MuscleMeat

Lees dit eerst Introductie en Regels

niet beter dan men 305, maar toch 3x300 vanavond getrokken :)

13-3-2008

107kg Boom :D

....

Laatst bewerkt:
300kg car circle voor 430gr.

Snatch: 121 kg
BW: 84,9

Helaas geen filmpje, maar wel op wedstrijd gedaan, dus dat telt ook wel als bewijs zeker ;)
Alhoewel een bewijs hier niet echt nodig is

ok ik heb inmiddels mijn überzielige snatch redelijk verbeterd ,ik vond het zelf heel wat en was zelfs erg tevreden over de betreffende trainingen maar ik heb eigenlijk geen zin meer om het hier nog in de lijst te hebben.
Dat ik hier überhaupt wel eens over mijn records wil hebben verbaast mij zelf nog steeds,het is een soort neiging om te willen patsen zelfs als er niks te patsen valt.Als ik weer zo'n neiging krijg zet ik mijn stats maar weer eens in mijn sig,ofzo :p

mag ik van de lijst af?:bang:
Mag ik je alsjeblieft in de lijst houden :P, ik vind het toch al leuk dat er twee vrouwen instaan en het werkt alleen maar uitnodigend voor eventuele andere vrouwen die hun stats willen posten of aan powerlifting willen doen :). Maar als je er op staat haal ik je er wel uit uiteraard... Maar post alsjeblieft je snatch :)

@AlexT: Ik ga ervan uit dat dat gewoon vrijwel hetzelfde idee is als Conan's Wheel??

Ja, dit is exact dezelfde als in 2004 bij de sterkste man van Nederland werd gebruikt.

....

Laatst bewerkt:
als ik het zo zie zet mij dan maar gelijk op nummer 1 :D

-bench 62kg

-deadlift 115kg

-squat 70kg

-bw 58kg

kom bij verre niet in de lijst voor maar dat boeit niet:D

• test

Kniebuigen 200kg!

update:

deadlift: 260 kg (raw)
boom: 112 kg
bench: 152,5 kg

Push press 125kg :D

Ja, dit is exact dezelfde als in 2004 bij de sterkste man van Nederland werd gebruikt.

Ik moet je een beetje teleurstellen.
Het gewicht was die dag in het echt 350kg.

De conanswheel die we tegenwoordig gebruiken met de dames is leeg ook iets zwaarder als 100kg.
4 dames van 60kg gemiddeld zorgt ervoor dat deze dan ook eerder richting 340kg als 300kg gaat.

Ik moet je een beetje teleurstellen.
Het gewicht was die dag in het echt 350kg.

De conanswheel die we tegenwoordig gebruiken met de dames is leeg ook iets zwaarder als 100kg.
4 dames van 60kg gemiddeld zorgt ervoor dat deze dan ook eerder richting 340kg als 300kg gaat.

Dit was 2004:

6e onderdeel - car circle (afstand - 300 kg)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is precies dezelfde als waar ik nu mee train, die van Simon namelijk.

:moon::booty:

Laatst bewerkt:
ik heb ondertussen 190kg gefullsquat, 125kg bench ( nog 6kg te kort om top te halen :( ).

ik heb een nieuw PR op de pushpress!110kg!

Terug
Naar boven