AndroidHealthClinic

Lees dit eerst Introductie en Regels

157.5kg overhead press :)

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 15:55 ----------

push jerk is het
Log mag naar 133kg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: wwe
132,5kg push jerk :)

De regel voor OHP is dat er niet gejerkt mag worden, dus die kan ik er niet inzetten

140kg overhead push press power jerk achtig ding :P

Sinds wanneer is het pushpress only...deze had je er toen ook ingezet, net zoals mn 120 130 150 etc
Plus je heb nu sowieso 3 man met film er in staan die push jerken(gmen, vladi en jules)...vroegah was het gewoon een overhead press..

Laatst bewerkt:
Beetje een noob vraag I guess, maar wat is het verschil tussen een pushpress en een push jerk?

Sinds wanneer is het pushpress only...deze had je er toen ook ingezet, net zoals mn 120 130 150 etc
Plus je heb nu sowieso 3 man met film er in staan die push jerken(gmen, vladi en jules)...vroegah was het gewoon een overhead press..
Ik die van mij toch echt minimaal een pj. Ik buig meer naar achter dan dat ik dip.

Ik heb dat al 2 jaar bij de regels staan ofzo... Je moet toch ergens een grens trekken, anders kan ik tom_vt ook wel bovenaan zetten bij OHP.
De grens is destijds zo afgesproken dat een press niet gejerkt mocht worden en een jerk niet gepresst.
En de reden dat de rest er allemaal instaat is omdat bijna niemand erbij zegt dat ze gejerkt hebben. Evenals dat er ook wel mensen in de squatlijst zullen staan die niet helemaal tot parallel gaan.

ik denk dat het bij de meesten een combinatie van jerk en press is.. alleen gewichtheffers doen een 'pure' jerk meestal

lol bij totaal: 11kg - SniperX

Oh nou ja dan mag je die van mij rustig veranderen in 130 hoor. Pure pushpress nog nooit meer gedaan dan 130. Maar ja idd de hele lijst klopt dan niet, het filmpje van jules heet zelfs powerjerk.

Nja goed als de meerderheid zo'n ruime definitie hanteert zetten we de grens gewoon bij split jerk. Anders moet ik de hele lijst weer omgooien.

ik denk dat je in het strongmandeel gewoon 'als het maar boven je hoofd komt' kan hanteren :)

Het staat in het gewichthefdeel pik ;) Overhead Press was vroeger gewichthefonderdeel

oja nevermind :roflol:

Terug
Naar boven