AndroidHealthClinic

Lees dit eerst Introductie en Regels

kan er niet een extra category c&p bij strongman komen? ik vind dat je een strongman c&p niet echt kan vergelijken met een gewichtheffers c&j

Er moet nog aardig wat geupdate worden zie ik. Maar de volgende kan er ook in:

Conans wheel 400kg 720 graden.
Yup, ik kon richt text laatst niet uitschakelen en dus kon ik sommige dingen niet aanpassen... Big T heeft dat gefixt dus dit weekend ga ik alles weer updaten.

@corpaul.. In principe mogen er geen c&p bij c&j komen te staan.. Die moeten dan gewoon bij OHP. Vereiste is wel dat het grotendeels gejerkt wordt.

Laatst bewerkt:
Conans wheel: 300kg, 900 graden.

conans wheel: 300, 720 graden!z1Z!Z!

finally weer eens in de lijst.

Waar is eigenlijk de strict press, die verdient ook wel een plaats imo!

262,5 geared squat
702,5 totaal
wilks 405

Laatst bewerkt:
380kg yoke 15m

Kerel, nog steeds niks geupdated?

190kg Raw bench@99kg bw.

Conanswheel: 350, 360 graden

Conanswheel: 350, 720 graden

sq 305 bank 195 totaal 775 alles geared

Alles geüpdatet! Na een beetje lange tijd, maar het lukte een poosje niet omdat ik rich text niet kon uitschakelen en daardoor gegevens die in de spoilers stonden niet kon editen... Big T heeft dat gefixt.

Ik heb besloten geen continental clean in de c&j te zetten. Het is gewoon een technische oefening en niet bedoeld voor strongmen die ff wat omhoog musclen terwijl ze pound voor pound veel slapper zijn dan iemand met een beetje techniek.
Dus gewicht niet laten rusten op de riem en niet nadrukken (moet gejerkt zijn).

En ik vroeg me nog af of de Conan Wheel waar jullie mee werken een 'officiele' grootte is? Want als squatbeast bijvoorbeeld zn pr heeft op een conan wheel heeft van 6 meter lang en jullie op 4 scheelt dat aardig wat meters loopwerk en kan er niet echt een goede vergelijking gemaakt worden.

Alles geüpdatet! Na een beetje lange tijd, maar het lukte een poosje niet omdat ik rich text niet kon uitschakelen en daardoor gegevens die in de spoilers stonden niet kon editen... Big T heeft dat gefixt.

Ik heb besloten geen continental clean in de c&j te zetten. Het is gewoon een technische oefening en niet bedoeld voor strongmen die ff wat omhoog musclen terwijl ze pound voor pound veel slapper zijn dan iemand met een beetje techniek.
Dus gewicht niet laten rusten op de riem en niet nadrukken (moet gejerkt zijn).

En ik vroeg me nog af of de Conan Wheel waar jullie mee werken een 'officiele' grootte is? Want als squatbeast bijvoorbeeld zn pr heeft op een conan wheel heeft van 6 meter lang en jullie op 4 scheelt dat aardig wat meters loopwerk en kan er niet echt een goede vergelijking gemaakt worden.
Bovendien zijn er volgens mij ook verschillende hefbomen. Eigenlijk zou het in koppel + afgelegde afstand moeten worden weergegeven. :p

Komt strikt press er ook in?

Bovendien zijn er volgens mij ook verschillende hefbomen. Eigenlijk zou het in koppel + afgelegde afstand moeten worden weergegeven. :p

Komt strikt press er ook in?
In principe niet. Bij het officiele gewichtheffen bestaat dat onderdeel ook niet meer omdat er vaak een soort van verkapte staande bench press van werd gemaakt door heel ver achterover te leunen.

Conans wheel is ook wel raar, door het verschil per apparaat is deze lijst eigenlijk maar vreemd.

klopt maar dat geldt voor meer strongmanonderdelen omdat er niet echt een standaard voor is

bijv. farmers turn op 15 of 20 m? of helemaal niet? dat scheelt ook nogal

Conans wheel is ook wel raar, door het verschil per apparaat is deze lijst eigenlijk maar vreemd.

Eens, maar goed het is wel een vergelijkbare conanswheel van mij met bv die van Jan Haaring of toen van JP.

Zo zal het met alle strongman events zijn. Zelfs stones verschilt een 20inch van een 18 inch.

Terug
Naar boven