PrinceVegetta
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

puntje van kritiek:
Toch vind ik dat de squats met kneesleeves gewoon als RAW beschouwd dienen te worden. Kom op zeg, zelfs de IPF raw lifting beschouwt dit gewoon als raw. En je haalt er echt niks extra's uit. Dient puur voor warmte, stabiliteit en mentale zekerheid.
Daster, verander dat gewoon joh.
Het is beetje vage scheidslijn denk ik. Enerzijds kun je natuurlijk ook hele dikke sleeves omdoen of ontzettend strakke. Of meerdere over elkaar...
Maar zoals ik al zei lijkt me sterk dat iemand dat soort trucs gaat uithalen om een 'raw' notering in deze lijst te krijgen
Gaat trouwens maar om 2 mensen met sleeves in de lijst.
Ik wil die discussie ook nog wel eens aanzwengelen tussen raw en niet raw... In mijn ogen (en die van de IPF) is alles wat niet met een pak aan gelift wordt, raw. Dus riem, kneesleeves, kneewraps, polsbandages, etc, allemaal raw.
Men loopt hier nogal eens prat op raw squats etc (en dan ook zonder kniebandages), ik ben van mening dat het verstandig is om die dingen altijd om te doen vanaf een bepaald gewicht (voor iedereen is dat anders, maar bij mij is t ongeveer vanaf 70 % van 1RM). Ik heb er al een paar met kapotte knieeen (en polsen) afgevoerd zien worden die dachten dat het verstandig was om alles maar zonder bandages te doen.
Meningen zijn hierover verdeeld natuurlijk
Eindelijk een medestander! boven 1,5 * BW kniebanden
voor de zwaargewichten missch wel verstandig

Juist en wil het nog anders stellen. Ik deed ze ook steeds om bij >70%1RM en had daardoor juist een zwakte in mijn knieën gecreëerd. Iedere training had ik last van mijn kniebanden boven een bepaald gewicht.voor de zwaargewichten missch wel verstandig
ik gebruik ook nooit hulpmiddelen, maar voel dan ook eigenlijk nooit stress op m'n knieen ofzo. als je dat wel voelt zou ik idd zeggen meteen die wraps omdoen.
Hey Highlander!! Hoe ist?
Weet niet of je bench qua ROM en aantal verplaatste kilo's kunt vergelijken met squat op het gebied van sleeves. Haal je niets extra uit je sleeves bij het bankdrukken, dan zou ik geared idd een beetje buiten proportie vinden!