- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup, ik kon richt text laatst niet uitschakelen en dus kon ik sommige dingen niet aanpassen... Big T heeft dat gefixt dus dit weekend ga ik alles weer updaten.Er moet nog aardig wat geupdate worden zie ik. Maar de volgende kan er ook in:
Conans wheel 400kg 720 graden.
Bovendien zijn er volgens mij ook verschillende hefbomen. Eigenlijk zou het in koppel + afgelegde afstand moeten worden weergegeven.Alles geüpdatet! Na een beetje lange tijd, maar het lukte een poosje niet omdat ik rich text niet kon uitschakelen en daardoor gegevens die in de spoilers stonden niet kon editen... Big T heeft dat gefixt.
Ik heb besloten geen continental clean in de c&j te zetten. Het is gewoon een technische oefening en niet bedoeld voor strongmen die ff wat omhoog musclen terwijl ze pound voor pound veel slapper zijn dan iemand met een beetje techniek.
Dus gewicht niet laten rusten op de riem en niet nadrukken (moet gejerkt zijn).
En ik vroeg me nog af of de Conan Wheel waar jullie mee werken een 'officiele' grootte is? Want als squatbeast bijvoorbeeld zn pr heeft op een conan wheel heeft van 6 meter lang en jullie op 4 scheelt dat aardig wat meters loopwerk en kan er niet echt een goede vergelijking gemaakt worden.

In principe niet. Bij het officiele gewichtheffen bestaat dat onderdeel ook niet meer omdat er vaak een soort van verkapte staande bench press van werd gemaakt door heel ver achterover te leunen.Bovendien zijn er volgens mij ook verschillende hefbomen. Eigenlijk zou het in koppel + afgelegde afstand moeten worden weergegeven.
Komt strikt press er ook in?
Conans wheel is ook wel raar, door het verschil per apparaat is deze lijst eigenlijk maar vreemd.