XXL Nutrition

Introductie en foto's

• Topic Starter Topic Starter
Nou caseïne shake doe ik nog niet zozeer, ik ben puur gefocused op het bouwen zelf en zorgen dat ik in elk geval door voeding niet afbreek..

En ja bij een zeer hoge verbranding is het voor mij onmogelijk voor te zijn of ik nu wel of niet genoeg voeding heb, dus is het een kwestie van proppen en kokhalzen..
MAAR, daar zit ook wel weer een grens aan, ooit is het natuurlijk genoeg en heb je heus wel door dat het lichaam op dat moment genoeg heeft :)

Wel probeer ik tussendoor als ik een maaltijd niet neem vanwege afwezig zijn etc.. Gewoon een shake mee te nemen, of amino tablets in te nemen, vitamines A/Z en visolie te nemen :)

Het vele eten is niet een voordeel, je kan beter op 15% vet zitten, redelijk moeten eten, lekker opbouwen omdat je verbranding iets lager hebt, en later zorgen hoeven maken op de cut voor bijvoorbeeld de zomer en/of wedstrijd.. Hoef je meteen 3 maaltijden minder te nemen of kleinere porties, hoef je ook niet te kokhalzen :)

Let wel op! Omdat ik altijd schoon eet, zit ik minder vaak vol.. Rijst vind ik niet echt vullen, de bonen zijn lekker luchtig en de kip, tja die neem je dan maar voor lief :)

Mooi voorbeeld van hoe ik graag wil worden!
Heb nog ongeveer 10 kg spiermassa te gaan:(
Je hebt me zeer gemotiveerd, Thanks!

hey kerel,. wanneer komt die flex nou uit met jou erin? hoorde geruchten over dat jij erin kwam..

hey kerel,. wanneer komt die flex nou uit met jou erin? hoorde geruchten over dat jij erin kwam..

Jaa klopt man, ik heb het een en ander gehoord nog over dat ie de volgende zover is, MAAR zoals ik al tegen je zei, je weet nooit wat mensen beloven en dan daadwerkelijk doen!

Wel was het bevestigd, maar ja alles viavia uiteraard en dan weet je nog niet wanneer het gebeurd.
De foto's waren uiteindelijk te laat ingeleverd voor die van februari, en het zou dus maart zijn dat ze erin komen.. Yet! Ik moet het eerst zien dan geloven :)

Ik ben in principe net zo skeptisch als jij hoor ;)

Goed bezig gast , nette stats ook ,alleen mis ik de deadlift. Goede sportschool ook, jammer dat er in mijn regio geen echt gym te vinden is.

Hey zo mooie fysiek heb je erg njetjes.

Zo 12 maaltijden perdag das niet niks:P

Dam 6x per week traine zo ja dan moet je zeker op je voeding letten.

Train je 6x per week met ge gewichten of hou ook een cardio sessie.

Ga zo dor kerel:)

Goed bezig gast , nette stats ook ,alleen mis ik de deadlift. Goede sportschool ook, jammer dat er in mijn regio geen echt gym te vinden is.

Klopt, de deadlift staat er niet bij maar die is wel goed voor een 170KG lift, minimaal 4x.. de 150KG moet ik zeker 8x kunnen :)
Zal die binnenkort weer oppakken, ik heb die even met rust gelaten vanwege rugklachten :) Vandaar :)
(Let op: Ik gebruik geen straps, en dat zorgt voor minder gewicht.. Maar als ik de 150KG netjes uitvoer en vaak genoeg, hoeft het voor mij niet naar de 200 hoor :D)

Hey zo mooie fysiek heb je erg njetjes.

Zo 12 maaltijden perdag das niet niks:P
Dam 6x per week traine zo ja dan moet je zeker op je voeding letten.
Train je 6x per week met ge gewichten of hou ook een cardio sessie.
Ga zo dor kerel:)

Op dit moment ben ik van de 12 maaltijden af, puur omdat het ook mentaal niet werkt.. elke keer maar eten en eten en eten.
In plaats van 12 maaltijden, eet ik gewoon als ik tijd heb, elk moment dat eris, zoveel mogelijk tot ik gewoon vol zit..

Dit resulteert meer rond de 6 of 7 maaltijden, maar de porties zijn dan iets groter :)
Ikzelf doe weinig tot geen cardio, omdat mijn vetverbranding zeer hoog is, en ik nog meer bij zou moeten eten als ik ook nog cardio zou doen :)
Warming up doe ik via pompsetjes tijdens de kracht training :)

Laatst bewerkt:
Zwaar nette stats!!
Heb me trainingsschema voor de rug ook maar even wat aangepast ;)

Hey oke vraagje hoe zie je trainings schema der ongeveer dan uit als je 6 keer per week traint:O

Je heb zeker een supper snelle herstelingsvermogen, ik zelf kan max 3 keer per week traine.

Succes boy en hou op ons op te hoogte.

Hey oke vraagje hoe zie je trainings schema der ongeveer dan uit als je 6 keer per week traint:O

Je heb zeker een supper snelle herstelingsvermogen, ik zelf kan max 3 keer per week traine.

Succes boy en hou op ons op te hoogte.

In principe heb ik vaste spiergroepen die ik samen train op 1 training.
Maar ik ben continu bezig na te denken wat ik nu wel en wat ik nu niet moet trainen.

Sommige spiergroepen train ik 2x per week, en dat zijn schouders en benen (Voorkant achterkant).
Over het algemeen heb ik dit schema:

Maandag: Borst en Biceps
Dinsdag: Schouders en Traps (Op het moment is traps even stil omdat de rest mee moet komen, traps zijn iets oversized)
Woensdag: Rug Triceps
Donderdag: Rustdag
Vrijdag: Schouders Quadriceps
Zaterdag: Buik en onderrug (Op dit moment ook iets minder om aan te sterken, buik is al goed en onderrug pak ik ook veel met andere trainingen even mee, dus dit is een twijfel dag.
Zondag: Achterkant benen en Kuiten.

Nogmaals, train ik wel 6x per week maar omdat ik niet echt een schema volg omdat ik gewoon in de spiegel kijk naar wat er wel en niet meer moet, pak ik die gewoon (Mits die geen belasting van de dag ervoor hebben)

Uiteraard bij heel zware trainingen en erge overbelasting zorg ik voor een extra rustdag, dus 5x minimaal, standaard 6x per week.
Herstelling is denk ik wel bij iedereen anders, ikzelf herstel erg snel en merk dat dit gewoon beter werkt dan 3x per week trainen.

Mentaal het lichaam overtuigen dat het meer moet is ook een ding natuurlijk! Dat is waarschijnlijk het belangrijkste, gewoon keihard niet tevreden zijn met jouw lichaam en er ook van overtuigd zijn dat je nog lang niet bent waar je wezen moet, en het lichaam luistert vanzelf :)
Discipline etc. Kom je er wel :)

Schema's vasthouden doe ik globaal, maar ik kijk liever naar wat er te zien is en zichtbaar verandert moet worden :) In dit geval is dit benen (Vrijdag een training gehad met Dhr. Rob Gras. Ik kan niet eens normaal uit mijn bed komen, of de straat uit lopen zonder dat mensen me gek aankijken! Geweldig :D)

Voedsel eet ik gewoon elke aangelegenheid, zoveel mogelijk rijst met kip, (Kan ook even teruglezen hier wat ik precies eet en hoeveel etc.)

Oke zo ziet der netjes uit kerel je bent goed bezig.

Ja idd zo zal je der mee vooruit gewoon dor gaan succes boy.

Goede rug man.

Ik heb deze thread eens doorgelezen, maar dikke respect hoe je met alles bezig bent.

(we vertellen 3x je gewichten op te ruimen, de 4e keer kun je een ander sportschool opzoeken :))

nice log man ! heb alles even doorgelezen ik volg je zeker ! ?

indrukwekkend, mooi fysiek zoiets wil ik ook halen.

ik heb ook een tijdje bij kneet getraind, woon zelf ook in den haag.
Succes met je doelen

peace

heb je geen front relaxed foto?

ohw mijn foto.ik zie al wat meer fotos
je bent goed droog al vind ik dat je frond wel iets meer massa kan gebruiken

je oogt groter dan dat je in werkelijkheid bent volgens mij

wel echt een goed fysiek

1m74
78KG
6,5 tot 7%

dit zijn de goeie statts voor je om naar toe te werken denk ik

Laatst bewerkt: