- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet beter dan men 305, maar toch 3x300 vanavond getrokken![]()

jammer ik lig weer uit de deadlift lijstje.
vandaag 220 proberen dan maar
/edit
de t*ring brak vandaag bijna mijn rug door midden en kreeg 220 niet eens 1cm van de grond....zucht

Mag ik je alsjeblieft in de lijst houdenok ik heb inmiddels mijn überzielige snatch redelijk verbeterd ,ik vond het zelf heel wat en was zelfs erg tevreden over de betreffende trainingen maar ik heb eigenlijk geen zin meer om het hier nog in de lijst te hebben.
Dat ik hier überhaupt wel eens over mijn records wil hebben verbaast mij zelf nog steeds,het is een soort neiging om te willen patsen zelfs als er niks te patsen valt.Als ik weer zo'n neiging krijg zet ik mijn stats maar weer eens in mijn sig,ofzo
mag ik van de lijst af?![]()
, ik vind het toch al leuk dat er twee vrouwen instaan en het werkt alleen maar uitnodigend voor eventuele andere vrouwen die hun stats willen posten of aan powerlifting willen doen
. Maar als je er op staat haal ik je er wel uit uiteraard... Maar post alsjeblieft je snatch 
Ja, dit is exact dezelfde als in 2004 bij de sterkste man van Nederland werd gebruikt.
Ik moet je een beetje teleurstellen.
Het gewicht was die dag in het echt 350kg.
De conanswheel die we tegenwoordig gebruiken met de dames is leeg ook iets zwaarder als 100kg.
4 dames van 60kg gemiddeld zorgt ervoor dat deze dan ook eerder richting 340kg als 300kg gaat.
6e onderdeel - car circle (afstand - 300 kg)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]