- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
sorry maat it comes with the color try the fawaz walk![]()
Hahaha...K*t n*ger.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorry maat it comes with the color try the fawaz walk![]()
157.5kg overhead press
---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 15:55 ----------
push jerk is het
Log mag naar 133kg
De regel voor OHP is dat er niet gejerkt mag worden, dus die kan ik er niet inzetten

Als mensen er onterecht erin willen staan kan ik ze niet tegenhouden, het staat duidelijk in de regelsdan moet je waarsch de helft van de lijst eruit halen want dat zijn allemaal pushjerkpresses![]()
Beetje een noob vraag I guess, maar wat is het verschil tussen een pushpress en een push jerk?
Ik die van mij toch echt minimaal een pj. Ik buig meer naar achter dan dat ik dip.Sinds wanneer is het pushpress only...deze had je er toen ook ingezet, net zoals mn 120 130 150 etc
Plus je heb nu sowieso 3 man met film er in staan die push jerken(gmen, vladi en jules)...vroegah was het gewoon een overhead press..
Ik heb dat al 2 jaar bij de regels staan ofzo... Je moet toch ergens een grens trekken, anders kan ik tom_vt ook wel bovenaan zetten bij OHP.Sinds wanneer is het pushpress only...deze had je er toen ook ingezet, net zoals mn 120 130 150 etc
Plus je heb nu sowieso 3 man met film er in staan die push jerken(gmen, vladi en jules)...vroegah was het gewoon een overhead press..