- Waardering
- 4.424

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Trouwens, even over aan andere boeg. Bostin heeft laatst zijn gyno laten weghalen, het was eigenlijk niet eens te zien maar goed. Hij heeft de volledige klier laten weghalen, zodat het nooit, maar dan ook nooit meer kon terugkomen, Bostin's woorden. Nu heb ik altijd vernomen dat ze altijd een beetje klierweefsel laten zitten omdat je anders 'putjes' krijgt achter je tepel. Iemand die hier meer over weet? Lijkt me wel episch om je nooit meer druk hoeven maken over het wel of niet krijgen van gyno.
Mijn dag is weer goed![]()
Bostin is ook niet bepaald slim...Zijn hand blijkt gewoon nog steeds gevoelloos te zijn, maja Bostin's woorden: '**** doctors'. Ooit gaat het een keer goed fout haha.
en zijn leverwaardes was ook getest etc en alles was perfect terwijl die 5 verschillende orale sterioden nam wat betekent dat een grote deel van zijn gear gewoon dus fake is.Bostin is ook niet bepaald slim...
Gast roid 13 gram anabolen per week, injecteerd elke lichaamsdeel wel paar keer per dag en voor wat? Letterlijk niks en hij zegt ook dat die niks geeft om bodybuilden etc. Waarom wilt die dan zo abnormaal groot worden? Hij is letterlijk duizenden euro's kwijt aan gear, heeft zijn borstklierweefsel weg laten halen voor 6,000 dollar. Wie kan zo'n bedrag gelijk neertellen...
Zijn arm was 3x in omvang opgezwollen maar alsnog wou hij niet naar een ziekenhuis gaan, heeft dat uiteindelijk gedaan en is 2,500 dollar kwijten zijn leverwaardes was ook getest etc en alles was perfect terwijl die 5 verschillende orale sterioden nam wat betekent dat een grote deel van zijn gear gewoon dus fake is.
Wat ik me dus afvraag is hoe iemand die niet werkt dus duizenden euro's kan neertellen voor een hobby
Verder zeikt die op andere pro's of andere bodybuilders die wel succes hebben en geld verdienen, dat is ook best zielig terwijl hij als die de kans kreeg ook zou doen.
Bostin is ook niet bepaald slim...
Gast roid 13 gram anabolen per week, injecteerd elke lichaamsdeel wel paar keer per dag en voor wat? Letterlijk niks en hij zegt ook dat die niks geeft om bodybuilden etc. Waarom wilt die dan zo abnormaal groot worden? Hij is letterlijk duizenden euro's kwijt aan gear, heeft zijn borstklierweefsel weg laten halen voor 6,000 dollar. Wie kan zo'n bedrag gelijk neertellen...
Zijn arm was 3x in omvang opgezwollen maar alsnog wou hij niet naar een ziekenhuis gaan, heeft dat uiteindelijk gedaan en is 2,500 dollar kwijten zijn leverwaardes was ook getest etc en alles was perfect terwijl die 5 verschillende orale sterioden nam wat betekent dat een grote deel van zijn gear gewoon dus fake is.
Wat ik me dus afvraag is hoe iemand die niet werkt dus duizenden euro's kan neertellen voor een hobby
Verder zeikt die op andere pro's of andere bodybuilders die wel succes hebben en geld verdienen, dat is ook best zielig terwijl hij als die de kans kreeg ook zou doen.

Als je het zo bekijkt is iedereen een leugenaar, als ik jouw geld zou geven als je leugens zou verspreiden zou je het toch ook doen?Hij maakt geld op een andere manier waarschijnlijk, veel slimmer
En hij heeft gewoon gelijk wat die zegt, bodybuilders zijn toch ook leugenaars?
Als je het zo bekijkt is iedereen een leugenaar, als ik jouw geld zou geven als je leugens zou verspreiden zou je het toch ook doen?
En het is maar 1 leugen namelijk dat je naturel bent en Celltech van muscletech gebruikt en zo breed bent geworden en dan krijg je je Gear vergoed, gratis supplementen en geld als je bij een goeie sponser zit.
Ik zou sws gelijk liegen
Als je het zo bekijkt is iedereen een leugenaar, als ik jouw geld zou geven als je leugens zou verspreiden zou je het toch ook doen?
En het is maar 1 leugen namelijk dat je naturel bent en Celltech van muscletech gebruikt en zo breed bent geworden en dan krijg je je Gear vergoed, gratis supplementen en geld als je bij een goeie sponser zit.
Ik zou sws gelijk liegen

Ik zou er echt nooit om liegen.
Over een paar jaar zou ik net als Bostin in het nederlands dan wel engels films willen maken over wat ik tegen die tijd neem, hekel aan mensen die liegen.
Buiten dat, Bostin verdient al z'n geld met het uitschrijven van ''supplementen'' schema's/trainingsschema's en bijbehorende voeding aan zijn klanten.
Schijnt nogal wat klanten te hebben.
Dat is ook de reden dat hij zoveel experimenteert, hij wil de best mogelijke manier om groot te worden aan z'n klanten toeschrijven.
Ookal zullen er niet veel staan te springen op 13gram roids per week![]()
Ik zou er echt nooit om liegen.
Over een paar jaar zou ik net als Bostin in het nederlands dan wel engels films willen maken over wat ik tegen die tijd neem, hekel aan mensen die liegen.

Ik heb ook echt een hekel aan liegen, doe 't zelden tenzij mensen me vragen of ik roids gebruik. Je hebt meteen een ontzettend label aan je en de meeste zitten daar niet op te wachten, prima te begrijpen imo.
Een film maken met jouw fysiek, zullen echt veel mensen kijken inderdaad![]()
Bostin is ook niet bepaald slim...