuilders die wel succes hebben en geld verdienen, dat is ook best zielig terwijl hij als die de kans kreeg ook zou doen.

Hoe lang is hij eigelijk? Hij ziet er echt uit als zo'n Michelin mannetje

Gast roid 13 gram anabolen per week, injecteerd elke lichaamsdeel wel paar keer per dag en voor wat? Letterlijk niks en hij zegt ook dat die niks geeft om bodybuilden etc. Waarom wilt die dan zo abnormaal groot worden? Hij is letterlijk duizenden euro's kwijt aan gear, heeft zijn borstklierweefsel weg laten halen voor 6,000 dollar. Wie kan zo'n bedrag gelijk neertellen...
Zijn arm was 3x in omvang opgezwollen maar alsnog wou hij niet naar een ziekenhuis gaan, heeft dat uiteindelijk gedaan en is 2,500 dollar kwijt :roflol: en zijn leverwaardes was ook getest etc en alles was perfect terwijl die 5 verschillende orale sterioden nam wat betekent dat een grote deel van zijn gear gewoon dus fake is.
Wat ik me dus afvraag is hoe iemand die niet werkt dus duizenden euro's kan neertellen voor een hobby

Verder zeikt die op andere pro's of andere bodybuilders die wel succes hebben en geld verdienen, dat is ook best zielig terwijl hij als die de kans kreeg ook zou doen.

Lijkt me ook zo dat ie niet van de slimsten is maar aan de andere kant, je hoeft niet altijd te werken om goed geld te verdienen.
Wie weet in welke zaakjes hij zit? :-) heeft t msschn goed voor elkaar e.

Hij maakt geld op een andere manier waarschijnlijk, veel slimmer:cool:

En hij heeft gewoon gelijk wat die zegt, bodybuilders zijn toch ook leugenaars?

Hij maakt geld op een andere manier waarschijnlijk, veel slimmer:cool:

En hij heeft gewoon gelijk wat die zegt, bodybuilders zijn toch ook leugenaars?
Als je het zo bekijkt is iedereen een leugenaar, als ik jouw geld zou geven als je leugens zou verspreiden zou je het toch ook doen?

En het is maar 1 leugen namelijk dat je naturel bent en Celltech van muscletech gebruikt en zo breed bent geworden en dan krijg je je Gear vergoed, gratis supplementen en geld als je bij een goeie sponser zit.

Ik zou sws gelijk liegen

Als je het zo bekijkt is iedereen een leugenaar, als ik jouw geld zou geven als je leugens zou verspreiden zou je het toch ook doen?

En het is maar 1 leugen namelijk dat je naturel bent en Celltech van muscletech gebruikt en zo breed bent geworden en dan krijg je je Gear vergoed, gratis supplementen en geld als je bij een goeie sponser zit.

Ik zou sws gelijk liegen

Ik zou ook liegen maar maakt het dat er minder erg op? Zijn genoeg mensen die het geloven en hij probeert dat aan die mensen duidelijk te maken, niks mis mee imo

Ik zou sws gelijk liegen

Ik zou er echt nooit om liegen.
Over een paar jaar zou ik net als Bostin in het nederlands dan wel engels youtube films willen maken over wat ik tegen die tijd neem, hekel aan mensen die liegen.

Buiten dat, Bostin verdient al z'n geld met het uitschrijven van ''supplementen'' schema's/trainingsschema's en bijbehorende voeding aan zijn klanten.
Schijnt nogal wat klanten te hebben.
Dat is ook de reden dat hij zoveel experimenteert, hij wil de best mogelijke manier om groot te worden aan z'n klanten toeschrijven.
Ookal zullen er niet veel staan te springen op 13gram roids per week :o

Laatst bewerkt:
Over een paar jaar zou ik net als Bostin in het nederlands dan wel engels films willen maken over wat ik tegen die tijd neem, hekel aan mensen die liegen.

Buiten dat, Bostin verdient al z'n geld met het uitschrijven van ''supplementen'' schema's/trainingsschema's en bijbehorende voeding aan zijn klanten.
Schijnt nogal wat klanten te hebben.
Dat is ook de reden dat hij zoveel experimenteert, hij wil de best mogelijke manier om groot te worden aan z'n klanten toeschrijven.
Ookal zullen er niet veel staan te springen op 13gram roids per week :o

Ik heb ook echt een hekel aan liegen, doe 't zelden tenzij mensen me vragen of ik roids gebruik. Je hebt meteen een ontzettend label aan je en de meeste zitten daar niet op te wachten, prima te begrijpen imo.

Over een paar jaar zou ik net als Bostin in het nederlands dan wel engels films willen maken over wat ik tegen die tijd neem, hekel aan mensen die liegen.

Een film maken met jouw fysiek, zullen echt veel mensen kijken inderdaad:roflol:

Ik heb ook echt een hekel aan liegen, doe 't zelden tenzij mensen me vragen of ik roids gebruik. Je hebt meteen een ontzettend label aan je en de meeste zitten daar niet op te wachten, prima te begrijpen imo.

Logisch toch dat je roid gebruik niet iedereen hoeft te weten. Dat hoeft bij mij ook echt niet iedereen te weten. Sowieso wat moeten ze er mee als ze het weten en krijg je allemaal van die verhalen en geouwehoer achter je rug.

wat een lekker wijf t*ring

Je gaat wel kort door de bocht :p
Hij wou zelf ontdekken en leren en dat is hem ook heel goed gelukt. Door mensen zoals hem weten wij wat wel en niet werkt.
Hij geeft niets meer om competitief bodybuilden.. Hij houd niet van de politiek en het wereldje.
Haha wees maar zeker dat zijn geld goed binnenkomt elke week :p

---------- Post added at 07:36 ---------- Previous post was at 07:33 ----------

Over eigen gebruik mag je liegen imo. Wat het erg maakt zijn de personen die claimen "natty" te zijn en en daar financieel voordeel uit halen door hun supplementen te verkopen. Dat is gewoon bedrog.

Terug
Naar boven