Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar werd weer 'gecheat' inderdaad door zover te archen dat het een soort van staande bench press werdMaar dat was wel een stricte press (iig totdat mensen het gingen vernken)
Ik heb dat al 2 jaar bij de regels staan ofzo... Je moet toch ergens een grens trekken, anders kan ik tom_vt ook wel bovenaan zetten bij OHP.
De grens is destijds zo afgesproken dat een press niet gejerkt mocht worden en een jerk niet gepresst.
En de reden dat de rest er allemaal instaat is omdat bijna niemand erbij zegt dat ze gejerkt hebben. Evenals dat er ook wel mensen in de squatlijst zullen staan die niet helemaal tot parallel gaan.
Ik die van mij toch echt minimaal een pj. Ik buig meer naar achter dan dat ik dip.
Ik kan toch niet alles controleren, eigen verantwoordelijkheid van iedereen. Ik geloof echt niet dat iedereen die regel over het hoofd heeft gezien 3 jaar en 5 maand lang.MWahja je zet er dan al 2jr mensen met een push jerk in, dus vond het daarom raar dat je het nu in eens weigerde, ach ja boeiend!