Fitness Seller

Lees dit eerst Introductie en Regels

Maar dat was wel een stricte press (iig totdat mensen het gingen vernken:p)

dus eigenlijk is het belangrijkste doel van recordlijsten zoveel mogelijk degene die de lijsten bijhoudt proberen te trollen? :trollface:

Ik heb dat al 2 jaar bij de regels staan ofzo... Je moet toch ergens een grens trekken, anders kan ik tom_vt ook wel bovenaan zetten bij OHP.
De grens is destijds zo afgesproken dat een press niet gejerkt mocht worden en een jerk niet gepresst.
En de reden dat de rest er allemaal instaat is omdat bijna niemand erbij zegt dat ze gejerkt hebben. Evenals dat er ook wel mensen in de squatlijst zullen staan die niet helemaal tot parallel gaan.

MWahja je zet er dan al 2jr mensen met een push jerk in, dus vond het daarom raar dat je het nu in eens weigerde, ach ja boeiend!

MWahja je zet er dan al 2jr mensen met een push jerk in, dus vond het daarom raar dat je het nu in eens weigerde, ach ja boeiend!
Ik kan toch niet alles controleren, eigen verantwoordelijkheid van iedereen. Ik geloof echt niet dat iedereen die regel over het hoofd heeft gezien 3 jaar en 5 maand lang.

Laatst bewerkt:
290kg deadlift

270kg deadlift raw beltless :cool:

Wordt er nog wel getraind??

Vorig jaar was augustus ook al zo'n PR loze maand herinner ik me ;)

staat er nu ook in :p

Doe mijn raw bankdruk er dan ook maar bij, 190 kilo. Als ik tenminste twee keer in dezelfde lijst mag staan (geared en raw)
Binnenkort de 200-grens doorbreken hopelijk.

Edit: oh ja, en 240 squat met kneewraps

Laatst bewerkt:
140 overhead

sq 310 geared
bank 200 geared

320 deadlift powerlifting approved getrokken op NK deadlift vandaag in Gramsbergen

netjes man, gefeliciteerd

Nice indeed Wes, gratz

nice man, gefeli

280kg squat belt only Pjotr approved

Terug
Naar boven