- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kneewraps zijn absoluut niet raw, ook niet bij IPF.
Huidige regels waren trouwens ook overgenomen van een Raw powerliftingbond, dus komen niet zomaar uit de lucht vallen.
Heb ik ook opgezocht uiteraard.zoek het gewoon op.
het is geen discussie waard...
bij RAW wedstrijden zijn wraps gewoon toegestaan.
Uit dit topic op IPF forum leidde ik af dat kneewraps niet raw zijn:
[Link niet meer beschikbaar][action]=list_post&tx_mmforum_pi1[tid]=53
Als iemand een bron heeft die het tegendeel bewijst ff posten graag.
---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------
Heb ik ook opgezocht uiteraard.
Uit dit topic bleek trouwens dat slechts 11% van de leden hier vindt dat kneewraps mogen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/wanneer-lift-raw-205556/
De uitslag van de poll kwam overeen met de regels van de 'Raw Powerlifting Bond' [Link niet meer beschikbaar]
Post dan een bron....bij ipf raw wedstrijden zie je altijd gewoon wraps gebruikt worden.
ik vind zelf dat het ook niet echt "raw" is
maar de IPF wel

Post dan een bron....
In dat topic waren we trouwens tot compromis gekomen het er overal achter de naam te zetten wat gebruikt was zodat iedereen voor zichzelf kon bepalen wat die de lift waard vond. Maak ik er een top5 raw bij, krijgen we dit weer![]()
Maar het lijkt me sterk omdat in de vorige poll slechts 11% vond dat kneewraps als een raw lift geldden.Uit dit topic op IPF forum leidde ik af dat kneewraps niet raw zijn:
[Link niet meer beschikbaar][action]=list_post&tx_mmforum_pi1[tid]=53
Als iemand een bron heeft die het tegendeel bewijst ff posten graag.
---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------
Heb ik ook opgezocht uiteraard.
Uit dit topic bleek trouwens dat slechts 11% van de leden hier vindt dat kneewraps mogen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/wanneer-lift-raw-205556/
De uitslag van de poll kwam overeen met de regels van de 'Raw Powerlifting Bond' [Link niet meer beschikbaar]
Tsja ik snap niet dat mensen die met kneewraps liften zo graag raw gezien willen worden. Als je een beetje kunt squatten haal je daar zo 20kg uit. Als desondanks blijkt dat iedereen dat wil ga ik niet moeilijk doenMaar het lijkt me sterk omdat in de vorige poll slechts 11% vond dat kneewraps als een raw lift geldden.