Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Viezerik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viezerik.
Bedoel je c&j? Of een overhead press
Zal een oh zijn.
bij deze geef ik me andere max lift resultaten even op.
(keertje getopt met deadlift en squatnormaal lichtere sets met meer reps)
bench 210kg
deadlift 230kg
squat 200kg
en coc 2,5
En ik weeg nu zelf 103kg(griep gehad) want dat moest je ook opgeven dacht ik, en borst is nog iets verbeterd maar in de andere onderdelen zitten nog veel mogenlijkheden omdat ik daarmee nooit echt piek.
in dat geval is een jerk niet toegestaan dat was eerder in het topic al ene keer besloten. het moet namelijk wel echt een press zijn!
Je zou denk van wel. Het is tenminste boven je hoofd.ow sorry, wist ik niet... ik dacht dat overhead press alles toe was gestaan als die maar boven het hoofd komt.. my bad

Maar het is geen "press"Press is dus echt drukken en niet jezelf eronder jerken. Was vroeger ook een olympisch onderdeel trouwens
![]()
In dit topic is ook een pushpress toegestaan mits je de voeten ongeveer op dezelfde plaats houdt.
Wat nou als je 10cm jerkt?Maar het is geen "press"Press is dus echt drukken en niet jezelf eronder jerken. Was vroeger ook een olympisch onderdeel trouwens
![]()
In dit topic is ook een pushpress toegestaan mits je de voeten ongeveer op dezelfde plaats houdt.
bij deze geef ik me andere max lift resultaten even op.
(keertje getopt met deadlift en squatnormaal lichtere sets met meer reps)
bench 210kg
deadlift 230kg
squat 200kg
en coc 2,5
En ik weeg nu zelf 103kg(griep gehad) want dat moest je ook opgeven dacht ik, en borst is nog iets verbeterd maar in de andere onderdelen zitten nog veel mogenlijkheden omdat ik daarmee nooit echt piek.
Alleen dingen met het woordje press erin zijn toegestaan!Een powerjerk is geen pushpress, maar ook geen split jerk(wat jij bedoeld).. I am confussed

Mag ik bij de jerks met een 110kg BTNJ dan bitte.Alleen dingen met het woordje press erin zijn toegestaan!
Dus als je iets jerkt komt het bij de jerk en als je iets presst bij de press...