XXL Nutrition

Introductie en foto's

Wat is je probleem precies met balans op de side poses dan?

Front en back dubbel bicep pose is zeker van jouw:p heel nice

Goeie schouders en biceps man! Zonde van je borst, maar dat is vooral in vergelijking met schouders en armen dus no worries. Ik heb tzelfde probleem, maar beetje bij beetje wordt t verschil minder haha.

Goed opweg man, net als mij lopen jouw schouders en armen idd ook voor op de borst:p Rug is huge, maar hoe komt het dat je zo weinig balans hebt? Je zit heel de tijd te wiebelen, heb je een soort van balansstoornis, dat viel iig erg op.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn slechte balans komt doordat ik veel knie problemen heb gehad, en om het feit dat ik beide benen aanspande tijdens het positioneren van de benen..

Ik heb 0 ervaring met poseren, en kwam er later achter dat je 1 been die je neerzet niet moet aanspannen, ten opzichte van de andere..
Thuis geoefend, nu een stuk beter balans :)

@ eerdere post.

Ik woog eerder zelfs 80KG, op 8% Bodyfat, maar ik werd in december ziek, t/m februari, en viel 8KG af.. terug naar 72KG..

Verder ben ik gewoon gaan trainen, ben wel paar x ziek geweest (gewoon verkouden etc... ) maar door blijven trainen.
Deze combinatie zorgde voor vet verlies naar 4,5% Bodyfat (gemeten met huidplooimeter van marjolein) en sta nu op 76KG..

Als je het zo omrekend, sta ik er nu een stuk beter bij dan toen ik 80 woog op 8% :)
Dus om de vraag te beantwoorden Ja, ik sta nog steeds rond de 75/76 KG, alleen veel minder vet.

Ik schat in dat als ik weer op 9% zou komen te staan dat ik dan rond de 83KG zou wegen :)

Ben op dit moment weer al 4 maanden ziek, ik heb last van de longen en ik heb geheugen problemen, het ziekenhuis en de dokter weten helemaal niets over wat ik heb, en blijf bij ziekenhuizen en artsen lopen..
1x zelfs een erge hyperventilatie aanval gehad, met spoed naar ziekenhuis gebracht, daar hebben ze niets gedaan en na 4 uur naar huis gestuurd..

Door dit kan ik slecht eten, maar alsnog doe ik het goed genoeg om aan te komen :)

Het gaat langzaam aan een stuk beter! Zeker richting de wedstrijd :D

goed bezig hoor!

sta je nu op 4.5%?? dan zou ik wel goede foto's willen zien!

is marjolein je coach of iets? betaal je daar voor?

Marjolein en Rob hebben een supplementen winkel heel dichtbij mij en ik wandel heel vaak gewoon ff binnen praatje maken etc..
Ik beschouw ze dan ook meer als vrienden nu in plaats van zakelijk.

Marjolein doet onwijs veel voor mensen die duidelijk laten zien dat ze ergens willen komen, en kijkt ook niet alleen naar haar portemonnee..

In de regel moet ik alles inderdaad betalen, haar prijzen zijn zeker niet slecht, maar ze krijgt nog wel wat geld van me, laten we het daar op houden :)
Het gaat haar ook meer om het in leven houden van de sport en daar hebben ze allebei ook plezier aan (Zij en Rob)
Steven de Windt is er ook altijd te vinden, en daar kreeg ik die poseerles van afgelopen zaterdag.

Ik mag haar mijn coach noemen, dat heb ik wel gevraagd, het meeste doe ik zelf, op dit moment zorgt zij voor mijn voedings schema waar ik morgen mee moet beginnen, tot aan de flex cup :)

6,5 procent jah tog bro, ik zie wel definitie maar geen 6,5 procent imo. Maja ik ben niet een pro coach lijkt eerder 8 %

6,5 procent jah tog bro, ik zie wel definitie maar geen 6,5 procent imo. Maja ik ben niet een pro coach lijkt eerder 8 %

Alle aderen zijn zichtbaar op mijn lichaam.
Op foto´s is dat nooit te zien, waarom weet ik ook niet, maar kan je garanderen dat de strepen overal op staan.

Waarom zou ik er over liegen.

Edit: Onthoud wel dat meting nooit 100% accuraat zijn, wel houd ik er rekening mee dat altijd dezelfde persoon mij meet, en dit gebeurd met een huidplooimeter.

misschien een tan erbij krijgen? als je blank bent zie je het niet zo erg dan bij bruin en ik geloof je best

Ik zie geen foto's :mad:

En paar fotootjes van posing practise! :)

Datum: 29-10-2011

Moet nog een hoop gebeuren, maar mijn vooruitgang is zeker zichtbaar (Al zeg ik het zelf :) ) Heb ook erg veel massa gepakt voor een prep, in korte tijd :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaat lekker man.
Vind het persoonlijk ook wel lef tonen om met naam en toenaam in je string op youtube te staan, Hoe reageert je omgeving daarop?

Gaat lekker man.
Vind het persoonlijk ook wel lef tonen om met naam en toenaam in je string op youtube te staan, Hoe reageert je omgeving daarop?

Mijn omgeving vind het allemaal prima :) En het interesseert mij niets wat ze van me denken :)
Dus dat :D hehe

Bedankt voor de complimenten!

Goeie fysiek!

Alle aderen zijn zichtbaar op mijn lichaam.
Op foto´s is dat nooit te zien, waarom weet ik ook niet, maar kan je garanderen dat de strepen overal op staan.

Op goede foto's zijn aderen ook te zien :D

Als je het leuk vindt kunnen we wel een keer een paar mooie foto's maken.

Terug
Naar boven